Maria.H
Kvinna ·
27 dec, 2015
Storleksnoja.... 300cc till 152 cm/50 kg?
BröstförstoringLite drygt 2 månader kvar till operation och nu börjar storleksnojan... Har preliminärt bestämt 300cc runda mentor moderate plus profile, min kirurg mätte min bröstbredd till 12 cm vilket oxå implantatet mäter men är lite orolig att dom inte ska fylla ut ordentligt ändå.. Jag har ammat tre barn och brösten har gått från b-kupa till e-kupa varje gång för att sen gå ner till mindre än ursprungsstorleken efteråt, dvs jag har ganska uttänjd hud (bilder finns på min sida). Vad tror ni, bör jag ta ett snack med kirurgen igen om att ev gå upp i storlek? Eller blir allt annat bara för stort med tanke på att jag är så kort?
Sortera efter
Fröken Norrland
Kvinna ·
27 dec, 2015
lajka
Kvinna ·
27 dec, 2015
Jonna
Kvinna ·
27 dec, 2015
Maria.H
Kvinna ·
28 dec, 2015
Linnea81
Kvinna ·
30 dec, 2015
Fröken Norrland
Kvinna ·
31 dec, 2015
Leeto
Kvinna ·
31 dec, 2015
Maria.H
Kvinna ·
07 jan, 2016
Bellis84
Kvinna ·
09 jan, 2016
Maria.H
Kvinna ·
09 jan, 2016
Bellis84
Kvinna ·
09 jan, 2016
Tyckte hon var bra, kändes som att hon förstod vad jag ville ha och vi hade samma ideér. Sen verkade hon vara lite små bossig/stressad, ingen man kunde direkt skämta med =)
Hade oxå gärna åkt igen även om jag känner mig rätt nöjd med det jag valt. Är just fråga om man ska lägga till lite mer på det inlägg man testade.
Jag hade själv velat ha en högre profil för lite mer put på brösten men hade rätt stort bröstmått så nu blir det låg profil
fina_mini
Kvinna ·
09 jan, 2016
Med risk för att låta helt bakom flötet... Hur mäter man sin bröstbredd? Är det mellanrummet mellan bröstvårtorna?
Maria.H
Kvinna ·
09 jan, 2016
Tyckte hon var bra, kändes som att hon förstod vad jag ville ha och vi hade samma ideér. Sen verkade hon vara lite små bossig/stressad, ingen man kunde direkt skämta med =)
Hade oxå gärna åkt igen även om jag känner mig rätt nöjd med det jag valt. Är just fråga om man ska lägga till lite mer på det inlägg man testade.
Jag hade själv velat ha en högre profil för lite mer put på brösten men hade rätt stort bröstmått så nu blir det låg profil
Maria.H
Kvinna ·
09 jan, 2016
Med risk för att låta helt bakom flötet... Hur mäter man sin bröstbredd? Är det mellanrummet mellan bröstvårtorna?
Bellis84
Kvinna ·
09 jan, 2016
Jag hade 12,5 och är väldigt smal så vågar inte sätt in så mkt. Så för mig var det aldrig tal om att vara i närheten av en hp så kan inte hjälpa varför man ska undvika. Provade du 375cc hos henne och hur tyckte du dom kändes?
Efter barnen är mina skit fula helt platt upptill och sen nån liten påse längst ner. Känns säkrast att lyfta dom även om det är trist att man måste få ärr på brösten. Jag blir först ut av hos då :D ser så fram emot detta!!
Maria.H
Kvinna ·
10 jan, 2016
Jag hade 12,5 och är väldigt smal så vågar inte sätt in så mkt. Så för mig var det aldrig tal om att vara i närheten av en hp så kan inte hjälpa varför man ska undvika. Provade du 375cc hos henne och hur tyckte du dom kändes?
Efter barnen är mina skit fula helt platt upptill och sen nån liten påse längst ner. Känns säkrast att lyfta dom även om det är trist att man måste få ärr på brösten. Jag blir först ut av hos då :D ser så fram emot detta!!
Asirnas
Kvinna ·
10 jan, 2016
Hur kändes det när du provade implantaten?
Nja
OK
Bra
Perfekt!
? :)
Maria.H
Kvinna ·
10 jan, 2016
Nja
OK
Bra
Perfekt!
Asirnas
Kvinna ·
10 jan, 2016
Nja
OK
Bra
Perfekt!
Bor du nära kliniken? Passa då på att prova implantaten igen så du är helt säker :)
Maria.H
Kvinna ·
10 jan, 2016
Nja
OK
Bra
Perfekt!
Bor du nära kliniken? Passa då på att prova implantaten igen så du är helt säker :)
känns som vi har rätt liknande utgångsläge efter att ha tittat på dina bilder, jag är bara längre men däremot 7kg tyngre :P
Jag är också nojjig över att inte fylla ut brösten så jag väljer att helt enkelt köra större än jag tänkt för att inte riskera att fortfarande ha hängiga bröst, vid konsultationen sa hon att det var gränsfall till att jag skulle behöva lyft men med tanke på hur pass stora implantat jag valde då (450cc) så trodde hon det skulle bli bra ändå. men jag kommer ändå välja minst 500cc hp alternativt 590cc uhp för att vara på den säkra sidan :)
Jag tror att jag hade valt att gå upp 100cc och hp kanske? 450cc hp vet jag är 12,7cm (om jag inte har fel, kan ha varit 12,5cm)