Anonym användare
12 jul, 2011
Storleksnoja- vågar jag ta 400cc?
Nedräkningen har börjat för min del nu, men jag är fortfarande osäker på vilken storlek jag ska välja. Jag har knappt en full a-kupa i dagsläget och vill nu ha en normal storlek för min kropp. Jag har gjort ristestet med både 3 dl ris i och 4 dl ris i för att försöka vänja mig vid någon storlek, men det är svårt. Jag kommer göra bakomplacering, så lite kommer ju då försvinna av storleken. Jag lägger upp 3 bilder, en bild med ristestet på 4dl, en bild med ristestet på 3dl och en förebild. Vilken storlek tror ni passar mig bäst? Just nu funderar jag på 400, men vågar jag det??
Sortera efter

Anonym användare
12 jul, 2011

Anonym användare
12 jul, 2011
Kollade nyss på dina bilder och dina bröst var otroligt fina måste jag säga :) och det såg fullt normalt ut på dig! Då borde det väl rimligtvis vara okej på mig med med 400cc! Hoppas jag!!

Anonym användare
12 jul, 2011
Absolut tycker jag du ska ta 400 det kommer passa din kropp väldigt bra. Lycka till

Anonym användare
12 jul, 2011
tycker du ska ta 450cc. de sägs att 50cc försvinner bakom musklen. så vill du ha 400 bör du ta 450 eller vill du ha 300 så ta 350.
Hade satsat på 450 för du kan lätt bära upp det utan att det ser för stort ut.

Anonym användare
12 jul, 2011
Jo det är sant att lite försvinner vid bakomplacering och det är nog det som gör det så svårt att välja storlek, för jag tror jag har insnöat mig för mkt på siffrorna. Tyckte 400cc lät väldigt mycket i början men nu tycker jag det börjar passa mig mer och mer. Så det är ju det som blir så svårt nu! :/ Men tack guldfisken för att du tror att 450cc kommer passa mig!! :)

Anonym användare
12 jul, 2011
de försvinner inte alltid med bakom placering har jag läst ..och de e bara lite som försvinner
men satsa på 400 de blir ju stort men om du e ute efter stort så ska du ju ta det :)
dina ser inte små ut nu så de lär ju synas en rätt stor förändring efter
men hur stora e du ute efter dÅ?:)

Anonym användare
13 jul, 2011
Jag är inte ute efter megabröst utan en storlek som ser normal ut på min kropp och blir proportionerlig på mig. Jag är ju 177 lång och har breda höfter så jag velar nu mellan någon storlek mellan 350-400, och undrar om jag vågar ta så mycket som 400cc? Men vad jag sett här inne på pof så finns det ju tjejer som tagit mer än 400 och är mycket mindre än vad jag är och utan att det ser onormalt ut! Många bröst är ju otroligt fina. Så jag vill inte alls ha för stora bröst, det är därför jag velar lite!...

pling
Kvinna ·
13 jul, 2011
Jag tycker absolut du kan ta 400. Jag tror ändå inte det kommer bli megabröst, du är ju ändå ganska lång!

Ettan1
Kvinna ·
13 jul, 2011
Har du hittat bilder på tjejer som är lika lång som du är? Som lagt in 400cc? Jag är bara 1,57 och funderar på 375cc. I ristest ser det jättefint ut! Så 400cc på dig tror jag blir jättebra! Tror till och med att du kan ta mer :)

sandjja
Kvinna ·
13 jul, 2011
Jag är bara 1,58 och har jagt in 450/500 cc och de blev inte alls stort, så här i efterhand kunde jag lagt på lite, men jag nojjade också för tt jag tyckte det lät mycket.

Juli11
Man ·
13 jul, 2011

Anonym användare
13 jul, 2011
tycker du ska ta 450 cc som sagt försvinner 50 cc bakom muskeln, och jag tro dom flesta tjejer ångrar att dom inte tog större.

Malin88
Kvinna ·
13 jul, 2011

Anonym användare
13 jul, 2011
Hmm.... plötsligt känns det lite konstigt. Jag funderar också på 400cc i mitt mindre bröst som ser ut lite som dina. Men nu ser jag att du är ju 17cm längre än mig och väger 25kg mer! Om DU då tror att 400cc kanske blir för stort på dig, vad blir det då på mig?? :O Gaaah!
Men om vi glömmer ego-cookie för ett tag och fokuserar på dig och DIN tråd igen 😉 så kan jag säga att 400cc kommer INTE bli för stort på dig! :) Det är jag övertygad om! Tror du kommer bli besviken om du tar för lite. Skulle egentligen gå upp till kanske 500cc om jag var du med tanke på att du är så lång. Men man ska ju ta de som känns bäst liksom och beror ju på vad du är ute efter för resultat. :) Gå med ristest en hel del och känn dig fram mellan olika storlekar!

Anonym användare
14 jul, 2011
Tack så mycket för alla svar tjejer!! :) Ni anar inte hur mycket det betyder för en att man kan logga in här och och prata med er! :) Känns iallafall som om jag kanske vågar mig på 400cc iaf nu när så många tror att det kommer passa mig! Och jag vill ju inte heller gå runt med ångest sen och tycka att de är för små när jag väl gjort en förstoring och betalat massa pengar. Men jag ångrar mig grymt mkt att jag inte provade 400cc implantaten på konsultationen :/ Jag provade bara 350 och tyckte då att "ja men det här är ju perfekt", eftersom jag då tyckte att 350 var en bra siffra och tänkte att högre kan jag ju verkligen inte ha för det är ju jättemycket.. Dumma mig!!! Så jag hoppas innerligt att jag kan byta till större implantat på opdagen som nu är om en månad exakt imorgon!

Anonym användare
14 jul, 2011
Cookie- Jag tror inte det blir några problem för dig med den storleken du valt! Det är ju många som är i din längd som lagt in runt 400cc vad jag har sett här på pof :) Det är nog bara jag som är otroligt nojig över att alla människor ska märka på mig att jag har gjort en så markant förstoring, men det kanske ändå inte går att undvika. Huvudsaken är ju att jag själv är nöjd och glad efteråt! Och det ska ju alla vi vara :D

Anonym användare
14 jul, 2011
Ja det är sant! :) Jag vill ju ha en hel del skillnad liksom nu när jag betalar så mycket pengar. Bryr mig inte jättemycket om vad andra säger eller tycker. Dessutom kan man dölja de flesta bröst väldigt bra i kläder. :)

Malin88
Kvinna ·
14 jul, 2011

Anonym användare
16 jul, 2011
Ja jag har hört om andra som har ändrat storlek på själva opdagen, så jag hoppas på det! Ja det blir mentor jag ska ha och jag har faktiskt sätt att man kan kolla in där! ;) Problemet är bara att jag har haft svårt att mäta min bröstbredd, det e lite knepigt måste jag säga. Vartifrån man mäter osv. men jag ska försöka få reda på det och kolla in där om jag kan ha 400, för isf lär det nu bli 400!! :)

Malin88
Kvinna ·
16 jul, 2011
okey. men har du inte varit på konsultation än? för där mäter de bröstbredden, är rätt svårt o mäta själv, me man mäter från där bröstet börjar vid klyftan till bröstet slutar vid armhålan. men mät in längs med bröstet utan rakt över.
jag har 12 cm i bröstbredd o får max plats med 590cc i ultra high mentor. steget innan det va nog 450cc, så inte säkert det finns nåt alternativ man vill ha. jag hade gärna haft drygt 500cc. men finns inget märke med den storleken jag vill ha i mina mått :/
Jag tycker inte 400cc är stort utan en mer lagom storlek.Jag har lagt in 380/410cc och jag är ju ganska liten 1,58cm kort och väger 42kg och på lilla mig blev denna storlek SUPER.Kram