dumle
Kvinna ·
Största stl 590 uhp??
Sortera efter

daria
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

dumle
Kvinna ·

turisten
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

dumle
Kvinna ·

dumle
Kvinna ·

dumle
Kvinna ·

daria
Kvinna ·

Jossefine
Kvinna ·

Sissy
Kvinna ·

Opticruise
Kvinna ·
Jag skulle valt Allergan för de finns i upp till 800 i uhp mot Mentors 590uhp. Kostar 9 tusen extra på Proforma om du vill ha Allergan men kan det väl vara värt så slipper du bli besviken på stl🙂

hejsan
Kvinna ·
Jag hade 75B innan och har 600cc hp mentor och har nu 75E/F

Opticruise
Kvinna ·
Jag hade 75B innan och har 600cc hp mentor och har nu 75E/F
Vad har du för underbystmåt(stramt mätt)t? Känns stort med 75 i underband om jag kikar på din vikt/längd.. Viktigt med rätt bh stl ju efter op för att brösten ska hålla sig fina länge👍

dumle
Kvinna ·
Jag har hört att allergan är mer fyllda, å jag har inget emot av att lägga in allergan! Men finns de på proforma? Kostar de något extra?😀

dumle
Kvinna ·
Jag skulle valt Allergan för de finns i upp till 800 i uhp mot Mentors 590uhp. Kostar 9 tusen extra på Proforma om du vill ha Allergan men kan det väl vara värt så slipper du bli besviken på stl🙂
Jag har absolut inget emot av att använda allergan😀Men vart osäker på om proforma bara använder mentor! Varför kostar det extra om man vill ha det? Det blir ju med försäkring typ 45 lax?

Jossefine
Kvinna ·
dumle ja precis, det är därför dem är fastare och mer kompakta också :)
Proforma har både mentor och allergan, men allergan kostar 8000kr mer. Jag tycker ju ändå att det absolut var och är värt pengarna :)

Opticruise
Kvinna ·
Jag har absolut inget emot av att använda allergan😀Men vart osäker på om proforma bara använder mentor! Varför kostar det extra om man vill ha det? Det blir ju med försäkring typ 45 lax?

dumle
Kvinna ·
dumle ja precis, det är därför dem är fastare och mer kompakta också :)
Proforma har både mentor och allergan, men allergan kostar 8000kr mer. Jag tycker ju ändå att det absolut var och är värt pengarna :)
Har du allergan? Och om man ska välja mellan mentor och allergan så ska man ta allergan då? Ä det stor sillnad på implantaten om du vet? Är det mer värt att ta allerga?😀
Visar 1 till 20 av total 26 objekt