Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
dumle

dumle

Kvinna ·

Största stl 590 uhp??

Bröstförstoring
Hejsan! Hade tänkt operera mig på proforma i sthlm. Hade vilja ha MINST 600cc men helst 650cc ca.. men läst någonstans att mentor max har 590 UHP? Så om jag kommer till proforma och säger att jag vill ha 650cc UHP vad kommer jag få för svar? För proforma använder väll bara mentor?😕😕🙁
25

Sortera efter

hejsan

hejsan

Kvinna ·

Ja alltså har ju aldrig mätt riktigt och så, så egentligen har jag bara alltid haft 75 för det känt bekvämast.. men i kupan kan jag ha E eller F! :)

Mitt mått under bysten är 79cm, vet du vad man ska ha då? 

Gilla
Jossefine

Jossefine

Kvinna ·

dumle yes, jag har allegan nu, hade mentor tidigare :) jag föredrar allegan eftersom jag gillar fastare bröst, men det är ju smaksak :) vi dem större storlekarna tycker jag att det är ganska stor skillnad, men när man har en mer vanlig storlek upp till 400 är inte skillnaden större. Jag var alltid nöjd med mjukheten med mina tidigare mentor, men då hade jag som sagt 350cc. Jag skulle däremot inte vilja ha min storlek nu (750) i mentor, det skulle bli alldeles för sladdrigt för min smak :P

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

hejsan skrev:

Ja alltså har ju aldrig mätt riktigt och så, så egentligen har jag bara alltid haft 75 för det känt bekvämast.. men i kupan kan jag ha E eller F! :)

Du är inte ensam, vem brydde sig innan op🤭  kändes som det kvittade då..  Jag skulle rekommendera 70 i underband på dig.Underbandet ska sitta tight och det kan kännas knas i början men du vänjer dig,jag lovar.80% av stödet kommer ju från underbandet så det är viktigt att det sitter tight på yttersta hyskan👍  

Har du nån "riktig" bh-butik i närheten där du bor?

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

Opticruise skrev:

hejsan skrev:

Du är inte ensam, vem brydde sig innan op🤭  kändes som det kvittade då..  Jag skulle rekommendera 70 i underband på dig.Underbandet ska sitta tight och det kan kännas knas i början men du vänjer dig,jag lovar.80% av stödet kommer ju från underbandet så det är viktigt att det sitter tight på yttersta hyskan👍  

Har du nån "riktig" bh-butik i närheten där du bor?

Jag hade fel bh innan op men efter va jag inne på change och mätte mig runt under bysten jag har 78cm då fick jag ha 70i underband!! så opticruise har rätt..

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Candycane

Candycane

Kvinna ·

Jag håller inte med om att man alltid går upp en kupa per 100cc. Jag gick upp 2 kupor med 290cc. Patrik brukar säga ca 150cc per kupa!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem