dumle
Kvinna ·
Största stl 590 uhp??
Sortera efter

hejsan
Kvinna ·

Jossefine
Kvinna ·
dumle yes, jag har allegan nu, hade mentor tidigare :) jag föredrar allegan eftersom jag gillar fastare bröst, men det är ju smaksak :) vi dem större storlekarna tycker jag att det är ganska stor skillnad, men när man har en mer vanlig storlek upp till 400 är inte skillnaden större. Jag var alltid nöjd med mjukheten med mina tidigare mentor, men då hade jag som sagt 350cc. Jag skulle däremot inte vilja ha min storlek nu (750) i mentor, det skulle bli alldeles för sladdrigt för min smak :P

Opticruise
Kvinna ·
Ja alltså har ju aldrig mätt riktigt och så, så egentligen har jag bara alltid haft 75 för det känt bekvämast.. men i kupan kan jag ha E eller F! :)
Mitt mått under bysten är 79cm, vet du vad man ska ha då?
Har du nån "riktig" bh-butik i närheten där du bor?

daria
Kvinna ·
Ja alltså har ju aldrig mätt riktigt och så, så egentligen har jag bara alltid haft 75 för det känt bekvämast.. men i kupan kan jag ha E eller F! :)
Har du nån "riktig" bh-butik i närheten där du bor?
Jag hade fel bh innan op men efter va jag inne på change och mätte mig runt under bysten jag har 78cm då fick jag ha 70i underband!! så opticruise har rätt..

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Candycane
Kvinna ·