Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Fjoff82 profilbild

Fjoff82

Kvinna ·

28 feb, 2013

Tjejer, 375cc? Se bild på mina bröst! operation på tisdag!

Bröstförstoring

Tjejer, vad tycker ni? Jag ska opereras på proforma på tisdag och jag blev rekomenderad 375cc high profile. Större går inte då jag har en tunn byst med lätt häng efter två graviditeter, då kommer dom så småning om börja hänga. Men ibland blir jag rädd att det ser för stort ut med 375cc? Vad tycker ni? Jag är 166cm lång, 53-55kg, smal rak kropp, med liten rumpa:)

32

Sortera efter

Duenna

Kvinna ·

28 feb, 2013

Det ser jättefint ut! Nu har jag ju själv inte opererat mig än så jag kan ju bara prata utifrån hur det ser ut utseendemässigt. Jag tycker att det passar din kropp jättebra! Stora, men inte knäppt stora. Superfint!
Gilla

einahpets

Kvinna ·

28 feb, 2013

Stor skillnad, kommer bli grymt snyggt 👍
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

28 feb, 2013

Tack söta ni!:) man vill ju ha lite större mot sin kropp men vill inte bli bara ett par bröst:) har jämnt tajta toppar oxå..
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

28 feb, 2013

Puffar lite för mer åsikter:))
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Nån mer som vill säga sitt? :)
Gilla

Säkert

Kvinna ·

01 mar, 2013

Hej! Det är ju svårt att säga tycker jag hur det kommer att se ut! Jag gjorde också ristestet och jag tycker det stämde ganska bra med hur stort det blev efter operation. Om det ser stort ut är ganska subjektivt. Jag hade en urammad 70D och lade in 350/375cc. Jag ville ha ett naturligt resultat, helt enkelt fylla upp det som var tomt! Och så vill jag inte att det ska synas att jag opererat mig. Det är väldigt färskt än så länge men jag känner mig nöjd. Jag visade Örjan bilder på vilka resultat jag skulle bli nöjd med, och så rekommenderade han mig det han tyckte och så gick jag på det (efter mycket forskande på internet förstås). Det är ju jättemycket man funderar på innan operationen, inte minst resultatet! Men om jag ska tro något om hur det blir på dig så tror jag att det kommer bli bra! 

Gilla

Eva82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Hej! Som sagt, det är subjektivt. Jag hade liten 75B-kupa innan min första operation och lade i 325/350, vilket för mig blev alldeles för stort. Mycket uppseendeväckande i tighta toppar och för min del tyckte jag att jag tappade proportionaliteten i kroppen. Jag har liten rumpa. Däremot kan jag se andra med mycket större bröst och tycka att det ser fint ut. Det ser fint ut på bilden, men om du är mycket orolig för att det ska se för stort ut, så tänk igenom det noga. Kanske kan du fråga dina vänner också. Här på PoF är alla så vana vid stora bröst och ingen höll med mig om att det såg stort ut. Min syster var däremot chockad och mina vänner tyckte också det var stort. 
Gilla

Anonym användare

01 mar, 2013

Snyggt :)
Gilla

DNAngel

Kvinna ·

01 mar, 2013

Jag är 170 och väger 54 kg. Jag har M+ 375cc. Med kläder är det svårt att se att jag gjort en operation, men i bikini och v-ringar syns det.
Gilla

Nyaboobies

Kvinna ·

01 mar, 2013

Jag har 375cc hp gjorda av Örjan och jag är ungefär samma storlek kroppsmässigt. Jag är jättenöjd med storleken, de putar lagom mycket i förhållande till min rumpa :) De kan se rätt stora ut med tajta toppar och inte så stora med andra typer av kläder. Kolla gärna på mina bilder :) jag var i och för sig helt platt och urammad innan, du verkar ha lite mer egen vävnad så om du är orolig att de ska kännas för stora kanske du ska gå ner lite i storlek.
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Alltså jag var på twilfit idag och har en tunn urammad i stl 70D!!! Trodde jag hade typ b kupa eller nåt men när man går ner i omkrets blir det stor kupa. Jag är orolig vill inte att det ska bli för stort, kanske köra på 350cc?
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Säkert skrev:
Hej! Det är ju svårt att säga tycker jag hur det kommer att se ut! Jag gjorde också ristestet och jag tycker det stämde ganska bra med hur stort det blev efter operation. Om det ser stort ut är ganska subjektivt. Jag hade en urammad 70D och lade in 350/375cc. Jag ville ha ett naturligt resultat, helt enkelt fylla upp det som var tomt! Och så vill jag inte att det ska synas att jag opererat mig. Det är väldigt färskt än så länge men jag känner mig nöjd. Jag visade Örjan bilder på vilka resultat jag skulle bli nöjd med, och så rekommenderade han mig det han tyckte och så gick jag på det (efter mycket forskande på internet förstås). Det är ju jättemycket man funderar på innan operationen, inte minst resultatet! Men om jag ska tro något om hur det blir på dig så tror jag att det kommer bli bra! 

Jag har oxå 70D urammad och tunn. Jag såg inga Efter bilder på din sida?? Jag har ångest är så rädd att det inte blir bra! Hinner man prova ut stl innan operation??
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Eva82 skrev:
Hej! Som sagt, det är subjektivt. Jag hade liten 75B-kupa innan min första operation och lade i 325/350, vilket för mig blev alldeles för stort. Mycket uppseendeväckande i tighta toppar och för min del tyckte jag att jag tappade proportionaliteten i kroppen. Jag har liten rumpa. Däremot kan jag se andra med mycket större bröst och tycka att det ser fint ut. Det ser fint ut på bilden, men om du är mycket orolig för att det ska se för stort ut, så tänk igenom det noga. Kanske kan du fråga dina vänner också. Här på PoF är alla så vana vid stora bröst och ingen höll med mig om att det såg stort ut. Min syster var däremot chockad och mina vänner tyckte också det var stort. 
Bytte du till mindre inplantat??
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Jag tycker det är stor skillnad på vilken bh jag provar riset i. Tar jag en push up bh blir det en stl och med en axrlbandslös bh så blir det en annan stl. Hur ska jag prova ut??
Gilla

Missis

Kvinna ·

01 mar, 2013

väl inne i kroppen tror jag inte alls det kmr bli för stort .. lycka till :)
Gilla

Hallontossing

Kvinna ·

01 mar, 2013

Din kroppsbeskrivning är typ som min (någon cm längre än dig) Och med hp (mentor?) så blir det ganska mycket put, tycker jag iaf. Nästa op, (om 100 år hoppas jag) går jag kanske ner till MP. För stoppar jag tuttarna i en bh, då står de ut en hel del (missförstå mig rätt ;), men i träningsbh så blir de mer intetsägande...detta är ju såklart beroende på vad du vill ha, skillnaden mellan 375, 350, 350 är inte så stor. Din bild ser jättebra ut, och jag förstår om du vill ha hp för att fylla ut om du ammat. Så ja, 375 blir nog kanon. 
Gilla

Lizzie

Kvinna ·

01 mar, 2013

Hej hej om du ska ha en bakomplacering o ska se hur stort 375cc ser ut med ristestet,så ska du dra av lite, ca 0,5dl för att bättre se hur det blir pga av att lite cc "försvinner"bakom muskeln. På min klinik sa dom jag skulle prova 3,5dl för att se hur 400cc blev:) O det bästa är ju om du inte provar med en vadderad bh:)
Lycka till med din op:))
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Tack för era svar!! Jag ska köra ett ristest-race på söndag:)) utan vadderad bh, för det lär man ändå kanske inte ha sen ändå:)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Lizzie skrev:
Hej hej om du ska ha en bakomplacering o ska se hur stort 375cc ser ut med ristestet,så ska du dra av lite, ca 0,5dl för att bättre se hur det blir pga av att lite cc "försvinner"bakom muskeln. På min klinik sa dom jag skulle prova 3,5dl för att se hur 400cc blev:) O det bästa är ju om du inte provar med en vadderad bh:)
Lycka till med din op:))
Ok ja få kanske 375cc blir rätt bra om ändå lite försvinner, ska prova med ca 3.25-3.5dl ris och utan push-up bh så blir det mer rättvist..
Gilla

Coriander

Kvinna ·

01 mar, 2013

Kör på 375:)) kommer bli supersnyggt:D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem