Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Fjoff82 profilbild

Fjoff82

Kvinna ·

28 feb, 2013

Tjejer, 375cc? Se bild på mina bröst! operation på tisdag!

Bröstförstoring

Tjejer, vad tycker ni? Jag ska opereras på proforma på tisdag och jag blev rekomenderad 375cc high profile. Större går inte då jag har en tunn byst med lätt häng efter två graviditeter, då kommer dom så småning om börja hänga. Men ibland blir jag rädd att det ser för stort ut med 375cc? Vad tycker ni? Jag är 166cm lång, 53-55kg, smal rak kropp, med liten rumpa:)

32

Sortera efter

Anonym användare

01 mar, 2013

Jag tror det kommer bli perfekt. Jag ska ha samma storlek.
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

kuttran skrev:
Ja men du har ju stl 70a och jag har 70d enligt twilfit idag och därför blir jag osäker..
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Coriander skrev:
Kör på 375:)) kommer bli supersnyggt:D
Du har 70a och lägger in 350 och jag har 70d och blev rekomenderad 375 därför blir jag osäker om det blir för stort fast jag vill ha lite större mot min kropp. Men jag vill inte se ut som lilla blondie och boobsen;-)
Gilla

Anonym användare

01 mar, 2013

Fjoff82 skrev:
kuttran skrev:
Ja men du har ju stl 70a och jag har 70d enligt twilfit idag och därför blir jag osäker..

Jag kollar på din översta bild. Jag antar att det är med 3,75 dl ris?

Gilla

Coriander

Kvinna ·

01 mar, 2013

Jaa, de förståss.. Men tyckte att ditt ristest såg jättefint ut! Tror inte de blir för stort:)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

kuttran skrev:
Fjoff82 skrev:
kuttran skrev:

Ja det är det..
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Coriander skrev:
Jaa, de förståss.. Men tyckte att ditt ristest såg jättefint ut! Tror inte de blir för stort:)
Ja hoppas jag får prova ut innan operationen? Ska jag ringa på mån och säga att jag är osäker? Min konsultation gick extremt snabbt när jag var där..
Gilla

Anonym användare

01 mar, 2013

Fjoff82 skrev:
kuttran skrev:
Fjoff82 skrev:
kuttran skrev:

Ja det är det..

Jag gick efter den, jag jämförde inte med mig själv. Jag tror dock att eftersom jag är 10cm kortare än du så kommer
mina 375cc se ut ungefär som dina på första bilden. Jag har testat & tagit kort hemma.
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Jag ska prova igen med utan push och 3.5 dl känns det bra så blir det 375cc sen ska jag dubbelkolla på måndag att jag får prova ut igen innan op.
Gilla

Coriander

Kvinna ·

01 mar, 2013

Fjoff82 skrev:
Coriander skrev:
Ja hoppas jag får prova ut innan operationen? Ska jag ringa på mån och säga att jag är osäker? Min konsultation gick extremt snabbt när jag var där..
Ja de får du! Men ring för säkerhets skull o säg att du e osäker och vill hinna testa före opn:) de blir nog bra ska du se:))
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Tack! <3
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

03 mar, 2013

Puffar lite, har lagt upp fler bilder:)
Gilla
Community