Anonym användare
19 feb, 2014
Vågar jag ta 800cc? :O
BröstförstoringHej! Som jag har skrivit i en annan tråd är jag inte nöjd med mitt slutresultat när det gäller brösten. Var jätte nöjd i början när de satt högre upp men de sista månaderna har de sjunkit mycket och jag har därför förlorat fyllnaden upptill. Jag hade 500 i egen vävnad innan min första operation men det gjordes ett bröstlyft så lite Vävnad togs bort (vet ej hur mycket) Jag har nu 500cc mentor siltex hög profil och har förstått att jag behöver ett större implantat med ultra hög profil för att få fyllnaden jag önskar. Frågan är alltså, hur mycket ni tror behövs? Vill gärna ha fejk-looken, vilket jag inte ville först men nu har jag ändrat mig konstigt nog... Det jag vet nu är att jag vill ha allergan soft touch extra hög profil... Men velar mellan.... 695cc 745cc 800cc Vad hade du valt? Vågar jag ta 800, utan att det blir världens bomber? Givetvis är detta något jag själv måste besluta men jag vill gärna höra vad ni tycker, finns ju så många insatta och duktiga här :) Tack så länge :) (Har lagt till bilder för att ni ska förstå bättre vad jag menar) Tack så mycket för att ni tar er tid <3
Sortera efter
Cagi00
Kvinna ·
23 feb, 2014
Anonym användare
23 feb, 2014
Jag skulle absolut inte rört de brösten! Du är storleksblind, kvinna 😉 Det har ju bara gått 5 månader sen din första operation, och det tar tid för hjärnan att "bli med bröst". I början tycker man att de är enorma. Efter några månader när all svullnad har lagt sig och "smekmånaden" är över tycker man att de nog är lite små ialla fall. Att man skulle ha tagit större. Låt det gå ett år innan du opar igen. Brösten är ju inte klara ännu.
Jag har gått igenom alla faser, gjort en korrigering (pga töjd ficka) och nu är jag supernöjd med mina lökar. Tycker att storleken är perfekt.Enda nackdelen är att köpa bh. Jag ligger nu på 65 - 70 I, beroende på märke. Supersvårt att få tag i en bra och snygg bh som inte kostar skjortan och lite till. Visst, jag beställer från UK, men tycker att det känns lite struligt när de inte passar och man ska returnera.
Kan du inte fixa till putet med en pushup eller en balconette? Vad jag kan se på dina bilder så har du ju de perfekta brösten, med en klyfta att döda för.
Hur du än gör så lycka till. Jag tycker att dina bröst är kanonfina och passar perfekt till din kropp. 🙂
Anonym användare
26 feb, 2014
Anonym användare
02 mar, 2014
Räcker det inte med att be kirurgen höja bröstvecken istället för att byta implantat? Stor underpol = lite volym upptill eftersom implantaten "göms" i nedre delen av brösten.
Jinne
Kvinna ·
02 mar, 2014
Jag vill också ha 800 cc, men är också rädd för att det kan bli för stort :o Men har sett bilder på andra tjejer som har mellan 700-800cc, och det ser skit snyggt ut på dom, så jag hoppas att det kommer se bra ut på mig med. :D Men håller med Lucan87 lite där om hur det kommer bli sen när man är 40-50 år med världens bomber. :o Men det är ju något man får oroa sig över då isåfall känner jag lite. :D haha
Anonym användare
03 mar, 2014
Håller med tin,kanske en ide att fråga om han kan höja bröstvecken? Eller ev lite större implantat + höja vecken en aning?
Anonym användare
04 mar, 2014
viola
Kvinna ·
04 mar, 2014
viola
Kvinna ·
16 mar, 2014
Anonym användare
16 mar, 2014
Mandelblom
Kvinna ·
16 mar, 2014
Lycka till Famelica, jag tycker du har gjort ett jättebra val och jag hoppas att du kommer att bli riktigt nöjd.
Anonym användare
16 mar, 2014
Anonym användare
17 mar, 2014
viola
Kvinna ·
18 mar, 2014
Anonym användare
18 mar, 2014
viola
Kvinna ·
18 mar, 2014