Louise_
Kvinna ·
20 jan, 2015
Val av storlek 250 eller 325 cc
BröstförstoringHej! Jag var på min andra konsultation igår för att jag velat mellan storlekar. Det står mellan Mentor coh 1 250 mp eller 325 mp+. Jag tycker att profilen på 325 cc är snyggare men de känns lite stora på mig. Upplevde ni att dem blev mindre när de väl kom in i kroppen? Jag har 100-120 cc i egen vävnad. Vad hade ni valt i mitt utgångsläge? Jag hade egentligen velat ha en gyllene medelväg, men enligt kirurgen finns det ingen storlek som skulle passa riktigt bra om jag inte väljer Perthese. Tacksam för all hjälp jag kan få :)
Sortera efter
Darkness
Kvinna ·
20 jan, 2015
Ophelia
Kvinna ·
20 jan, 2015
Louise_
Kvinna ·
20 jan, 2015
Annaas
Kvinna ·
20 jan, 2015
silicea
Kvinna ·
20 jan, 2015
Hade tagit de större, helt klart.
Louise_
Kvinna ·
21 jan, 2015
Tack för era svar :) Jag fortsätter att fundera. Detta måste vara det svåraste beslutet jag någonsin har tagit. På konsultationen var det 305 cc som jag testade, men eftersom 10 % försvinner så det är ett 325 cc implantat som läggs in. Jag tyckte dem kändes lite stora, men visst någon liten cc till kanske försvinner. Det skulle vara intressant att veta hur ni tyckte att slutresultatet blev jämfört med när ni provade ut implantatet eller i ristestet. Jag kan tillägga att jag absolut inte vill ha för stora bröst, jag tycker att det är fint på andra, men vill inte ha det själv. Jag är ganska nätt i kroppen och vill därför inte bli framtung eller se "stor" ut. Jag vill bara fylla ut brösten lite för att min kropp ska bli mer proportionerligt. Sen har jag alltid tyckt att det är snyggt med en riktigt klyfta ;)
Tuttlös 2014
Kvinna ·
21 jan, 2015
Annunatariel
Kvinna ·
21 jan, 2015
Louise_
Kvinna ·
21 jan, 2015
Annunatariel
Kvinna ·
21 jan, 2015
Johanna38
Kvinna ·
21 jan, 2015
Ta den större. De blir ofta inte så stora som man tror:)
Anonym användare
21 jan, 2015
Du behöver inte nojja över att det större alternativet skulle vara svårt att klä ner. Jag har 600 och det är lätt att få brösten att se små ut i rätt kläder så det där kommer vara ditt sista problem
Louise_
Kvinna ·
21 jan, 2015
Det är mest att allt känns stort när man är så pass platt som jag är. Min kirurg har sagt att både storlekarna blir fina på mig. Det jag är lite orolig för att brösten sa vara "ivägen" eller kännas för stora.
Tuttlös 2014
Kvinna ·
21 jan, 2015
Aramisen
Kvinna ·
21 jan, 2015
Louise_
Kvinna ·
21 jan, 2015
Louise_
Kvinna ·
27 jan, 2015
super123
Kvinna ·
27 jan, 2015
Välj den större! Det blir en stor skillnad att bara lägga implantaten "utanpå" kroppen än vad det slutgiltiga resultatet blir. Jag upplevde att det blev betydligt mindre efter operationen. Så kör på den större, du komemr inte ångre dig :)
Louise_
Kvinna ·
27 jan, 2015
super123
Kvinna ·
27 jan, 2015
Från början ville jag ha ett väldigt diskret resultat, ville ha bröst som smälte in till min kroppsform. Och det fick jag verkligen. Alla säger att "dem brösten skulle verkligen kunna vara dina egna". Men nu har jag ändrat syn lite, jag vill ha större och har bokat tid för omoperation. Jag hade nästan ingen egen vävnad, endast 50 cc och det var svårt att veta hur det skulle bli. Så jag tycker verkligen du sk ta den större, det kommer inte bli för stort. :)
Jag skulle välja de större! Jag tror inte att det skulle se alldeles för stort ut för din kropp. Vi har lite liknande mått, dock har jag ganska stora implantat, men tycker ändå inte det ser alltför överdrivet stort ut på mig. Jag velade också och var rädd att det skulle bli alltför stort men efter att ha kollat runt här på forumet så kom jag fram till 500. Har ju bakom också så kring 50 cc försvinner ju då.
Dom flesta känner ju efteråt att dom hade kunnat ta lite större. Jag tror att du förmodligen kommer att ångra dig om du kör på de mindre. :)