Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Louise_ profilbild

Louise_

Kvinna ·

20 jan, 2015

Val av storlek 250 eller 325 cc

Bröstförstoring

Hej! Jag var på min andra konsultation igår för att jag velat mellan storlekar. Det står mellan Mentor coh 1 250 mp eller 325 mp+. Jag tycker att profilen på 325 cc är snyggare men de känns lite stora på mig. Upplevde ni att dem blev mindre när de väl kom in i kroppen? Jag har 100-120 cc i egen vävnad. Vad hade ni valt i mitt utgångsläge? Jag hade egentligen velat ha en gyllene medelväg, men enligt kirurgen finns det ingen storlek som skulle passa riktigt bra om jag inte väljer Perthese. Tacksam för all hjälp jag kan få :)

62

Sortera efter

Tutten

Kvinna ·

04 dec, 2015

Jag valde mellan 295 och 320 cc (mentor uhp) och jag ångrar INTE att jag tog det större. Ser väldigt passande ut till min kropp och då är jag tom. Lite mindre än dig (160cm och 51kg). Jag tror absolut att du ska ta det större. Annars ångrar du dig ;)
Gilla

LillSofy

Kvinna ·

19 jan, 2016

Tycker det här är så svårt.. Jag har ungefär samma utgångsläge som dig (är 160 cm, 50 kg och ca 150-200 cc egen vävnad). Ska opereras på fredag och 300 cc har sett proportionertligt ut. Sen har jag ändå sagt nu att jag vill gå upp till 325 cc (inte jättestor skillnad men ändå).. Är så rädd att vakna upp med för små börst, så har man ändå lagt 39.000 kronor på det.. Men det blir så olika på alla, vissa får jättestora bröst på 300 cc, andra inte alls..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem