pojkmorsan
Kvinna ·
Varför kan inte ja lägga in mer än 325cc?
Alltså jag är super glad över mina bröst och tycker dom är skit snygga men jag går ändå runt och funderar på en sak. Jag hade ju tänkt 400cc från början men när jag va på konsultation så sa kirurgen att de går inte o stoppa in större än 325 för då kommer implantaten synas. Jag hade för tunt skinn inget underhudsfett sa han. Och implantaten för breda. Okej visst tänkte ja 325 känns okej iaf. Men nu ligger de o gnager lite i bakhuvudet att jag skulle velat haft dom lite större. Typ 450-500 som de känns nu. Alltså nu ser dom ju helt naturliga ut inte alls stora i kläder om man inte har urringat då. Men även då ser dom liksom väldigt naturliga ut. Jag skulle gärna haft liite extra.. Och de e ju många av er som är mindre än jag som har betydligt större implantat.. Samtidigt som ja tänker att jag har inga komplikationer nu kanske de blir rippling om ja tar större ? Nu har ja varken synlig eller kännbar.. Jag hade ju häng innan, kanske är de dumt att ta större att de börjar hänga då? Och går de överhuvudtaget att stoppa in större?
Sortera efter

Vickan
Kvinna ·

Anonym användare
alltså jag måste ju bara säga att du har fått sjukt snygga bröst! :D Och ang stl det beror väl på vad man har för mått själv samt vilken profil och märke man har. Men malin88 har koll på det där tror jag :)

pojkmorsan
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Saken är den att det får plats mé mer än vad din kirurg sa, men han kanske inte ville lägga in mer på dig... Hade du gått till någon annan hade du kunnat få större. Men vissa är ibland lite begränsade för att inte töjja ut huden för mycket... Men du har sjukt snygga bröst 👍

pojkmorsan
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

pojkmorsan
Kvinna ·

sia78
Kvinna ·
wow..vilken skillnad :))

sia78
Kvinna ·
Jag har oxå tunn hud..jag upplever nog att kanterna känns mer än syns..när jag hade framför syntes de betydligt mer..du har ju helt bakom så det jämnar ju ut såklart...

Misan73
Kvinna ·

pojkmorsan
Kvinna ·

Vickan
Kvinna ·
Du kan inte lägga in en bild i profil?

pojkmorsan
Kvinna ·
jo visst det har jag gjort nu :)

imbra
Kvinna ·
Men gud vilken otrolig skillnad på före och efter. Tänk inte mer på storlek, var bara nöjd. Vilket bra resulat, grattis!

pojkmorsan
Kvinna ·

Vickan
Kvinna ·
De är kanon fina! Jag tror du kommer vänja dig. Det verkar ju vara vanligt att många har svårt i början efter sina operationer. Man måste låta det gå en tid. Jag har bara två veckor kvar till min op nu och börjar bli riktigt nervös!!

pojkmorsan
Kvinna ·
lycka till :)

Vickan
Kvinna ·
lycka till :)
Tack! Så får vi se om jag också kommer att ojja mig över mina tuttisar sen.. inte helt otippat isf! 😀

pojkmorsan
Kvinna ·

Nyfikan
Kvinna ·
Grattis! Ser helt galet snygga ut! Jag skulle vara nöjd. Ser himla bra ut det där! 👍