Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
pojkmorsan

pojkmorsan

Kvinna ·

Varför kan inte ja lägga in mer än 325cc?

Bröstförstoring

Alltså jag är super glad över mina bröst och tycker dom är skit snygga men jag går ändå runt och funderar på en sak. Jag hade ju tänkt 400cc från början men när jag va på konsultation så sa kirurgen att de går inte o stoppa in större än 325 för då kommer implantaten synas. Jag hade för tunt skinn inget underhudsfett sa han. Och implantaten för breda. Okej visst tänkte ja 325 känns okej iaf. Men nu ligger de o gnager lite i bakhuvudet att jag skulle velat haft dom lite större. Typ 450-500 som de känns nu. Alltså nu ser dom ju helt naturliga ut inte alls stora i kläder om man inte har urringat då. Men även då ser dom liksom väldigt naturliga ut. Jag skulle gärna haft liite extra.. Och de e ju många av er som är mindre än jag som har betydligt större implantat.. Samtidigt som ja tänker att jag har inga komplikationer nu kanske de blir rippling om ja tar större ? Nu har ja varken synlig eller kännbar.. Jag hade ju häng innan, kanske är de dumt att ta större att de börjar hänga då? Och går de överhuvudtaget att stoppa in större?

22

Sortera efter

Nyfikan

Nyfikan

Kvinna ·

*jag
Gilla
Rumidz

Rumidz

Kvinna ·

Wow, verkligen jättefina 👍

Gilla