Fitness
Kvinna ·
03 mar, 2015
Velar in i det sista, 300 mp eller 375 hög profil?
Jag har som sagt börjat vela. Jag har i och för sig känt ett tag att jag är rädd att jag ska tycka brösten blir för små. Detta är ju once in a life time... tänker inte göra om det om nåt år om jag ångrar mig. Jagh har använt bombshell bh ett tag nu och har nog liksom vant mig vid "mina större bröst". Jag har mailat min kirurg och med tanke på min bröstbredd så rekommenderar han 375 ml hög profil istället för 300 ml mellan profil som jag valt ut. Undrar om någon av er har erfarenhet om det blir stor skillnad på dom? Och att det går från mellanprofil till hög profil, är det stor skillnad? Vill ha ganska naturliga och inga höga fejkboobs..
Den största anledningen är ju att jag tävlar i bodyfitness och sist var jag helt platt, vill ju ha schyssta boobs även vid tävling när jag väger 10 kg mindre. Tänker att det är bättre att lägga in lite extra.. Jag har 200 i mina egna nu och upp till 300 känns ju inte som det är så stor skillnad.
Blev det en rörig fråga? Tacksam om ni tar er tid och råder mig, behöver bestämma mig imorgon..
Tjohoo, nu är det bara drygt 2veckor kvar och längtar i massor!!
Sortera efter

knasen91
Kvinna ·
03 mar, 2015

pm145
Kvinna ·
03 mar, 2015
jag har 300 hp, hade A-kupa innan. tycker mina ser ganska lagom ut till min kropp men de är inte särskilt stora... spec. när det gäller bredden, har inget ut mot sidorna. hade varit trevligt med mer timglas form på kroppen. väger lite mindre än dig och har 65-70 i underband... så jag skulle nog säga kör på den större storleken och diskutera också var brösten ska sitta: tight klyfta vs. timglas silhuett? förresten ser mina rätt naturliga ut trots hög profil. jag var också rädd för att de skulle se bolliga ut men kan säga att det gör de verkligen inte:) lycka till!

Tinis_13
Kvinna ·
03 mar, 2015
Följer, vi opereras nästan samma dag :)

Asirnas
Kvinna ·
03 mar, 2015
Jag provade 350cc MP, därefter provade jag 350 cc HP.
JAg är 162 cm, väger 58, och har timglas formas kropp. Därför såg 350 HP mycket naturligare ut på mig än MP.
Tro mig, det gör jätte stor skillnad!

sui
Kvinna ·
03 mar, 2015
JAg är 162 cm, väger 58, och har timglas formas kropp. Därför såg 350 HP mycket naturligare ut på mig än MP.

Asirnas
Kvinna ·
03 mar, 2015
Blev en helt annan form o storlek på brösten :)
Men boka in en till konsultion eller be om få prova innan OP? :)

Fitness
Kvinna ·
04 mar, 2015
Tack snälla för era svar. Har bestämt mig till 99% för 375 hp nu, men är ju en chansning när jag inte ens provat den storleken..

Linis
Kvinna ·
04 mar, 2015

Majan
Kvinna ·
04 mar, 2015

Fitness
Kvinna ·
04 mar, 2015
Jag har en bit att åka så hade jag bott närmare Malmö hade jag absolut gjort en andra konsultation. Tycker du gör rätt i det! Fick reda på att de beställer alla implantat två veckor innan så det är senast imorgon... Haha, jag tycker det känns värre att få för små än man tänkt sig, det är ju trots allt större bröst man vill ha.. Lycka till!

sui
Kvinna ·
04 mar, 2015

Asirnas
Kvinna ·
04 mar, 2015
Det kommer jag göra ^^
SÅ är bara att följa mig :P

Zulavip11
Kvinna ·
05 mar, 2015
Jag är lite i samma sits. Opereras om 1 månad. Jag velar mellan 300 och 350 cc. Jag är 164 väger 56-57 kg.
Men vid konsultation sa min kirug att jag skulle ha high profile och när jag velade mellan storlekarna sa han satt jag skulle ta den större alltså 350 cc. Men jag själv tyckte 300 såg bra ut till min kropp och 350 såg väldigt stort ut. är det bara psykiskt.
Jag är inte så bra på det här med profil, hög, medium,m.m.
Varför sa min kirurg att jag skulle bestämt ha high profile, är det för att dom "hänger" lite ? =)

Linis
Kvinna ·
05 mar, 2015

sui
Kvinna ·
05 mar, 2015
Jag är lite i samma sits. Opereras om 1 månad. Jag velar mellan 300 och 350 cc. Jag är 164 väger 56-57 kg.
Men vid konsultation sa min kirug att jag skulle ha high profile och när jag velade mellan storlekarna sa han satt jag skulle ta den större alltså 350 cc. Men jag själv tyckte 300 såg bra ut till min kropp och 350 såg väldigt stort ut. är det bara psykiskt.
Jag är inte så bra på det här med profil, hög, medium,m.m.
Varför sa min kirurg att jag skulle bestämt ha high profile, är det för att dom "hänger" lite ? =)

knasen91
Kvinna ·
05 mar, 2015

sui
Kvinna ·
05 mar, 2015

sui
Kvinna ·
05 mar, 2015

Fitness
Kvinna ·
05 mar, 2015