Fitness
Kvinna ·
03 mar, 2015
Velar in i det sista, 300 mp eller 375 hög profil?
Jag har som sagt börjat vela. Jag har i och för sig känt ett tag att jag är rädd att jag ska tycka brösten blir för små. Detta är ju once in a life time... tänker inte göra om det om nåt år om jag ångrar mig. Jagh har använt bombshell bh ett tag nu och har nog liksom vant mig vid "mina större bröst". Jag har mailat min kirurg och med tanke på min bröstbredd så rekommenderar han 375 ml hög profil istället för 300 ml mellan profil som jag valt ut. Undrar om någon av er har erfarenhet om det blir stor skillnad på dom? Och att det går från mellanprofil till hög profil, är det stor skillnad? Vill ha ganska naturliga och inga höga fejkboobs..
Den största anledningen är ju att jag tävlar i bodyfitness och sist var jag helt platt, vill ju ha schyssta boobs även vid tävling när jag väger 10 kg mindre. Tänker att det är bättre att lägga in lite extra.. Jag har 200 i mina egna nu och upp till 300 känns ju inte som det är så stor skillnad.
Blev det en rörig fråga? Tacksam om ni tar er tid och råder mig, behöver bestämma mig imorgon..
Tjohoo, nu är det bara drygt 2veckor kvar och längtar i massor!!
Sortera efter

knasen91
Kvinna ·
05 mar, 2015

sui
Kvinna ·
06 mar, 2015

knasen91
Kvinna ·
06 mar, 2015

Nina
Kvinna ·
07 mar, 2015

sui
Kvinna ·
09 mar, 2015

maja2
Kvinna ·
09 mar, 2015
jag skull nog valt minst 400 mp om jag vore dig, då får du nog bredd över hela bröstet och en klyfta. Mp ser enligt mig naturligare ut och e både lätt att dölja och framhäva. väljer du mp så var inte rädd att öka i storlek, de ser överlag mindre ut då inte putet blir lika stort.

Fitness
Kvinna ·
09 mar, 2015

Asirnas
Kvinna ·
09 mar, 2015
Jag eftersträvar naturlig resultat och valt HP då det såg finare och naturligare ut på mig vad jag såg på konsultionen :)
Beror helt enkelt på vilken kroppstyp man har för om MP MP+ HP Eller UHP ska se naturligt ut ;)