Tuttfiaa
Kvinna ·
07 nov, 2016
Vi med op januari 2017!
BröstförstoringHar äntligen bokat in op datum!! Bokade in nästa år då jag bestämt mig för att spara mer själv och låna de sista tusenlapparna av pojkvännen. (Istället för medical finance). Är så taggad och förväntansfull! Är inte alls nervös (Ännu.. haha) och är så glad att detta ÄNTLIGEN ska bli av! Dock rätt så lång tid kvar men känner att efter jul med släkt o allt passar bäst då jag inte riktigt vill/vågar berätta för hela släkten om min op, bara närmsta familjen vet. 11/1 är iallafall min stora dag på Laser & Estetik Stockholm och Patrik Höijer! (Som iof står i min signatur haha) Någon mer som bokat eller ska/vill boka op till början av 2017? Hur känner ni? Vilken klinik? Hur ska man förbereda sig? Do's and dont's? (Kan man skriva så?) Åh har så mycket tankar men haka på tråden om ni känner er träffade! Kram!!
Sortera efter
Hadmatter
Kvinna ·
17 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
17 jan, 2017
Är det någon annan som har op klar som också brukar öppna läkbhn ibland bara för det är så jävla skönt att lätta på trycket??
Mina sår/stygn gör såå ont när bh-n trycker på där..
Har bara av den korta stunder men blir ju nojjig att man förstör något eftersom det trots allt inte gått jättelång tid ännu..
Tankar?
Jag öppnar också bhn ibland, sååååå skönt att lätta lite på trycket över brösten! Det är nog ingen fara alls, man får ju duscha utan bh, så man måste få sitta en stund utan bh också.
Det där du skrev om att det gör ont i ärren - känns det som att det bränner som sjutton i ärren? Jag har haft så tills igår, läste att det är närverna som reparerar sig, det gör sjukt ont. Men det gör över!
Therese87
Kvinna ·
18 jan, 2017
Hadmatter
Kvinna ·
18 jan, 2017
Roxx
Kvinna ·
18 jan, 2017
Therese87
Kvinna ·
19 jan, 2017
mangodoft
Kvinna ·
19 jan, 2017
Vad kul att höra att du blir peppad av alla inlägg! :D
Joo jag kom igår på mig själv att jag verkligen måste skriva en operationsberättelse med tanke på hur jävla mycket jag kan och vill skriva av mig, hahaha! Finns inte så många nya från just Bellakliniken och Johan så känner att en ny vore på sin plats ;) börjar knåpa på den idag så bjuder jag på den romanen senare i veckan!
åååh va spännade, antar att du längtar lagom mycket?! du får självklart ställa alla frågor som dyker upp till mig så ska jag svara så gott jag kan :D och det får självklart alla ni andra också!
Ja, längtar som en tok! Är inte det minsta nervös ännu, men det kommer väl när jag rullar in i Helsingborg gissar jag :)
Jag kanske har glömt bort om det nämndes på konsultationen, och det stod inget i kallelsen vad jag kunde se... Men visst får man bh och allt annat man behöver av Bellakliniken? Eller behöver jag handla något sådant innan?
mangodoft
Kvinna ·
19 jan, 2017
Nu har det gått en vecka sedan min operation och jag mår betydligt bättre. De första fem dagarna var det en mardröm att ta sig ur sängen på morgonen, jäklar vad det brände i brösten. Det har dock inte varit ett problem igår och idag, vilket är jätteskönt. Jag har slutat med smärtstillande sedan två dagar och mår rätt bra :) jag är dock rätt oflexibel, antar att det beror på svullnaden till stor del. Att få på mig en t-shirt själv är ett projekt. Hur mår ni andra tjejer? Börjar ni repa er? Kram!
Vad skönt att höra att du mår mycket bättre! Verkligen underbart att du har kunnat sluta med smärtstillandet :) Måste ha gjort min operation typ dagen efter dig och jag väntar ivrigt på att min vändning också ska komma! Kändes igår som att den var påväg, men när jag vaknade upp i tårar imorse så insåg jag att jag hade lite fel ...
Är imponerad att du lyckas dra på dig t-shirts ;) jag mår illa av bara tanken, hahahha! och håller mig till morgonrockar och hoodies med dragkedja som jag tycker är nog jobbigt att knöla på mig
Jag opererade mig på måndagen, när gjorde du dina? Jag kan trösta dig med att det nästan vände på en dag! I morgon kanske du mår mycket bättre :-) ja, idag var första dagen jag kom upp ur sängen själv OCH tog på mig en t-shirt helt själv - success! I morgon ska jag tillbaka till jobbet. Hur länge är du sjukskriven?
TL3
Kvinna ·
20 jan, 2017
Hadmatter
Kvinna ·
22 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
22 jan, 2017
Hur går det för er alla? Hur mår ni, och era nya fina bröst? :D
Tuttfiaa
Kvinna ·
23 jan, 2017
Hadmatter
Kvinna ·
23 jan, 2017
Therese87
Kvinna ·
23 jan, 2017
Hadmatter
Kvinna ·
23 jan, 2017
TEL
Kvinna ·
24 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
24 jan, 2017
Tuttfiaa, hur gick det idag? Fick du fortsatt sjukskrivning?
Ni som har lagt in via armhålan, hur gjorde ni med rakning innan? Jag har inte fått någon info ang det från kliniken, men tänker att man kanske inte borde raka precis innan..?
Fashionistan
Kvinna ·
24 jan, 2017
dannii
Kvinna ·
24 jan, 2017
Fashionistan
Kvinna ·
24 jan, 2017