POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i juni 2013
Bröstförstoring Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
flamsa
Kvinna ·
19 jun, 2013
Ja jag skulle precis skriva det nu, happy happy :)))
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
20 jun, 2013
Sitter typ en elefant på min bröstkorg nu så istället för att sova måste jag skriva lite här. :) Op mig igår och allt verkar ha gått jättebra! Ta i trä... He he Detta var ju min andra bröstoperation men denna gång gör det mycket mer ont!!! Med tabletter är det ok men när jag vaknade tänkte jag bara "MAMMA". Ha ha Hur som helst var Bo hur bra som helst. Mitt ena bröst hade sämre form. Vårtgården satt en cm längre ner. Detta gjorde att det bröstet inte såg runt o fint ut. Min förra kirurg hade också satt implantaten för högt. Nu är dom större, rundare och det ser än så länge ut som om dom är på lika höjd. Hoppas!!!
Jag måste ha sportbh dygnet runt i fyra v och ett bröstande i två v. Blä för bröstande men det är det värt. Dom är ju ganska svullna nu men det lägger sig ju. Jag valde 375cc och det passar perfekt på min lilla kropp. Gäller bara att vänja sig.
Hoppas alla ni andra mår bra och att det går bra för er som snart ska op er.
Ska försöka lägga upp bilder om några dagar.
Stor kram brudar!
Gilla
summer182
Kvinna ·
20 jun, 2013
Mendes78 : Nu ligger jag precis som du, har ont o kan inte somna! Men det är alltid lika härligt och få höra hur bra det har gått för andra :) Själv är jag jättenöjd med!! Dock hade jag väldigt jobbiga smärtor det första dygnet, kände mig som en barnunge efter allt gråtande :( Men det är sååå värt nu i efterhand!!
Hoppas alla andra som gör op blir lika nöjda som mig! :)
Gilla
Maja42
Kvinna ·
20 jun, 2013
Vaken kl 7 operation kl 12 och ingen mat eller kaffe på 5 timmar👎 jobbigt! fler än jag som har operationstid idag?
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
20 jun, 2013
Jag höll på att skjuta mig av bristen på mat och kaffe. Det första jag frågade efter när jag vaknade var kaffe. Håll ut, du får ditt kaffe snart och lycka till! :)
Summer182, stackars dig! Skönt att du har mindre ont nu! :) det är bättre redan nu men gör fortfarande jäkla ont.
Gilla
Nervöös
Kvinna ·
20 jun, 2013
Jag har precis ringt till proforma och kollat vilken tid jag ska va där nästa torsdag :D så 7.45 om exakt en vecka ska jag infinna mig hos dom :D är så taggad nu! Speciellt när man läser om alla som har gjort de och blivit nöjda :D hoppas jag själv blir nöjd, har inte beslutat vilken storlek jag ska ha än!
Gilla
angiegirl
Kvinna ·
20 jun, 2013
Nervöös skrev:
Jag har precis ringt till proforma och kollat vilken tid jag ska va där nästa torsdag :D så 7.45 om exakt en vecka ska jag infinna mig hos dom :D är så taggad nu! Speciellt när man läser om alla som har gjort de och blivit nöjda :D hoppas jag själv blir nöjd, har inte beslutat vilken storlek jag ska ha än!Gilla
Nervöös
Kvinna ·
20 jun, 2013
Va roligt :D blir en tidig morgon och en jäkla sen frukost haha :D
Gilla
Magnolia81
Kvinna ·
20 jun, 2013
Skönt att läsa att det gått bra för er som gjort er op, själv närmar sig min med stormsteg...på måndag är det min tur och helt ärligt så blandas känslorna mellan wohooooo och nej jag vill inte.
Vet att det är smärtan som gör att jag inte vill, fast jag vill ju...ha ha.
Börjar få ordentligt med fjärilar i magen redan nu 💋
Ha en helt underbar midsommar allihop!!
Gilla
Mallan82
Kvinna ·
20 jun, 2013
Nervöös och angiegirl: jag ska va där på onsdagen, så vi kanske ses där då :)
Gilla
Nervöös
Kvinna ·
20 jun, 2013
Mallan82 skrev:
Nervöös och angiegirl: jag ska va där på onsdagen, så vi kanske ses där då :)Gilla
Bad_xx
Kvinna ·
20 jun, 2013
Sista återbesöket för mig idag på ett tag. Tog stygnen och fick klartecken om att gå ner 5-10 kilo som jag har kvar att gå ner. Va verkligen skönt när han sa att muna bröst skulle se ännu bättre ut då ;) så glad tjej idag! :)
Gilla
Maja42
Kvinna ·
20 jun, 2013
Färdig nu o ligger i bästa rummet på citadell. Fönster på alla håll o havet utanför. Underbart! Allt gått bra sålänge 450 cc hög profil på plats. Ser bra ut! Lycka till alla andra!!
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
20 jun, 2013
Är ni också väldigt svullna? Mina är blå på sidorna och väldigt svullna. Det är nog inget konstigt men hur länge tog det för er innan de la sig?
Gilla
Samba
Kvinna ·
21 jun, 2013
Hej Carinaa såg dina bilder på magen 🙂 helt fantastiskt fin mage ja ska oxå göra en full bukplastik o ser ut som du gjorde innan detta gör mig ju ännu mer taggad, ska lägga i 475cc så även lika där fast mellan profil på mig. lägg gärna upp bilder på nya kompisarna med. Lycka till 👍
Gilla
Maja42
Kvinna ·
21 jun, 2013
Oh tack! Jag är väldigt nöjd med magen! Dom är jätteduktiga på Citadell såg att du ska ha Peter. Jag har haft Helena till båda mina och änsålänge ser brösten ut att kunna bli bra med. Hon har gjort en helt fantastisk buk på mig.
Jag lägger upp bild på kompisarna snart. När ska du opereras?
Gilla
Samba
Kvinna ·
21 jun, 2013
skulle va 19/9 men nu hade dom fått avbokning så kanske 12/8 såg det i morse så ja har inte hunnit tänka riktigt🙂
Gilla
flamsa
Kvinna ·
21 jun, 2013
Trevlig midsommar alla tjejer :) här räknas det ner för fullt
Gilla
Latina_77
Kvinna ·
21 jun, 2013
Börja bli lite nevörs nu!!!! På mån gäller det :-) Glad midsommar!
Gilla
flamsa
Kvinna ·
21 jun, 2013
Helt underbart :) längtar ännu mer när jag läser om alla som redan gjort sin operation. Längtar till jag får skriva min berättelse. Lycka till
Gilla