POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i juni 2013
Bröstförstoring Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Pilutta74
Kvinna ·
29 apr, 2013
Bröstförstoring och bukplastik 19/6 på Citadellkliniken. Längtar hur mycket som helst. Hoppas att försommaren inte blir alltför varm... :-)
Gilla
Nosferatu
Kvinna ·
03 maj, 2013
Ska opereras 17 juni :) är såååå lycklig! :D Mentor 375cc runda släta med hög profil :)
Gilla
Sebbzis
Kvinna ·
03 maj, 2013
Hänger på här, ska opas 7 juni hos Gerlee av Mary Svendsen :) Kan ju inte gå fort nog nu...
Gilla
solstråle
Kvinna ·
05 maj, 2013
12juni!! På Carlanderska Gbg :)
Gilla
Lilla humlan
Kvinna ·
05 maj, 2013
Ska boka snart på proforma hos Örjan!! Längtaaar!!!
Gilla
Rebamir
Kvinna ·
06 maj, 2013
Jag opererar också den 3:e juni! bokade för två veckor sen :D
Gilla
Freedom
Man ·
07 maj, 2013
En bröstförstoring på Bellakliniken i Helsingborg bokad 25 Juni!! Ska bli sååå spännande :)Lite nervös inför narkosen bara :S
Gilla
tuttvickan
Kvinna ·
09 maj, 2013
Bröstförstoring av Tuve Mårtensson på Citadellkliniken den 18e juni äre som gäller för mig ! :D Längtar såååååå! Börjar dock bli vääääldigt nervös hehe :D
Gilla
Loori
Kvinna ·
10 maj, 2013
Hoppas på att få en tid för op redan i juni men som flera ovan orolig för det här med nyop på sommaren. Får man sola sig ordentligt tejpad med bikini på eller är det heltäckande i skuggan som gäller 2013? Att bli varm så att svett kommer i ärret känns ju också ganska svårt att undvika vid 20+...
Gilla
Loori
Kvinna ·
10 maj, 2013
Vad trodde Peter om handikapssnivån under sommaren?
edit: nämen, skrev detta i besvara under en tidigare kommentar men den verkar bara hamna som ny kommentar? Vad gör man för tokigt då?)
Gilla
saga0221
Kvinna ·
11 maj, 2013
operation hos johan thorfinn på plastikakademin i linköping 3 juni :):):)
Gilla
Amanda-
Kvinna ·
11 maj, 2013
Sarabara skrev:
Hej Amanda,
Jag har konsultation hos Cosmo 2 maj, och operationsdag 3 juni och tänker likadant, lite orolig är man ju :)
Jag sitter och söker lite här t.ex. på hur det kommer funka med tortyren, undrar om man kan sola med ett spagettilinne över utan att den syns tex, har du hört något?
Jag fick som tur är en tid redan om 12 dagar! Den 21 maj... så förhoppningsvis har sommaren inte riktigt kommit igång. Men jag tänkte köra på kjol och ärmlös skorta (nått sånt här kanske: http://www.hm.com/se/product/11546?article=11546-A#article=11546-B) och solskyddsfaktor 50 så man slipper bonnbrännan :). Frågade ingenting om tortyren, vet du om man kan ta av den någon timme för att sola annars?
Gilla
Milin
Kvinna ·
12 maj, 2013
Op mig 13 juni på laser och estetik :D
Gilla
sextiofem lax
Kvinna ·
12 maj, 2013
25/6 är det äntligen min tur :-) Michael Olenius på Proforma, lyft+förstoring.
Gilla
mayapiraya666
Kvinna ·
12 maj, 2013
11 juni på Akademikliniken, både läskigt och roligt!
Gilla
socker1
Kvinna ·
12 maj, 2013
11 juni hos Örjan på Proforma! Längtar så in i bomben!
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
14 maj, 2013
Jag var hos Dr Oya igår och på torsdag är det dags för Eriksbergskliniken, Bo. Jag ska förhoppningsvis göra det i juni. :D
En fråga, Stradkliniken säger att man inte får sola på 6 månader. Man kan tydligen få pimentsförändringar. Men om man inte solar topless liksom, kan man sitta i solen? Man vill ju ha lite färg i sommar. :S
Gilla
Latina_77
Kvinna ·
15 maj, 2013
Ska opereras på Proforma den 24 juni. Längtar!!! 👍
Gilla
Mammamarie
Kvinna ·
16 maj, 2013
13/6 Hos Örjan Gribbe, Proforma clinic. Längtar!
Gilla
Linn-b
Kvinna ·
16 maj, 2013
Mammamarie skrev:
13/6 Hos Örjan Gribbe, Proforma clinic. Längtar!Gilla