POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i juni 2013
Bröstförstoring Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Mammamarie
Kvinna ·
16 maj, 2013
Men vad roligt! :-D Nu är det inte många veckor kvar!
Gilla
Linn-b
Kvinna ·
16 maj, 2013
Mammamarie skrev:
Men vad roligt! :-D Nu är det inte många veckor kvar!Näää 28 dagar kvar idag! Men det känns långt tycker jag! Går runt och oroar mig så mycket så nu känns det som att det skulle vara skönt att ha överstökat ;) Men du har alltså inte haft konsultationen än?
Gilla
Mammamarie
Kvinna ·
16 maj, 2013
Linn-b skrev:
Mammamarie skrev:
Men vad roligt! :-D Nu är det inte många veckor kvar!Näää 28 dagar kvar idag! Men det känns långt tycker jag! Går runt och oroar mig så mycket så nu känns det som att det skulle vara skönt att ha överstökat ;) Men du har alltså inte haft konsultationen än?
Gilla
Linn-b
Kvinna ·
16 maj, 2013
Vad kul! Hoppas att det går bra för dig! Finns det någon särskild anledning att du valde örjan? :)
Haha lika bra! Själv har jag resonerat helt tvärtom och sett till att ha lång tid emellan alla steg så jag hunnit tänka ordentligt på allt.. Men nu börjar jag faktiskt få nog haha :)
Asså nä egentligen är det jättelätt. Ligger typ 2 minuter från stockholm södra, uppgång rosenlundsgatan. Men när jag gick dit valde jag att använda kartor-appen i telefonen och den visade mig heeeeeeelt fel så jag gick helt vilse. Så använd inte den!! Du ska gå åt vänster och in i en tegelbyggnad. Kolla på husnumret så ska det nog gå kanoners :)
Gilla
Freedom
Man ·
17 maj, 2013
Åhh jag börjar bli så himla nervös, nu när pengarna är på kontot från lånet så har det blivit mer verkligt :) En dröm jag haft länge ska gå i uppfyllelse! Nån som vet hur länge in på op dagen man kan äta smärtmedicin så som citodon, alvedon etc? Kram till er!🙂
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
17 maj, 2013
Jippi! Nu har jag bokat operation hos Bo Cederqvist på Eriksbergskliniken den 19 juni. :D Jag längtar! Dock är man ju mer nervös nu i äldre dagar än när man var 20. :S hehe
Gilla
Kittykatten
Kvinna ·
18 maj, 2013
Har betalt och kan bara vänta in den 5:e juni nu!!!
Gilla
Mallan82
Kvinna ·
18 maj, 2013
Och jag har fått in mitt lån nu, så i veckan ska jag betala 71 000 !
Gilla
Strax
Kvinna ·
18 maj, 2013
Jag har operation 7 juni, oroar mig lite för hur det ska bli i början... Hoppas de inte blir alltför svällda och att såren läker snabbt, känns lite oroande att operera på sommaren. Någon som har erfarenhet och tips hur man ska göra den första tiden?
Gilla
Latina_77
Kvinna ·
18 maj, 2013
24-juni, Proforma, Michael O
Gilla
Sivu
Kvinna ·
19 maj, 2013
Hra fått op. tid den 4 juni på Victoriakliniken, så spännande! Har tagit semester i 12 dagar efteråt.. Det borde väl räcka? Eller hur länge räknar ni med att vara hemma innan ni ska jobba igen?
Gilla
Freedom
Man ·
20 maj, 2013
Härligt Sivu! Jag har planen om att komma igång och jobba efter 5 dagar :) Men jag sitter iofs bara på ett kontor hela dagarna, så det beror nog på vad du har för jobb. Men 12 dagar låter som om det borde räcka :) Lycka till!
Gilla
Katla
Kvinna ·
20 maj, 2013
Var på konsultation idag och den 12 juni smäller det. Ska opereras hos Örjan på Proforma. Längtar så in i....!! :)
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
21 maj, 2013
Gud, vad många det är som opererar sig på Proforma. Jag hoppas att jag valt rätt som väljher Bo på Eriksbergskliniken. Imorgon är det fyra veckor kvar!!! :D
Gilla
Anonym användare
23 maj, 2013
Milin skrev:
Op mig 13 juni på laser och estetik :D
Vilken tid? :)
Gilla
Anonym användare
23 maj, 2013
Korr nr två.. 13 juni Laser & Estetik.
Kul att ni är så förväntansfulla. :) Kommer ihåg hur jag själv var inför min första operation. Nu känns det mest drygt att bli handikappad pga brösten mitt i sommaren.
Gilla
Milin
Kvinna ·
23 maj, 2013
tin:vilken kirurg har du? har du haft Patrik?:) jag ska göra min op oxå den 13:)
Gilla
Milin
Kvinna ·
23 maj, 2013
ojde jag skrev innan kom inte med såg jag, 8.00 tror jag det var:)
Gilla
Anonym användare
23 maj, 2013
Då är du först ut den dagen.. Skönt :) jag har Patrik. Ska vara där kl 12!
Gilla
Lizalotta
Kvinna ·
24 maj, 2013
18/6 på Proforma :) Smått nervös redan nu!
Gilla