POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i juni 2013
Bröstförstoring Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
flamsa
Kvinna ·
29 jun, 2013
Åh då ska jag nog med göra det :) Bor i Göteborg, vilken affär rekommenderar ni? Är hos mamma nu, trodde jag skulle behöva sova i fåtöljen men testade att lägga mig i sängen mamma har en sån tempur som formar sig efter kroppen. Och det gick! Låg jätte skönt på rygg. Fast vaknade nu av ont och fick ta alvedon. Men nu ska jag ska jag sova igen :)
Gilla
Magnolia81
Kvinna ·
29 jun, 2013
Åååh det låter skönt med sådan madrass!! Jag har lyckats sova näääästan helt på rygg i sängen. Hatar att vakna för jag tycker man är sjukt öm och helt stel :-(
Undrar när det försvinner.
Har bara en morfintablett kvar, sen får jag överleva på vanliga värktabletter.
Har inte så stor koll på Göteborg förutom att det är en underbar stad. Men hitta en Twilfit butik och gå dit. Köpte 2 bhar för 300kr.
Å de var superfina med :-)
Gilla
Magnolia81
Kvinna ·
29 jun, 2013
Förresten Flamsa när ska du på återkontroll? Åker du hela vägen tillbaka ner då?
Gilla
Maja42
Kvinna ·
29 jun, 2013
Hej Magnolia! Har också 70 e och tycker det är riktigt svårt att hitta bh i den stl ännu värre med bikinis
Gilla
Maja42
Kvinna ·
29 jun, 2013
Ok hade skrivit längre inlägg än så men bara första meningen kom med? Vad jag skulle säga var tack för tipset och att jag långt om länge hittade 2 Calvin Klein bhs på uppercut bygel utan pushup eller vaddering som man kan ha nu i början. Tips på bikini överdelar med? Har 7 bikinis jag inte kan ha längre :(
Gilla
flamsa
Kvinna ·
29 jun, 2013
Magnolia81 skrev:
Förresten Flamsa när ska du på återkontroll? Åker du hela vägen tillbaka ner då?Gilla
flamsa
Kvinna ·
29 jun, 2013
Min man föreslog att vi skulle åka utomlands till hösten så jag kan få gå i bikini när jag är läkt och fin. Låter som en utmärkt ide :)
Gilla
sextiofem lax
Kvinna ·
29 jun, 2013
Flamsa - ååååh vilken bra idé av din man =) klart att du ska glassa runt i bikini och visa upp din investering!!! :)
Gilla
angiegirl
Kvinna ·
29 jun, 2013
Jag opererades i torsdag ! Har så fruktansvärt ont :( spydde upp alla verktabletterna så jag äter bara Alvedon ! :( annars är jag så nöjd med resultatet men smärtan är olidlig till och från ! Tror ni man vågar sig på att testa tramadol igen ? Och gör den stor skillnad jämförelse vis med alvedonen?
Gilla
sextiofem lax
Kvinna ·
29 jun, 2013
Ta tramadol med ett stooort glas vatten och något att äta till (typ yoghurt, fil, smörgås) så ska du se att du inte kommer kräkas! Tramadol ger bättre smärtstillande än alvedon.
Gilla
angiegirl
Kvinna ·
29 jun, 2013
Tack snälla ! Ska ge det ett försök, känns som att det inte kan bli värre just nu !
Gilla
Nervöös
Kvinna ·
29 jun, 2013
angiegirl skrev:
Tack snälla ! Ska ge det ett försök, känns som att det inte kan bli värre just nu !Gilla
flamsa
Kvinna ·
29 jun, 2013
Ja ta tramadolen, svälj ner med lite proviva eller nått skonsamt för magen. Det går inte att jämnför mot alvedon. Jag har fått 4 mediciner, antibiotika, celebra, alvedon och oxynorm. Min mage är skrot nu :(
Gilla
angiegirl
Kvinna ·
29 jun, 2013
Nervöös: ja eller asså det gör typ lika ont förutom att jag inte spyr längre ! Fått i mig mat
Som vanligt men blir så fruktansvärt stel när jag sovit, bränner och svider i brösten , spec. I vänstra !
Hur mår du ? :)
Flamsa: förstår det :( stackare . Har tagit yoghurt 2 stora glas vatten och lite kyckling till tramadolen nu! Börjar känna mig lite väck men musklerna blir avslappnade vilket är skönt .
Gilla
Magnolia81
Kvinna ·
29 jun, 2013
Carinaa skrev:
Ok hade skrivit längre inlägg än så men bara första meningen kom med? Vad jag skulle säga var tack för tipset och att jag långt om länge hittade 2 Calvin Klein bhs på uppercut bygel utan pushup eller vaddering som man kan ha nu i början. Tips på bikini överdelar med? Har 7 bikinis jag inte kan ha längre :(
ha ha, irriterande när man sitter och skriver en massa och sen kommer det inte med. Vad bra att du hittade något fint tillslut. KOmmer nog inte vara lika lätt eller billigt att hitta bhar nu som innan, men det finns :-)
Jag köpte bikiniöverdel i storlek M på New Yorker så jag skulle gissa M eller L :-)
Fanns inte L i dem jag skulle ha så fick nöja mig med M, hade redan köpt nya bikinis innan datumet blev ändrat till ett tidigare för min op.
Så efter min op fick jag köpa nya överdelar, men M funkar nog bra.
Gilla
Nervöös
Kvinna ·
29 jun, 2013
angiegirl skrev:
Nervöös: ja eller asså det gör typ lika ont förutom att jag inte spyr längre ! Fått i mig mat
Som vanligt men blir så fruktansvärt stel när jag sovit, bränner och svider i brösten , spec. I vänstra !
Hur mår du ? :)
Flamsa: förstår det :( stackare . Har tagit yoghurt 2 stora glas vatten och lite kyckling till tramadolen nu! Börjar känna mig lite väck men musklerna blir avslappnade vilket är skönt .Gilla
Latina_77
Kvinna ·
29 jun, 2013
I natt lyckades jag sova ngt bättre men vaknade av att det spände i brösten. Tog en citodon ca kl 5 o sen ett par Alvedon lite senare. Tog också en kort promennad nu på morgonen då jag ville röra på mig lite innan frukosten. Det spänner fortfarande i brösten och man undrar hur länge man ska behöva äta tabletterna?
Gilla
sextiofem lax
Kvinna ·
29 jun, 2013
Jag har inte tagit nån tablett sen igår på eftermiddagen. Kunde sova bra inatt och än så länge känns det ok idag. Klart att det gör ont, men så som det känns nu känns det även när jag tagit tabletter (muskelömhet) så jag provar att köra utan tabletter resten av dagen, måste få ordning på magen som strejkar....
Gilla
flamsa
Kvinna ·
29 jun, 2013
Latina_77 skrev:
I natt lyckades jag sova ngt bättre men vaknade av att det spände i brösten. Tog en citodon ca kl 5 o sen ett par Alvedon lite senare. Tog också en kort promennad nu på morgonen då jag ville röra på mig lite innan frukosten. Det spänner fortfarande i brösten och man undrar hur länge man ska behöva äta tabletterna?
Gilla
flamsa
Kvinna ·
29 jun, 2013
Nu fick jag svar från Tuve att brösten ser bra ut och att det kan ta liten stund innan mitt eget bröst töjer sig runt implantatet. Men han sa att min bh ska upp på båda sidorna men den åker ner hela tiden. Precis som den redan töjt ut sig. Har 70 runt denna brukar ligga på 75, 80 annars. Vill ju inte få häng silicon.. ååååh nu ska jag nojja för detta, ska ju inte dit fören 9de om jag skulle behöva byta till en mindre. Kan man köpa en ny själv kanske?
Gilla