Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Neva profilbild

Neva

Kvinna ·

02 feb, 2020

Vi som har/ska göra bukplastik 2020

Bukplastik

Hej! Nytt år och jag tänker mig att vi kör en ny tråd för oss som ska eller redan hunnit göra bukplastik 2020. Själv har jag äntligen bokat op och det blir i Mars hos Mattias på Nordiska kliniken. Är det någon som hunnit operera sig i år? Hur har det gått och hur mår ni?

Sortera efter

Madde86 profilbild

Madde86

Kvinna ·

03 feb, 2020

Hej! Jag har bokat tid för konsultation på Akademikliniken hos Jonas Röjdmark 11/3-20. Vill göra full buk samt bröst lyft/förstoring. Vilken djungel det är att hitta klinik rätt implantat osv....

0 Gilla

Emelie1984 profilbild

Emelie1984

Kvinna ·

03 feb, 2020

Jag har bokat op den 6/4 hos Paolo Montemurro på AK för en nedre bukplastik samt bröstförstoring efter 2 graviditeter och amning av barn. Jag är nervös men förväntansfull!

0 Gilla

Sonia profilbild

Sonia

Kvinna ·

03 feb, 2020

Jag har en tid bokad för full bukplastik med fettsugning samt fettsugning av flanker/lovehandles nu på onsdag, hos Mattias Elmér på Nordiska ^^.

0 Gilla

Tabita profilbild

Tabita

Kvinna ·

04 feb, 2020

Hej! Jag gjorde en stor bukplastik med sydda magmuskler för drygt tre veckor sedan. Opererades av Chris Janbaz på Diamond i Örebro. So far so good! Jag har haft en liten ytlig infektion i naveln, och även ett litet sår under snittet. Det är verkligen små grejer, orsakade av att stygnen börjar krypa ut. Men tvättar två ggr per dag och luftar mycket. I början (med naveln, ca en vecka efter operation) fick jag vara utan gördel flera dagar, det var obehagligt och jag hoppas att såna avbrott inte förstör slutresultatet. Glad att jag har den här första tiden bakom mig och nu återkommer mer och mer till mitt vanliga liv! Just nu är jag jätteförkyld; feber, hosta och snorig. Glad att hostan inte kom vecka ett! Febern gör mig nojig, men jag antar att den skulle stiga snabbt om det var en infektion i magen...

0 Gilla

Sonia profilbild

Sonia

Kvinna ·

04 feb, 2020

Shit imorgon är det dags för mig. Just nu är jag inte så nervös, mest lite irriterad över att kliniken inte ringt mig som de skulle idag. Lite tur för dem att jag har blivit opererad och sövd tidigare så jag har ganska bra koll på det hela. Emellertid ringde jag dem och fick prata med en lite småtrött person i recpetionen som inte kunde svara på så många av mina frågor...

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem