Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ximena profilbild

Ximena

Kvinna ·

22 maj, 2015

Vi som opererar oss i Juli 2015

Bröstförstoring

Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)

381

Sortera efter

proforma girl

Kvinna ·

26 maj, 2015

Jag har tid för operation den 9 juli. Jag har 300 nu och ska byta till 450 cc eller 500 cc hp. :)
Gilla

BlondaLockar

Kvinna ·

26 maj, 2015

Ximena skrev:
BlondaLockar skrev:

Såg att jag både läst och skrivit fel ;P Opas ju den 26 JUNI :P haha ajja de är ju nästan juli så kanske får vara med i denna grupp ändå xD

Ofcourse, då får du vara först med att berätta hur det gått :)

Absolut! Ska uppdatera er ;P

Gilla

madelenew

Kvinna ·

26 maj, 2015

Någon som börjar känna sig nervös? Jag går och tänker på detta varje dag och hoppas dessa 6 veckor går fort! :)

Gilla

BlondaLockar

Kvinna ·

26 maj, 2015

Jag börjar bli nervös! Ska betala in allt till kliniken denna vecka tänkte jag och då är de ju verkligen på riktigt :D Har inte förstått de ännu tror jag xD

Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

26 maj, 2015

Idag betalade jag in pengarna till kliniken, kollade säkert 100 ggr så jag skrev alla siffror rätt överallt ;p Vilken sjuk känsla det var när det var gjort, det är verkligen på riktigt nu. Helt plötsligt blev jag riltigt nervös, jag började fundera på hur jag kommer må efteråt, hur ont det kommer göra, när jag kommer att kunna lyfta min 10-månaders bebis igen... Aaah det känns overkligt galet att det verkligen ska bli av nu!!! :D
Gilla

Nya bröst

Kvinna ·

27 maj, 2015

Jag är super nervös! Inte för själva operationen men jag är nog världens mest nål-rädda människa så får panik för nålen man kommer få i handen/armen...
Gilla

BlondaLockar

Kvinna ·

27 maj, 2015

Nya bröst skrev:
Jag är super nervös! Inte för själva operationen men jag är nog världens mest nål-rädda människa så får panik för nålen man kommer få i handen/armen...
Du kan be om att få Emla innan eller köpa de själv på apoteket. Då känns inte själva sticket alls :)
Gilla

madelenew

Kvinna ·

27 maj, 2015

Jag är precis lika dan, jag är livrädd för nålar.....det är min största fobi. Ska jag ta blodprov så händer det än idag vid 25 års ålder att det kan komma en tår, ber Alltid om barnnål osv :o
Gilla

Vinna

Kvinna ·

29 maj, 2015

BlondaLockar skrev:
Nya bröst skrev:
Du kan be om att få Emla innan eller köpa de själv på apoteket. Då känns inte själva sticket alls :)
Jag tycker det känns trots Emla. Fast använder det alltid till barnen då det minskar sticket litegrann! Men vad är ett nålstick gentemot nya bröst ?! Heja er!!
Gilla

Vinna

Kvinna ·

29 maj, 2015

Tjoho! Nu har jag bokat tågbiljetter t&r och två hotellnätter! Betalar även för en bekant som följer med! Hon opade sig för 3mån sedan och är sjuksyrra så jag har värsta lyxhjälpen! Hon är väldigt trevlig också, vi börjar bli vönner ist för bekanta. Lär ju garanterat bli det efter den här lilla trippen ihop! Nu ska jag bara få tummen ur och föra över pengarna för op också! Känns bra det här! Kram och trevlig helg!
Gilla

FaAiiia

Kvinna ·

01 jun, 2015

Jag ska också ha Op i Juli ^^ i Strömstad hos Bo, ska på en sista konsultation 11/6 men vi har kommit fram till 500cc texturerade HP än sp länge och han tyckte bakom men jag funderar starkt på framför istället, och kanske 50cc mer, är helt kluven och det är bara ca 5v kvar :o hah
Gilla

Mittilivet

Kvinna ·

01 jun, 2015

Jag ska opereras på clinik strömstad den 10 juli hos bo Cederqvist ....han var jätte lugn och trevlig på konsultationen ... Ska bli Så spännande :)
Gilla

Ximena

Kvinna ·

02 jun, 2015

Härligt brudar! Jag har också gått på känslan att kirurgen känns rätt! Jag vet att många prioriterar att han ska ha de professionella kvalitéer som behövs, men det behöver ju inte utesluta en bra känsla. Lite off topic, men jag spinner på "Mittilivet"s kommentar :) Jag känner mig också trygg men endå lite nervös. Trevligt att vi gemensamt kommer att ha smärtor mitt i högsommaren :)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

02 jun, 2015

Idag är det exakt en månad kvar till min operation, galet! Hoppas tiden går superfort nu, haha ;p
Gilla

timjan

Kvinna ·

02 jun, 2015

Har en tid bokad hos Örjan gribbe på proforma den 7 juli, har dock inte varit på konsultationen än men hoppas att det kommer kännas bra. Fråga till er som varit på konsultation hos Örjan o senare valt en annan kirurg, Vad var det som inte kändes bra? Måste ju kolla upp lite
Gilla

Ximena

Kvinna ·

02 jun, 2015

timjan skrev:
Har en tid bokad hos Örjan gribbe på proforma den 7 juli, har dock inte varit på konsultationen än men hoppas att det kommer kännas bra. Fråga till er som varit på konsultation hos Örjan o senare valt en annan kirurg, Vad var det som inte kändes bra? Måste ju kolla upp lite
Det var eg inget som kändes dåligt med Örjan, men det "klickade" bättre för mig med Patrik. Jag tycker du ska gå på din känsla :)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 jun, 2015

Blondabelles skrev:
Idag är det exakt en månad kvar till min operation, galet! Hoppas tiden går superfort nu, haha ;p
Kom också på det idag!!!!!
Gilla

FaAiiia

Kvinna ·

02 jun, 2015

Mittilivet skrev:
Jag ska opereras på clinik strömstad den 10 juli hos bo Cederqvist ....han var jätte lugn och trevlig på konsultationen ... Ska bli Så spännande :)
Åh en dag efter mig , vad roligt! Vad valde du förs stl? Framför bakom?
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

03 jun, 2015

Ska ni sova över på kliniken ni opas på eller ta er till hotell efteråt?
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

03 jun, 2015

Nu har jag också bokat v.28 i juli! Känns helt galet just nu! :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem