Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Alleirbag profilbild

Alleirbag

Kvinna ·

25 jul, 2015

Vi som opererar oss i September 2015

Andra bröstoperationer

Jag vill ha en grupp för oss som opererar oss i September också, blev så avundsjuk på de andra grupperna :D Vilka mer opar sig under månad nio? Har bara 6 veckor kvar till min, vill att tiden ska gå fortare!

205

Sortera efter

Lily89

Kvinna ·

05 nov, 2015

Det har gått bra för mig också hittills men haft mest ont i vänster bröst enda från start och vid återbesök hos kirurgen så sa han att allt såg bra ut men att det förmodligen är nerver som trycker på vid vänster sida så fick Naproxen att äta i 14 dagar, har gått 1 vecka sen dess och det känns faktiskt bättre nu :)
Gilla

Anonym användare

06 nov, 2015

Lily89 skrev:
Det har gått bra för mig också hittills men haft mest ont i vänster bröst enda från start och vid återbesök hos kirurgen så sa han att allt såg bra ut men att det förmodligen är nerver som trycker på vid vänster sida så fick Naproxen att äta i 14 dagar, har gått 1 vecka sen dess och det känns faktiskt bättre nu :)

Vad skönt att det fanns en lösning då. Hoppas det försvinner! Grattis till lyckad op! 

Gilla

FrokenM

Kvinna ·

06 nov, 2015

Hej! Allt har gått bra här också! De vill fortfarande att jag ska använda bh-n och bröstbandet en vecka till ( totalt 8 veckor) så de har väl inte sjunkit tillräckligt. Sen har jag fått något vid vänstra bröstet när jag sträcker upp armen eller spänner bröstet. Känns som senor. Ska masseras morgon och kväll med fet kräm så ska det tydligen försvinna. Men annars är jag supernöjd med dem.
Gilla

Anonym användare

06 nov, 2015

FrokenM skrev:
Hej! Allt har gått bra här också! De vill fortfarande att jag ska använda bh-n och bröstbandet en vecka till ( totalt 8 veckor) så de har väl inte sjunkit tillräckligt. Sen har jag fått något vid vänstra bröstet när jag sträcker upp armen eller spänner bröstet. Känns som senor. Ska masseras morgon och kväll med fet kräm så ska det tydligen försvinna. Men annars är jag supernöjd med dem.

Ah det med senorna fick jag också! Har slarvat med stretchningen så det har hållt i sig, blivit betydligt bättre dock! Skönt att du är nöjd:D! 

Gilla

Lily89

Kvinna ·

07 dec, 2015

Jag var nöjd med storleken i början men tycker att de har krympt nu eller om det är för att jag har vant mig.. Men skulle kunna lägga in större som det känns just nu. Dock så har det inte gått så lång tid..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem