Alleirbag
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som opererar oss i September 2015
Andra bröstoperationerJag vill ha en grupp för oss som opererar oss i September också, blev så avundsjuk på de andra grupperna :D Vilka mer opar sig under månad nio? Har bara 6 veckor kvar till min, vill att tiden ska gå fortare!
Sortera efter
Lily89
Kvinna ·
21 sep, 2015
Nejixa
Kvinna ·
21 sep, 2015
1 vecka kvar till operation :D Hur mår ni andra? :)
Det känns bra! Lite nervöst men det är väl att vänta :)
Ringde och fick min tid idag, ska vara där kl 07:00, ingen sovmorgon här inte.
Lily89
Kvinna ·
21 sep, 2015
Anonym användare
22 sep, 2015
Lily89
Kvinna ·
22 sep, 2015
Anonym användare
22 sep, 2015
Nejixa
Kvinna ·
22 sep, 2015
Haha, bara för det fick jag min tid ändrad till 11:00. ser ut som jag också får svälta :P
Hoppas allt gått bra för dej!
Anonym användare
22 sep, 2015
Hej kompisar! Allt har gått jättebra, men gud vad jobbigt det var att sövas, gjorde ju himla ont. Ligger just nu i sängen på kliniken och mår helt okej för första gången idag. Varit himla yr och trött men nu är allt bra.
Bynn! Jag var osäker på min storlek ända fram till 10 min innan jag gick på op, men valde till slut den större och jag tror det var ett bra val. Men tro mig, tog dina råd och täntke igenom ordentligt. Att jag valde det större var att jag fick reda på min egen bröstvävnad som var knappt 75, alltså ingenting. Sen pirra det till när Johan diskuterade med mig. Och änsålänge känns det inte för stort! Har bara fått se mig med BH men återkommer imorgon när jag fått se dem naket!
Nejixa! Nej är det sant? Så typiskt! Man är dock inte superhungrig efter så det behöver du inte vara orolig över iallafall:)!
Har försökt lägga upp en bild bland bronsbilderna, så se om ni hittar den!
Felfriii
Kvinna ·
24 sep, 2015
Hej jag är ganska ny här.hoppas de är ok att jag hakar på tråden. Har också en operation inbokad nu i september. Om 6 dagar. Jag har ännu inte bestämt mig om min storlek, antingen 450cc eller 500 cc. Jätte svårt val tycker jag..
Lily89
Kvinna ·
28 sep, 2015
Anonym användare
28 sep, 2015
Hej jag är ganska ny här.hoppas de är ok att jag hakar på tråden. Har också en operation inbokad nu i september. Om 6 dagar. Jag har ännu inte bestämt mig om min storlek, antingen 450cc eller 500 cc. Jätte svårt val tycker jag..
Det är ett svårt val, men ta med lite egna kläder på op-dagen och prova med implantaten i BHn så kanske det känns bättre? Du kommer göra rätt val. Lycka till!
Anonym användare
28 sep, 2015
Grattis och lycka till med läkningen!
Lily89
Kvinna ·
28 sep, 2015
Anonym användare
29 sep, 2015
Jag klarade mig lindrigt undan de två första dagarna sen var det värst för mig på kvällen den tredje dagen, tror det kan bli "värre" fram till en vecka framåt. Men i övrigt så tror jag antingen att jag har en hög smärtgräns som attan, eller så har just jag blivit skonad från all hemsk smärta. För jag tycker typ det värsta är ryggen och sen att själva BHn skaver under brösten. Men har lagt två pads där så nu är nästan inget särskilt jobbigt. Lycka till! Hoppas du är nöjd med ditt resultat:)
Lily89
Kvinna ·
29 sep, 2015
Anonym användare
29 sep, 2015
Ja det är ju ett himla spännande fenomen att brösten gör ont i olika turordning eftersom att dem läker i olika takt haha. Du kommer klara dig fint med de smärtstillande du har, jag delade upp mina i en dosett och tog regelbundet för att förebygga smärtan och nu har jag varit tablett fri under dagtid i två dygn, så tar endast när jag ska sova, vilket känns superskönt!
Lily89
Kvinna ·
29 sep, 2015
Anonym användare
31 okt, 2015
Hur har det gått för alla här? Kram!
Felfriii
Kvinna ·
03 nov, 2015
Det har gått hur bra som helst för mig,Klarade mig undan från smärta i överhuvudtaget. Tycker brösten blivit mjuka och ser helt perfekta ut. Hur har de gått för dig ?
Anonym användare
03 nov, 2015
Det har gått hur bra som helst för mig,Klarade mig undan från smärta i överhuvudtaget. Tycker brösten blivit mjuka och ser helt perfekta ut. Hur har de gått för dig ?
1 vecka kvar till operation :D Hur mår ni andra? :)