Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Kentaura
Kvinna ·
10 jan, 2017
Marie
Kvinna ·
10 jan, 2017
plommer
Kvinna ·
11 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
11 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
11 jan, 2017
S__
Kvinna ·
11 jan, 2017
Perny
Kvinna ·
14 jan, 2017
Roxx
Kvinna ·
14 jan, 2017
Mirsan
Kvinna ·
14 jan, 2017
somenvind
Kvinna ·
14 jan, 2017
Linnea
Kvinna ·
14 jan, 2017
Den 23 februari ska jag göra om min operation som jag gjorde 26 januari förra året på Akademikliniken hos Jonas Röjdmark. Jag gjorde ett ankarlyft och förstoring för att återskapa hur jag såg ut innan barnen. Ville ha ett naturligt utseende och känsla och fick då Allergan anatomiska 360g MM. Tyvärr så har de roterat så det ser ju heeeeelt förjävligt ut. Jonas ville inte erkänna att dom roterat utan erbjöd mig ett nytt lyft bara men jag stod på mig. Efter många turer fick jag byta kirurg (mitt önskemål) så nu ska Paolo Montemurro operera mig :) jag är sååååå nöjd med hans bemötande och hans kunnande. Det skulle ju självklart bli gratis för mig med nytt lyft och byte av implantat till runda Allergan. Men jag beslöt mig för att byta till Motiva ergonomix 400cc full profil så 10000 får jag betala. Allt känns så bra! Men slipper antagligen nytt luft då de nya implantaten är större. Blir bara lite fix av ena vårtgården som är mycket större och längre ner än den andra.
Ska bli så underbart att slippa dessa fyrkantiga, buckliga sakerna som sitter frampå nu.
Är det fler som opereras på Akademikliniken i februari?
Oj vad långt detta blev då :D
Anjou2
Kvinna ·
15 jan, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
15 jan, 2017
Alba
Kvinna ·
15 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
15 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
15 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
15 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
15 jan, 2017
Precis så känner jag!
Nu när man ändå kan välja så vill jag ju ha en stor byst, men absolut inte så att dom blir ivägen eller att det syns att dom är fake.
Man blir helt snurrig när man kikar rund på bröstbilderna här!
Det jag funderar på är om jag skulle gå upp 50cc, dom säger att musklerna håller tillbaka/ döljer 50cc eller nått?
Men sen när jag börjat fundera på hur mycket egen vävnad jag har (har inte en aning) så blir jag rädd att det blir för stort..
Fritjof
Kvinna ·
15 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
15 jan, 2017