Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
1maskros
Kvinna ·
14 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
14 mar, 2017
Hur går det för alla?
Fick mail av kirurgen idag att jag kunde sluta med tortyr-bh-n. Känns läskigt! Skulle använda enkla bygelbhar dagtid men kunde även vara utan om jag ville.
Sussi
Kvinna ·
14 mar, 2017
Hur tycker ni era bröst ändrats med tiden?
Mina blir 5 veckor imorgon och tycker de har sjunkit jättemycket nu, och är mjuka.. är typ nöjd nu haha.. Men dom ska ju fortsätta ändras minst 4 månader som jag förstått.. Vore inte kul om det blir ett par mjuka hängbröst :O
Beafiacajsa
Kvinna ·
14 mar, 2017
Hur går det för alla?
Fick mail av kirurgen idag att jag kunde sluta med tortyr-bh-n. Känns läskigt! Skulle använda enkla bygelbhar dagtid men kunde även vara utan om jag ville.
Ser att vi opererades på samma klinik. Fick du det mailet efter att du skickat honom bilder och han sett att de sjunkit ner tillräckligt? Jag trodde man var tvungen att använda deras tortyrbh länge, men får man alltså köpa egna bh:ar efter den första månaden? =)))) Hoppas. =) Trodde man måste sova med bh i 6 månader? Och använda bra stöd? Jag kanske är ute och cyklar =))
Koks
Kvinna ·
14 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
15 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
15 mar, 2017
Hur går det för alla?
Ser att vi opererades på samma klinik. Fick du det mailet efter att du skickat honom bilder och han sett att de sjunkit ner tillräckligt? Jag trodde man var tvungen att använda deras tortyrbh länge, men får man alltså köpa egna bh:ar efter den första månaden? =)))) Hoppas. =) Trodde man måste sova med bh i 6 månader? Och använda bra stöd? Jag kanske är ute och cyklar =))
Jag har mailat bilder varje vecka sedan återbesöket. Och nu tyckte han väl att de sjunkit tillräckligt och framförallt fått fint bröstveck. Så det var fritt fan med egna bh-ar, dock inga pushup (vilket inte heller behövs :) ). Jag var glatt överraskad att jag fick sova utan. Men jag tror de rekommendera lite olika beroende på förutsättningar. När jag läst gamla trådar har jag sett olika rekommendationer.
Kentaura
Kvinna ·
15 mar, 2017
Är det någon mer som känner igen sig i att det ömmar i snitten typ på morgonen? Jag har så varje morgon samt en riktigt stel rygg mellan skulderbladen.
Mina bröst fyllde två veckor igår så jag hoppas nån med lite äldre tuttar kan säga att den här känslan försvinner snart!! ;)
Marie
Kvinna ·
15 mar, 2017
Är det någon mer som känner igen sig i att det ömmar i snitten typ på morgonen? Jag har så varje morgon samt en riktigt stel rygg mellan skulderbladen.
Mina bröst fyllde två veckor igår så jag hoppas nån med lite äldre tuttar kan säga att den här känslan försvinner snart!! ;)
Inte öm i snitten men fanken vad jag har fått värk i nacke och axlar. Jag hoppas det beror på min stela hängselförsedda helkroppsdräkt (gjorde bukplastik samtidigt) och inte på tyngden från implantaten.
DorisP
Kvinna ·
15 mar, 2017
Inte öm i snitten men fanken vad jag har fått värk i nacke och axlar. Jag hoppas det beror på min stela hängselförsedda helkroppsdräkt (gjorde bukplastik samtidigt) och inte på tyngden från implantaten.
Det tror jag mer på. Blir ju en belastning för hela kroppen. Vetekudde och massage kanske =)
Marie
Kvinna ·
15 mar, 2017
Det tror jag mer på. Blir ju en belastning för hela kroppen. Vetekudde och massage kanske =)
Märkligt alltså :p det är bara på morgonen.. ryggen är ju garanterat öm pga sovställningen men den där andra känslan.. hmm..
DorisP
Kvinna ·
15 mar, 2017
Märkligt alltså :p det är bara på morgonen.. ryggen är ju garanterat öm pga sovställningen men den där andra känslan.. hmm..
Hur är din hållning? Det påverkar ju garanterat och har du då genomgått buk, så är inte hållningen den bästa de första veckorna ju, Kan det inte vara det?
1maskros
Kvinna ·
15 mar, 2017
Hur tycker ni era bröst ändrats med tiden?
Mina blir 5 veckor imorgon och tycker de har sjunkit jättemycket nu, och är mjuka.. är typ nöjd nu haha.. Men dom ska ju fortsätta ändras minst 4 månader som jag förstått.. Vore inte kul om det blir ett par mjuka hängbröst :O
Mina blir 5 veckor på torsdag och tycker inte de har ändrats ett dugg på flera veckor :( vet inte riktigt om det slutat sjunka eller vad som hänt... men får väl vänta tills de är 3-4 månader innan jag kan se om de blivit mjukare..
Marie
Kvinna ·
16 mar, 2017
Hur är din hållning? Det påverkar ju garanterat och har du då genomgått buk, så är inte hållningen den bästa de första veckorna ju, Kan det inte vara det?
Min hållning behöver definitivt bli bättre, jag har bara gjort bröstförstoring men de första dagarna efter op så var ja så sjukt stel och jag vågade liksom inte sträcka på mig ordentligt.
Längtar efter träning!!
aleexis
Kvinna ·
03 apr, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
03 apr, 2017
Nu har det gått 5 veckor sedan min operation! Har lagt upp efterbild med bikini på min profil ifall någon vill se resultat! :) Jag är såååå nöjd!!
Fritjof
Kvinna ·
06 apr, 2017
Marie
Kvinna ·
06 apr, 2017
Jag är inte alls nöjd :( Jag vet att jag har fått ett jättefint resultat med tanke på utgångsläge men tydligen har jag blivit girig.
Det ena är slappt, det andra är jättefint.
Jag kan inte få en symmetrisk klyfta, kan egentligen inte få någon klyfta alls.
Känner mig ledsen..
DorisP
Kvinna ·
07 apr, 2017
Jag är inte alls nöjd :( Jag vet att jag har fått ett jättefint resultat med tanke på utgångsläge men tydligen har jag blivit girig.
Det ena är slappt, det andra är jättefint.
Jag kan inte få en symmetrisk klyfta, kan egentligen inte få någon klyfta alls.
Känner mig ledsen..
Fritjof
Kvinna ·
09 apr, 2017