sofia____
Kvinna ·
20 jan, 2016
Vi som Opereras i Mars 2016
BröstförstoringÄr så GLAD!! Skall äntligen få tuttar. 17 Mars blir det och jag längtar ihjäl mig... Teres Colloseum klinken i Oslo och Dr Tomm Bjerke kommer operera mig, kändes bra med honom :)
Någon mer som skall operera sig i Mars?
Sortera efter
Alissa
Kvinna ·
20 jan, 2016
sofia____
Kvinna ·
20 jan, 2016
Åh spännande!! Vi är typ lika långa och väger nästan samma. Plus samma nuvarande storlek på bröst :)
Jag har dock inga barn.
Skulle skrivit upp hur mycket som skall läggas in i brösten men kommer få en stor C/liten D typ. Kommer nog passa min kropp väldigt bra tror jag ;)
tyson
Kvinna ·
20 jan, 2016
Copa14
Kvinna ·
20 jan, 2016
Jag ska också opereras, den 29 mars på proforma klinkien i Stockholm.
Jag är sjukt taggad, ska bli så himla häftigt.. 👍
Fast jag är också sjukt nervös över att jag ska må dåligt och ha skit ont länge efteråt..... 😢
enceson
Kvinna ·
20 jan, 2016
3 Mars opereras jag. Tiden går sååååå långsamt. Blir Allergans Anatomiska 255g om jag inte byter till Motiva Ergonomix!
Alissa
Kvinna ·
20 jan, 2016
sofia____
Kvinna ·
20 jan, 2016
Härligt!! Är också nervös.. har aldrig blivit sövd eller blivit opererad innan heller så är nervös för det med :P vilken storlek vill du ha?
Rydelion
Kvinna ·
20 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
20 jan, 2016
Inte för jag redan startat en sån här tråd, men okej :P
Jag ska korras den 30 Mars, Antagligen får jag en tidigare tid :)
sofia____
Kvinna ·
20 jan, 2016
Åh Sorry! Har inte letat så noga då (a)
Maria.H
Kvinna ·
21 jan, 2016
leopatra
Kvinna ·
25 jan, 2016
Jag ska operara mig den 23 mars hos Patrik Höijer! :D
QueenE
Kvinna ·
25 jan, 2016
Crizal
Kvinna ·
25 jan, 2016
Saram88
Kvinna ·
31 jan, 2016
Rydelion
Kvinna ·
01 feb, 2016
QueenE
Kvinna ·
01 feb, 2016
Saffransbullen
Kvinna ·
01 feb, 2016
Ska opereras i slutet på Februari men jag hänger på i era jubel i detta forum! Woohooo boobs here I come!!! Ska operera mg på "Plastikkiruggruppen" I Stockholm är och väldigt väldigt taggad men lite rädd för själva op och smärtan. Aldrig blivit opererad förut... Kommer vara såå värt det ändå!! Grattis till er andra!!
Alissa
Kvinna ·
01 feb, 2016
Rydelion
Kvinna ·
01 feb, 2016
Ska opereras i slutet på Februari men jag hänger på i era jubel i detta forum! Woohooo boobs here I come!!! Ska operera mg på "Plastikkiruggruppen" I Stockholm är och väldigt väldigt taggad men lite rädd för själva op och smärtan. Aldrig blivit opererad förut... Kommer vara såå värt det ändå!! Grattis till er andra!!