Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sofia____ profilbild

sofia____

Kvinna ·

20 jan, 2016

Vi som Opereras i Mars 2016

Bröstförstoring

Är så GLAD!! Skall äntligen få tuttar. 17 Mars blir det och jag längtar ihjäl mig... Teres Colloseum klinken i Oslo och Dr Tomm Bjerke kommer operera mig, kändes bra med honom :) 

Någon mer som skall operera sig i Mars? 

39

Sortera efter

Alissa

Kvinna ·

20 jan, 2016

Ska opereras 16 mars, känns som en evighet! Längtar :)
Gilla

sofia____

Kvinna ·

20 jan, 2016

Åh spännande!! Vi är typ lika långa och väger nästan samma. Plus samma nuvarande storlek på bröst :) 

Jag har dock inga barn. 

Skulle skrivit upp hur mycket som skall läggas in i brösten men kommer få en stor C/liten D typ. Kommer nog passa min kropp väldigt bra tror jag ;)

Gilla

tyson

Kvinna ·

20 jan, 2016

Den 9 mars ska jag opereras.
Gilla

Copa14

Kvinna ·

20 jan, 2016

Jag ska också opereras, den 29 mars på proforma klinkien i Stockholm. 

Jag är sjukt taggad, ska bli så himla häftigt.. 👍

Fast jag är också sjukt nervös över att jag ska må dåligt och ha skit ont länge efteråt..... 😢

Gilla

enceson

Kvinna ·

20 jan, 2016

3 Mars opereras jag. Tiden går sååååå långsamt. Blir Allergans Anatomiska 255g om jag inte byter till Motiva Ergonomix!

Gilla

Alissa

Kvinna ·

20 jan, 2016

Kommer nog få större än D för när jag var på konsultationen så provade jag större och större "kycklingfiléer" Dessutom har jag lite häng så det är bättre fylla ut annars kommer det inte bli snyggt.
Gilla

sofia____

Kvinna ·

20 jan, 2016

Härligt!! Är också nervös.. har aldrig blivit sövd eller blivit opererad innan heller så är nervös för det med :P vilken storlek vill du ha?

Gilla

Rydelion

Kvinna ·

20 jan, 2016

Åh vad roligt tjejer! 16e mars för mig med!
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

20 jan, 2016

Inte för jag redan startat en sån här tråd, men okej :P

Jag ska korras den 30 Mars, Antagligen får jag en tidigare tid :)

Gilla

sofia____

Kvinna ·

20 jan, 2016

Åh Sorry! Har inte letat så noga då (a)

Gilla

Maria.H

Kvinna ·

21 jan, 2016

4 mars här! Längtar som en tok :) 300cc runda mentor mp blev det bestämt på konsultationen men funderar på att gå upp till 375cc high profile ist då jag är rädd att inte fylla ut all hud ordentligt efter alla graviditeter, har precis mejlat kirurgen och frågat om det :)
Gilla

leopatra

Kvinna ·

25 jan, 2016

Jag ska operara mig den 23 mars hos Patrik Höijer! :D

Gilla

QueenE

Kvinna ·

25 jan, 2016

3 mars är det min tur, så nervös men samtidigt så sjukt taggad!!:D
Gilla

Crizal

Kvinna ·

25 jan, 2016

15 mars för mig. Känns bra, men kommer nog bli väldigt nervös när det närmar sig.
Gilla

Saram88

Kvinna ·

31 jan, 2016

Opereras 1 mars. Bröstlyft, nya implantat och full Bukplastik! Tänk på mig när ni endast gör brösten så kommer ni säkert klara de galant
Gilla

Rydelion

Kvinna ·

01 feb, 2016

Då var det februari redan! Snart är våran månad HÄR!!!!
Gilla

QueenE

Kvinna ·

01 feb, 2016

Läängtar så mycket!! pratar hål i huvudet på min pojkvän hör hemma, vara massa bröst
Gilla

Saffransbullen

Kvinna ·

01 feb, 2016

Ska opereras i slutet på Februari men jag hänger på i era jubel i detta forum! Woohooo boobs here I come!!! Ska operera mg på "Plastikkiruggruppen" I Stockholm är och väldigt väldigt taggad men lite rädd för själva op och smärtan. Aldrig blivit opererad förut... Kommer vara såå värt det ändå!! Grattis till er andra!! 

Gilla

Alissa

Kvinna ·

01 feb, 2016

Sitter och googlar hela tiden också! Längtar, snart bara en månad kvar! Har alla bestämt vilken stl ni ska ha? Velar fortfarande
Gilla

Rydelion

Kvinna ·

01 feb, 2016

Saffransbullen skrev:

Ska opereras i slutet på Februari men jag hänger på i era jubel i detta forum! Woohooo boobs here I come!!! Ska operera mg på "Plastikkiruggruppen" I Stockholm är och väldigt väldigt taggad men lite rädd för själva op och smärtan. Aldrig blivit opererad förut... Kommer vara såå värt det ändå!! Grattis till er andra!! 

Ja vad roligt med fler jublare! Wiiiihooooo! Ja smärtan och hur länge man kommer ha ont är jag rädd för! Är rädd man inte får hem så mycket tabletter! Grattis till dig med!!! PS. Jag velar också ännu mellan 450 och 400 :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem