sofia____
Kvinna ·
20 jan, 2016
Vi som Opereras i Mars 2016
BröstförstoringÄr så GLAD!! Skall äntligen få tuttar. 17 Mars blir det och jag längtar ihjäl mig... Teres Colloseum klinken i Oslo och Dr Tomm Bjerke kommer operera mig, kändes bra med honom :)
Någon mer som skall operera sig i Mars?
Sortera efter
Crizal
Kvinna ·
01 feb, 2016
Lobben
Kvinna ·
01 feb, 2016
Maria.H
Kvinna ·
01 feb, 2016
Maria.H
Kvinna ·
03 feb, 2016
Rydelion
Kvinna ·
03 feb, 2016
Pyjamasbrallor! Allt som är framknäppt till överdelen och stora t-shirtar! Långa strumpor som blir lätt att ta på XD
Maria.H
Kvinna ·
06 feb, 2016
Pyjamasbrallor! Allt som är framknäppt till överdelen och stora t-shirtar! Långa strumpor som blir lätt att ta på XD
Bellis84
Kvinna ·
06 feb, 2016
3 Mars är det dags för mig, längtar med spänning :) Tiden bara springer fram, är inte helt säker på strl men kommer få prova igen på op dagen. Mest nojjig för den långa bilresan hem efteråt :/
Crizal
Kvinna ·
07 feb, 2016
Maria.H
Kvinna ·
07 feb, 2016
3 Mars är det dags för mig, längtar med spänning :) Tiden bara springer fram, är inte helt säker på strl men kommer få prova igen på op dagen. Mest nojjig för den långa bilresan hem efteråt :/
Bellis84
Kvinna ·
07 feb, 2016
3 Mars är det dags för mig, längtar med spänning :) Tiden bara springer fram, är inte helt säker på strl men kommer få prova igen på op dagen.Mest nojjig för den långa bilresan hem efteråt :/
25 mil här..fastspänd.. ev att jag placerar mig i baksätet :D Hon sa samma till mig att det fanns att prova, jag gillar gärna att ha lite planerat så hoppas bara att det inte kommer kännas stressigt att börja välja nya implantat just före det är dags.
tyson
Kvinna ·
08 feb, 2016
Maria.H
Kvinna ·
08 feb, 2016
Maria.H
Kvinna ·
08 feb, 2016
3 Mars är det dags för mig, längtar med spänning :) Tiden bara springer fram, är inte helt säker på strl men kommer få prova igen på op dagen.Mest nojjig för den långa bilresan hem efteråt :/
25 mil här..fastspänd.. ev att jag placerar mig i baksätet :D Hon sa samma till mig att det fanns att prova, jag gillar gärna att ha lite planerat så hoppas bara att det inte kommer kännas stressigt att börja välja nya implantat just före det är dags.
tyson
Kvinna ·
08 feb, 2016
gamerdream
Kvinna ·
08 feb, 2016
Alla som spelar roll har fått veta nu! alla har sagt de stöttar mig. jag är så glad! så lättad <3
Bellis84
Kvinna ·
09 feb, 2016
Lika långt som till Sundsvall fast åt andra hållet :D
Väduren
Kvinna ·
14 feb, 2016
Copa14
Kvinna ·
15 feb, 2016
Jag var på konsultation idag!!!! Vi bestämde 375cc i vä och 400 i hö då jag är lite ojämn :P
Sjukt spännande och jag längtar supermycket! :D Örjan var supertrevlig om än lite stressad, men väldigt proffsig och duktig!
29 mars är dagen det är dags för mig! :P
leopatra
Kvinna ·
07 mar, 2016
jag har betalat op nu!! oh kan det inte bli den 23e nu nu nu nu!! :D :D :D