Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Barbarella92 profilbild

Barbarella92

Kvinna ·

07 okt, 2016

Vi som opereras i November 2016

Bröstförstoring

Ska opereras den 2/11 på Laser & Estetik hos Patrik Höijer, det blir även ett ankarlyft. Storleken på implantat är inte hugget i sten ännu, Patrik tyckte att jag skulle passa bra i 425, men jag testade lite implantat när jag var på konsultation och tyckte att 500 tror jag det var som jag testade kändes bättre, har även lyckats gå ner lite i vikt sedan min konsultation 5 kg nu, förhoppningvis ytterligare 5 kg till op + att han tar bort ca 100g av mitt egna, så lite försvinner ju där. Är samtidigt rädd att det blir för stort, då jag har egen vävnad! Har 3D-bild i mitt galleri. :) Är det flera här som ska OPa sig i November?

209

Sortera efter

Lie2

Kvinna ·

27 nov, 2016

Jag opereras också imorgon.. Börjar fundera på vad sjutton jag har gett mig in på. Men är såå förväntansfull! Lycka till imorgon!
Gilla

Klantfian

Kvinna ·

27 nov, 2016

Så känner jag med !! Säkert normalt att ifrågasätta. Kommer gå så bra .. tack och lycka till du också !
Gilla

Strumpman

Kvinna ·

27 nov, 2016

Nog helt normalt, opererade mig i fredags och funderade på när jag satt där i morgonrock i väntan på att lägga mig på britsen vad fasiken jag höll på med och tänkte vända. Men jäkligt glad att jag gjorde det. Lycka till tjejer, kommer gå hur bra som helst!
Gilla

Klantfian

Kvinna ·

27 nov, 2016

Tack!!
Gilla

Lie2

Kvinna ·

27 nov, 2016

Tack snälla! Hoppas allt har gått bra för dig Strumpman!
Gilla

mmariaa

Kvinna ·

28 nov, 2016

ni som har operation framför er. jag lovar er.. jag var så nervös att jag skakade som ett löv. Narkossköterskan såg hur nervös jag var, för mina pupiller bara for runt i ögat. De talade lugnt till mig och var superduktiga. Jag var kräksjuk och yr. ville typ gå därifrån. Men jag bet ihop och gjorde det. och bara jag fick i mig lugnande och lite sömnmedel så blev jag otroligt lugn. Sen helt plötsligt vaknade jag upp och där var mina nya boobs! Det kommer gå bra!! Det är så värt allt! Lycka till!! :)
Gilla

Alinx

Kvinna ·

28 nov, 2016

Är det någon som ska opereras den 30 november på proforma?? Hade varit trevligt att inte vara helt ensam där :D
Gilla

LissB

Kvinna ·

28 nov, 2016

jag var super nervös att jag spydde på morgonen innan vi skulle åka och skakade hela jag när jag klev in i op salen. Men dom var super duktiga så lugnade mig rätt fort och somnade fort :)
Gilla

Klantfian

Kvinna ·

28 nov, 2016

Nu är det gjort! Vilka fantastiska människor på Citadellkliniken! Sånt bemötande ! Somnade under narkosen med att en tjej smekte min kind . Vaknade och har aldrig sovit så gott någonsin :) sa det högt på uppvaket. Haha Gjorde jätteont efter någon timme o var ganska borta innan smärtlindringen stämde . Lindad som en mumie men det blev 340cc bakom muskeln .
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem