Barbarella92
Kvinna ·
07 okt, 2016
Vi som opereras i November 2016
BröstförstoringSka opereras den 2/11 på Laser & Estetik hos Patrik Höijer, det blir även ett ankarlyft. Storleken på implantat är inte hugget i sten ännu, Patrik tyckte att jag skulle passa bra i 425, men jag testade lite implantat när jag var på konsultation och tyckte att 500 tror jag det var som jag testade kändes bättre, har även lyckats gå ner lite i vikt sedan min konsultation 5 kg nu, förhoppningvis ytterligare 5 kg till op + att han tar bort ca 100g av mitt egna, så lite försvinner ju där. Är samtidigt rädd att det blir för stort, då jag har egen vävnad! Har 3D-bild i mitt galleri. :) Är det flera här som ska OPa sig i November?
Sortera efter
Millz
Kvinna ·
20 okt, 2016
mmariaa
Kvinna ·
20 okt, 2016
LissB
Kvinna ·
20 okt, 2016
mmariaa
Kvinna ·
21 okt, 2016
mmariaa jag har också valt proforma och örjan som kirurg. Tog också 500 men börjar fundera om jag ska ta lite större. Börjar tveka på storleken.
Jag är 165 lång och väger 54 kg.
Birdlove
Kvinna ·
21 okt, 2016
Linlar
Kvinna ·
21 okt, 2016
Pelin96
Kvinna ·
21 okt, 2016
Jag ska opereras den 1 november på bellakliniken!
475 cc :D längtar så mycket
Åh då kanske vi ses :) har med tid där den 1 november :)
LissB
Kvinna ·
21 okt, 2016
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
22 okt, 2016
strutsen79
Kvinna ·
23 okt, 2016
Jag ska operera brösten den 10:e på akademikliniken. Längtar ihjäl mig!! Det blir ca 300 cc tror jag. Liknande Sierra Egans bröst vore drömmen. Ska visa kirurgen och se vad hon säger!
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
23 okt, 2016
strutsen79
Kvinna ·
24 okt, 2016
Åh vad kul Strutsen79! Då är det inte länge kvar! :D Hoppas att du skriver en operationsberättelse sen så får jag läsa lite mer om akademikliniken. Är ju rätt få som skriver om den! Om du har lagt upp din 3D-bild ska jag kika på den när jag är silver. Har hört bra om Paolo så du blir säkert jättenöjd! Ja, jag ska visa bilder på Sierra så får kirurgen avgöra hur likt det går att göra.
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
29 okt, 2016
Ja verkligen, bara lite mer än 1 vecka nu, vill bara att tiden ska gå :)
Ska absolut skriva en operationsberättelse som du kan läsa :) Berätta sen vad din kirurg sa om förutsättningarna för sierras bröst =)
Jag mailade kirurgen och länkade Sierras instagram. Hon trodde absolut att vi skulle kunna få till ett sådant resultat och att runda bakom muskeln som vi tidigare tänkt blir bra om man vill ha som henne. Däremot att vi nog i så fall behöver ta större, ca 360-380 cc. Ska bli såå spännande att gå på konsultation och få se 3D-bild. Är nog först då jag kan bestämma mig om exakt storlek. Tänker lägga upp bilder så fort jag blir silver :)
LissB
Kvinna ·
29 okt, 2016
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
29 okt, 2016
Förlåt att jag frågar men vem är sierra?
strutsen79
Kvinna ·
30 okt, 2016
Ja verkligen, bara lite mer än 1 vecka nu, vill bara att tiden ska gå :)
Ska absolut skriva en operationsberättelse som du kan läsa :) Berätta sen vad din kirurg sa om förutsättningarna för sierras bröst =)
Jag mailade kirurgen och länkade Sierras instagram. Hon trodde absolut att vi skulle kunna få till ett sådant resultat och att runda bakom muskeln som vi tidigare tänkt blir bra om man vill ha som henne. Däremot att vi nog i så fall behöver ta större, ca 360-380 cc. Ska bli såå spännande att gå på konsultation och få se 3D-bild. Är nog först då jag kan bestämma mig om exakt storlek. Tänker lägga upp bilder så fort jag blir silver :)
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
30 okt, 2016
oh vad roligt att hon sa så!! Hoppas det blir bra, kan du inte skriva till mig när du haft din konsultation så jag får titta på bilden? Så nyfiken =)
Absolut kan jag det! Konsultationen är ju dagen innan op, så onsdag 9/11. Men har tänkt lägga upp förebild, 3D-bild och sen även efter. Men jag kan skriva till dig också :) Ser även fram emot din operationsberättelse!
Barbarella92
Kvinna ·
01 nov, 2016
LissB
Kvinna ·
01 nov, 2016