Anonym användare
03 jan, 2015
Vi som ska göra bröstoperation i april 2015!
BröstförstoringHej!
Jag har inte sett någon tråd med bröstoperation i april, så jag skapar en :) Meddela gärna om det redan finns en! Alla får såklart joina men jag är, eftersom jag själv ska op:as där, extra intresserad av andra som ska OP på Laser & Estetik :)
Jag opereras den 1 april hos Patrik Höijer : )))))
Sortera efter
Mijahen
Kvinna ·
23 feb, 2015
Sol
Kvinna ·
07 mar, 2015
majzan
Kvinna ·
10 mar, 2015
Hänger på här jag också! Var på konsultation igår hos Örjan Gribbe, Proforma. Det var svårt det där med att välja storlek och implantat. Ska gå en gång till och se om jag kan bestämma mig. Kunde ni bestämma er på en gång?
Sol
Kvinna ·
10 mar, 2015
minis
Kvinna ·
10 mar, 2015
Jag ska opereras på citadell 13 april :) av tuve!
minis
Kvinna ·
10 mar, 2015
Du får gå på fler! :)
Jag har varit på 3 konsultationer hos Tuve men bara betalat för en. Känns så himla tryggt och bra och inte alls stressat. Har fått tänka igenom samt verkligen fundera. Bara kontakta dom så fixar dom en ny konsultation till dig :)
majzan
Kvinna ·
10 mar, 2015
minis
Kvinna ·
11 mar, 2015
Man tycker ju att man borde få gå fler gånger om man känner sig osäker. Utan kostnad alltså. Men kanske bäst att fråga kliniken för att vara på säkra sidan så att det inte uppstår några missförstånd :)
frustövel
Kvinna ·
24 mar, 2015
Tittis
Kvinna ·
24 mar, 2015
Jag har op 24 april.
Känns overkligt och riktigt spännande:-)
Anonym användare
24 mar, 2015
Jag opereras den 20 april hos Paolo Montemurro på Akademikliniken i Stockholm.
Jag ska göra en förminskning av min F kupa.
tokstolle
Kvinna ·
24 mar, 2015
Liniis
Kvinna ·
25 mar, 2015
Op 16/4 Citadellkliniken, Peter Cosmo :)
Hoppas att smärtan blir mer uthärdlig denna gången!
emmyhulth
Kvinna ·
25 mar, 2015
Elita
Kvinna ·
25 mar, 2015
Hallonglass
Kvinna ·
25 mar, 2015
Juli1993
Man ·
06 apr, 2015
Jag ska göra en bröstförstoring hos Örjan Gribbe på Proforma den 14e April, bara 8 dagar kvar nu! ;O Har varit på konsultation hos honom och vi bestämde att jag skulle ha runda och 325 cc, tyvärr upplevde jag honom väldigt stressad och allting gick väldigt fort så jag gick ganska osäker därifrån! Mailade dom och beslutade att boka in en till konsultation så jag känner mig riktigt säker, så jag ska dit på fredag igen men till en annan kirurg :) Är såå rädd att 325 ska bli för stort för de är verkligen inte det jag är ute efter! samtidigt som jag är lite orolig att 300 kan bli för "litet" och kännas lite ovärt.. Hoppas jag känner mig mer säker efter besöket på fredag!
Blomman_
Kvinna ·
06 apr, 2015
Juli1993
Man ·
06 apr, 2015
Citadelltjejen
Kvinna ·
06 apr, 2015
Ska operera mig imorgon på Citadellkliniken, Helena Sveinsdottir är sååååå taggad