Anonym användare
03 jan, 2015
Vi som ska göra bröstoperation i april 2015!
BröstförstoringHej!
Jag har inte sett någon tråd med bröstoperation i april, så jag skapar en :) Meddela gärna om det redan finns en! Alla får såklart joina men jag är, eftersom jag själv ska op:as där, extra intresserad av andra som ska OP på Laser & Estetik :)
Jag opereras den 1 april hos Patrik Höijer : )))))
Sortera efter
jammy
Kvinna ·
06 apr, 2015
Tittis
Kvinna ·
08 apr, 2015
Jag är så nervös inför operationen så jag funderar seriöst på att flytta fram den!
Hur känner ni andra som inte opererats än?:) *behöver pepp* ;-)
SarahBernhardt
Kvinna ·
10 apr, 2015
Jag är inte nervös alls. Känns nästan som som vanligt, tänker mer på mina jobbiga tentor och inlämningar (är student på distans, supersmidigt att göra en op mellan praktikperioderna, haha. Behöver inte ens sjukskriva mig, kan plugga på som vanligt hemma i sängen👍)
Pepsi91
Kvinna ·
10 apr, 2015
Jag ska också opereras av Ivan Letterfors på KKAB =) Den 27/4 blir det av! Har bara hört massa positivt om honom! Ska bli så spännande =)
nostradamuzs
Kvinna ·
11 apr, 2015
SarahBernhardt
Kvinna ·
11 apr, 2015
Jag ska också opereras av Ivan Letterfors på KKAB =) Den 27/4 blir det av! Har bara hört massa positivt om honom! Ska bli så spännande =)
Kul! Vad ska du göra?
Fröken
Kvinna ·
11 apr, 2015
Hej tjejer!
SarahBernhardt
Kvinna ·
13 apr, 2015
Fröken: Fick du amma så nära inpå op?Jag fick inte ha ammat på minst 6 månader, har nog läst det lite varstans med, var det nu var.. Vad sa de till dig på kliniken? :) Hoppas det går bra för dig.
Memmoar
Kvinna ·
13 apr, 2015
Pepsi91
Kvinna ·
23 apr, 2015
Har inte varit inloggad på ett tag det är därför jag svarar efter så lång tid! 🙂
Jag ska göra en bröstförstoring och intimoperaion på samma gång hos Ivan.
Är supernervös! Är du nöjd med ditt resultat?
Blir lite osäker eftersom jag tycker att deras hemsida är lite B, men jag har alltid velat att ivan ska op:a mig ochdet brukar ju bli bra när man går på magkänsla 👍
SarahBernhardt
Kvinna ·
23 apr, 2015
Har inte varit inloggad på ett tag det är därför jag svarar efter så lång tid! 🙂
Jag ska göra en bröstförstoring och intimoperaion på samma gång hos Ivan.
Är supernervös! Är du nöjd med ditt resultat?
Blir lite osäker eftersom jag tycker att deras hemsida är lite B, men jag har alltid velat att ivan ska op:a mig ochdet brukar ju bli bra när man går på magkänsla 👍
Tittis
Kvinna ·
23 apr, 2015
Imorgon ska jag opereras.
Så sjuuuukt nervös och allt känns så overkligt!
Pepsi91
Kvinna ·
25 apr, 2015
Okej vad skönt att höra att du är nöjd! :) Jag funderar över om de använder implantat med olika bredd? Är inte särskilt bred så är rädd för att implantaten kommer vara för breda för mig. Fick inte så mycket information av sköterkan på konsultationen. Funderar på att ringa till dom så jag får lite mer klarhet :)
Jag ska opereras av Peter Cosmo på citadell den 21/4 Börstgörstoring + ankarlyft, ska lägga in 400 HP, mentor, runda, bakom muskeln. Kommer även att ta bort 200 då jag har 400 egen vävnad, på så vis kommer det bli ett fastare och och hållbarare resultat. Förväntansfull och nervös samtidigt. Bara 2 v kvar nu.