Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lavendel profilbild

Lavendel

Kvinna ·

01 jul, 2011

Vi som ska operera oss i augusti 2011!

Bröstförstoring

Då är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D

248

Sortera efter

Anonym användare

30 aug, 2011

Lycka till nu alla!! Jag opererades ju igår och har mått huuuur bra som helst!!!

Kramar till er och tack alla ni som tänkte på mig igår!!=D

Gilla

Anonym användare

30 aug, 2011

Tösan skrev:

Spännande!!! Lycka till nu tjejer och kom hem igen med positiva operationsberättelser och supersnygga bröst 👍

Tusen tack!!!!!!! :D KRAM!!! :D

Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

30 aug, 2011

Tack och GRATTIS! :D

Gilla

Anonym användare

31 aug, 2011

Hej tjejer hur har det gått för er som nyligen har opats? (sista dagarna) Mår ni bra?

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

31 aug, 2011

Jag mår bara bra! Har varit lite orolig över röda tuttar som visat sig bara varit ansträngd hud. Brösten blir finare för varje dag, smärtan blir lättare och lättare. Går i skolan från en vecka efter open och funkar som vanligt. Lite otäckt är det att gå mycket dock, känns som om implantaten ska trilla ur. :P
Gilla

Kissemissen

Kvinna ·

01 sep, 2011

Jag har opererats idag (onsdag) och jag mår skitbra! Jag trodde jag skulle ligga och dö men jag har knappt ont. Det känns som träningsvärk och som att nånting trycker ner bröstkorgen, men det är inget som gör ont. Bara lite obehagligt. Känns underbart!

Jag har kollat på brösten och de ser väldigt stora ut trots att jag bara tog 300 cc (framför), men de är väl bara svullna..

:) kram

Gilla

Anonym användare

01 sep, 2011

Hej! Op i måndags :-) Har fortfarande ganska ont. 550cc och vårtgårdslyft...Känns i ryggen kan jag säga.

Gilla

Anonym användare

09 sep, 2011

Hej alla fina!!

Jag op den 31a augusti, näsan och brösten på Akademikliniken.
Jag är super nöjd och kan VARMT rekommendera Akademikliniken, blev behandlat som en prinsessa!!!! :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem