Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
30 aug, 2011
Anonym användare
30 aug, 2011
Spännande!!! Lycka till nu tjejer och kom hem igen med positiva operationsberättelser och supersnygga bröst 👍
Tusen tack!!!!!!! :D KRAM!!! :D
Boobydoll
Kvinna ·
30 aug, 2011
Tack och GRATTIS! :D
Anonym användare
31 aug, 2011
Hej tjejer hur har det gått för er som nyligen har opats? (sista dagarna) Mår ni bra?
Lavendel
Kvinna ·
31 aug, 2011
Kissemissen
Kvinna ·
01 sep, 2011
Jag har opererats idag (onsdag) och jag mår skitbra! Jag trodde jag skulle ligga och dö men jag har knappt ont. Det känns som träningsvärk och som att nånting trycker ner bröstkorgen, men det är inget som gör ont. Bara lite obehagligt. Känns underbart!
Jag har kollat på brösten och de ser väldigt stora ut trots att jag bara tog 300 cc (framför), men de är väl bara svullna..
:) kram
Anonym användare
01 sep, 2011
Hej! Op i måndags :-) Har fortfarande ganska ont. 550cc och vårtgårdslyft...Känns i ryggen kan jag säga.
Anonym användare
09 sep, 2011
Hej alla fina!!
Jag op den 31a augusti, näsan och brösten på Akademikliniken.
Jag är super nöjd och kan VARMT rekommendera Akademikliniken, blev behandlat som en prinsessa!!!! :D
Lycka till nu alla!! Jag opererades ju igår och har mått huuuur bra som helst!!!
Kramar till er och tack alla ni som tänkte på mig igår!!=D