Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
14 jul, 2011
Anonym användare
19 jul, 2011
puffar tråden =)
Anonym användare
19 jul, 2011
Ingen annan augustitjej?
Anonym användare
19 jul, 2011
Verkar väldigt tomt....
Anonym användare
25 jul, 2011
E det inga fler augusti tjejer?
Anonym användare
25 jul, 2011
Ska bli spännande och se era nya bröst sen tjejer😀 Gick som på nålar veckorna innan open hahaha.
Anonym användare
25 jul, 2011
Jag håller tummarna för oss alla :) tiden går fort när man...... längtar? haha
Anonym användare
26 jul, 2011
Längtar? Jag räknar timmarna nästan.
Anonym användare
26 jul, 2011
haha jag har ej orkat räkna timmar än xD för väntar fortf på mina papper från citadell :P
Anonym användare
26 jul, 2011
Jag tror vi får dom samma vecka dom börjar jobba, jag hade räknar med efter den 15 aug dom brukar komma 2 veckor innan op, så det stämmer väl ganska bra med tiden för op oxå. Vad ska du ha för implantat?
Anonym användare
26 jul, 2011
Börjar bli riktigt nervös nu!!! Har drömt mardrömmar i två nätter i rad om att jag glömmer att duscha kvällen innan och på morgonen med den där viktiga tvålen och att jag ätit värsta måltiden precis innan open!!! Jag fick panik när jag insåg vad jag gjort för fel, men sen vaknade jag med en stor lättnad skönt nog!!
Anonym användare
26 jul, 2011
Hahha ja nej men du brukar duscha på kliniken, men jag vet vad du menar jag hade också alla möjliga tankar innan min op. Men det kommer säkert gå bra för oss alla.
Anonym användare
26 jul, 2011
jasså duschar man på kliniken på morgonen?? JA trodde de va hemma man gjorde de! Får kolla med dem när jag ringer och kolla upp min tid jag ska va där! :)
Anonym användare
26 jul, 2011
Det brukar vara olika men på Citadell duscar du där men vet många kliniker som säger man ska duscha hemma innan op.
Bengalkatt
Kvinna ·
26 jul, 2011
Art clinic i Uppsala den 18 augusti och har redan mardrömmar...
Anonym användare
26 jul, 2011
Ok! Jag ska göra på proforma så de e väl bäst att jag frågar då! ;)
Boobydoll
Kvinna ·
26 jul, 2011
Vadå för papper Maggan?
Anonym användare
27 jul, 2011
Man får ju hem papper med info om själva ingreppet vad du ska undvika mm. Och ett recept på antibiotika, och en tid du ska vara på kliniken, jag vet ju bara datumet än så länge den axakta tiden får man med papperna ca 2 veckor innan op.
Anonym användare
27 jul, 2011
En fråga, får man betala för antibiotikan själv? :P
Anonym användare
27 jul, 2011
Det kommer nog ansluta sig fler till aug tråden, oroa dig inte sen kommer nog kirurgerna tillbaka på olika datum efter semestern.