blondie123
Kvinna ·
07 mar, 2016
Vi som ska opereras i april 2016! Ska vi följas åt?
BröstförstoringÄntligen är det snart min tur. Som jag har varit avundsjuk på alla andra som haft trådar liknande den här där folk berättar om sina operations datum, implantat och följer med varandra på den stora resan medans jag bara har suttit bakom min skärm på datan och drömt mig bort tills mitt datum äntligen är.
Jag vet inte om det redan finns en tråd för april men oavsett vad så startar jag en ny!
När ska ni opereras, vart ska ni opereras , hur mår ni?, hur nervösa är ni? Berätta allting så kan vi följa varandras resor, ge våra bästa tips och dela med oss av våra erfarenheter, vår glädje eller missnöjdhet.
Jag ska operera mig den 12 april på Bellakliniken, först kom vi fram till 500 cc ultrahighprofile men efter en
andra konsultation ändrade jag faktiskt mitt storleksval till 400 cc highprofile men hoppas ändå kunna få till en riktigt snygg klyfta och fina bröst.
NERVÖS !
Jag ser fram emot att få följa era resor :)
Sortera efter
blondie123
Kvinna ·
11 apr, 2016
Catalina
Kvinna ·
11 apr, 2016
Hej alla! Hoppas era operationer har gått mer än bra! Blir så lugn av att få läsa era fina historier och jag hoppas att min går minst lika bra! Nu är det nedräkning på jobbet för imorgon är det äntligen dags. Mest nervös är jag över att storleken ska bli katastroftal men vi ska dubbelkolla den nere på kliniken för säkerhetenskull då jag vill försöka gå ner till 350 cc så att slutresultatet blir 300 cc. Just nu har jag 400.
Har haft sånt ångest över storlekarna.
Har någon koll på vilken mat som är bra att äta dagen innan operation och som är lättsmält? :)
dalkullann
Kvinna ·
11 apr, 2016
mammamu93
Kvinna ·
11 apr, 2016
op på torsdag, börjar bli riktigt nervös, dels för att jag har varit sjuk i 3 veckor och sen för smärtan efteråt. buhuuuu, läskigt men snart har jag ett par stora snygga schyssta bröst...
hoppas klara mig utan komplikationer men med min otur får jag väll både snea bröst med förstora fickor och kapselkontraktioner och svårläkta ärr, haha ;)
Lycka till allihopa!
Lotie
Kvinna ·
11 apr, 2016
blondie123
Kvinna ·
12 apr, 2016
Om några timmar är det dags, det känns fortfarande så pass overkligt att jag inte ens har hunnit blivit nervös. Ikväll så kommer jag helt plötsligt ha två bröst istället för ingenting. Bästa känslan
Ohana
Kvinna ·
12 apr, 2016
Om några timmar är det dags, det känns fortfarande så pass overkligt att jag inte ens har hunnit blivit nervös. Ikväll så kommer jag helt plötsligt ha två bröst istället för ingenting. Bästa känslan
Catalina
Kvinna ·
12 apr, 2016
dalkullann
Kvinna ·
12 apr, 2016
Lotie
Kvinna ·
12 apr, 2016
SysterB
Kvinna ·
13 apr, 2016
Catalina
Kvinna ·
14 apr, 2016
mammamu93
Kvinna ·
14 apr, 2016
Idag är det min tur, hjäääälp. kl 10.30 ska de vara min tur. ska snart lämna sonen på dagis, känns nästan som att jag ska ta ett avsked med honom idag, sorligt, sen kommer sambo och barn och hämtar mig efter op.
om jag inte får oturen på min sida som alltid med komplikationer osv.
Håll tummarna.
Ikväll har jag 1 kg bröst extra på mig hehe ;)
rosen1995
Kvinna ·
14 apr, 2016
Catalina
Kvinna ·
14 apr, 2016
Idag är det min tur, hjäääälp. kl 10.30 ska de vara min tur. ska snart lämna sonen på dagis, känns nästan som att jag ska ta ett avsked med honom idag, sorligt, sen kommer sambo och barn och hämtar mig efter op.
om jag inte får oturen på min sida som alltid med komplikationer osv.
Håll tummarna.
Ikväll har jag 1 kg bröst extra på mig hehe ;)
bankedink
Kvinna ·
14 apr, 2016
Wench
Kvinna ·
14 apr, 2016
Men vad tråkig Rosen1995t! Beklagar det!
Hoppas att du blir frisk fort och att tiden går jättesnabbt närmaste veckorna. :)
Catalina
Kvinna ·
14 apr, 2016
liminka
Kvinna ·
14 apr, 2016
dalkullann
Kvinna ·
14 apr, 2016
Hej alla! Hoppas era operationer har gått mer än bra! Blir så lugn av att få läsa era fina historier och jag hoppas att min går minst lika bra! Nu är det nedräkning på jobbet för imorgon är det äntligen dags. Mest nervös är jag över att storleken ska bli katastroftal men vi ska dubbelkolla den nere på kliniken för säkerhetenskull då jag vill försöka gå ner till 350 cc så att slutresultatet blir 300 cc. Just nu har jag 400.
Har haft sånt ångest över storlekarna.
Har någon koll på vilken mat som är bra att äta dagen innan operation och som är lättsmält? :)