blondie123
Kvinna ·
07 mar, 2016
Vi som ska opereras i april 2016! Ska vi följas åt?
BröstförstoringÄntligen är det snart min tur. Som jag har varit avundsjuk på alla andra som haft trådar liknande den här där folk berättar om sina operations datum, implantat och följer med varandra på den stora resan medans jag bara har suttit bakom min skärm på datan och drömt mig bort tills mitt datum äntligen är.
Jag vet inte om det redan finns en tråd för april men oavsett vad så startar jag en ny!
När ska ni opereras, vart ska ni opereras , hur mår ni?, hur nervösa är ni? Berätta allting så kan vi följa varandras resor, ge våra bästa tips och dela med oss av våra erfarenheter, vår glädje eller missnöjdhet.
Jag ska operera mig den 12 april på Bellakliniken, först kom vi fram till 500 cc ultrahighprofile men efter en
andra konsultation ändrade jag faktiskt mitt storleksval till 400 cc highprofile men hoppas ändå kunna få till en riktigt snygg klyfta och fina bröst.
NERVÖS !
Jag ser fram emot att få följa era resor :)
Sortera efter
Mercedes
Kvinna ·
17 apr, 2016
danonino
Kvinna ·
17 apr, 2016
danonino det där kan nog inte någon av oss svara på, du får kontakta kliniken! Håller tummarna för att det går fint :)
Jag ska ringa dit imorgon och håller tummarna på att jag får en andra konsultation snarast och att det inte är några problem med att få implantaten i tid, vill inte flytta på min OP!!!
Lotie
Kvinna ·
18 apr, 2016
mammamu93
Kvinna ·
18 apr, 2016
Fy lider verkligen med dig Lotie :'(
Catalina
Kvinna ·
18 apr, 2016
SysterB
Kvinna ·
18 apr, 2016
danonino
Kvinna ·
18 apr, 2016
Boobgirl
Kvinna ·
18 apr, 2016
Mercedes
Kvinna ·
19 apr, 2016
Hur mår du idag Lotie, känns det något bättre?
Catalina
Kvinna ·
19 apr, 2016
dalkullann
Kvinna ·
19 apr, 2016
Solstrålen
Kvinna ·
19 apr, 2016
Mercedes
Kvinna ·
19 apr, 2016
Solstrålen
Kvinna ·
20 apr, 2016
Hej:)
Vad har eran läkare sagt om att lyfta? Min sa att jag inte fick bära mer än 2kg på 6 veckor för finast ärr och bäst resultat?
Vill ju såklart ha så fina ärr som möjligt så skall försöka med detta men e svårt med 2 barn..!
Ha en super dag!
liminka
Kvinna ·
20 apr, 2016
Oj vad jobbigt för dig! Håll ut, det blir bättre när du slutar mer och mer med alla mediciner. Särskilt morfin kan göra en galet illamående. Kan du fråga din läkare om andra smärtstillande kanske?
dalkullann
Kvinna ·
20 apr, 2016
Lotie
Kvinna ·
24 apr, 2016
Lotie
Kvinna ·
27 apr, 2016
Catalina
Kvinna ·
27 apr, 2016
mammamu93
Kvinna ·
27 apr, 2016
op den 14 så alltså 13 dagar sedan. jag mår som vanligt kan sova på sidan,mått bra nästan hela tiden, mitt vänstra bröst är högre så på återbesöket sa sjuksyrran att jag ska fortsätta med bröstbandet 2 veckor till, detgör att jag får ont i ryggen...
jag har en son på 15 kg som är ledsen att jag ej kan bärapå honom, men inatt så typ klättrade han upp på mina armar och kröp över sin sängkant för att komma över till mig (spjälsängen alltså) men jag tänker att så länge det inte känns eller gör ont i bröstmusklerna borde det inte vara någon fara? däremot gör det ont när jag kör barnvagnen i en nerförsbacke då jag måste bromsa den.... så kör vagnen bakochfram och har styret på rumpan liksom haha folk måste undra vad man håller på med, och en liten pipig hund där brevid, haha.. jaja väldigt skönt att jag mått bra iaf tycker synd om er andra :(