Boobsanbus
Kvinna ·
01 sep, 2018
Vi som ska opereras på Citadellkliniken i september 2018
BröstförstoringHej på Er! Jag ska göra bröstlyft/förstoring den 10 sep. Fler som ska op:as nu i september? Hade varit kul om vi kunde följas åt i denna tråd med tips, stöd och hjälp inför, under och efter op. Mvh Boobsanbus :)
Sortera efter
Chl
Kvinna ·
02 sep, 2018
Boobsanbus
Kvinna ·
02 sep, 2018
Jag ska också opereras på citadellkliniken den 17 sep. Inte länge kvar för dig nu då! Är du nervös?
Chl
Kvinna ·
03 sep, 2018
Jag ska också opereras på citadellkliniken den 17 sep. Inte länge kvar för dig nu då! Är du nervös?
Ååh vad spännande! :)
Jag är inte nervös inför själva op men smärtan efteråt och veckorna efter op är jag nervös över. Men intalar mig själv att det har en övergång, haha!
Själv då, nervös?
mydream
Kvinna ·
03 sep, 2018
Chl
Kvinna ·
04 sep, 2018
Jag ska förmodligen opereras, bröstförstoring, i slutet av sep.
Bokat in hos Jörg Bohn.
Jag är övertaggad men nervös över hur det kommer se ut på mig. Skulle säga att jag idag är helt platt så att vakna upp med bröst kommer säkert kännas lite konstigt hehe
Boobsanbus
Kvinna ·
04 sep, 2018
Jag ska också opereras på citadellkliniken den 17 sep. Inte länge kvar för dig nu då! Är du
nervös?
Ååh vad spännande! :)
Jag är inte nervös inför själva op men smärtan efteråt och veckorna efter op är jag nervös över. Men intalar mig själv att det har en övergång, haha!
Själv då, nervös?
Har börjat bli lite nervös sista dagarna, men vet egentligen inte varför...sedan tänker man ju på allt det praktiska efteråt, ta sig hem från kliniken (har tre timmar med tåg), och att ta hand om barnen.
Har du förberett eller tänkt något kring tiden efter op?
Boobsanbus
Kvinna ·
08 sep, 2018
Chl
Kvinna ·
10 sep, 2018
Boobsanbus
Kvinna ·
11 sep, 2018
Hur har det gått för dig? Hur känns det?
Boobsanbus
Kvinna ·
12 sep, 2018
Chl
Kvinna ·
12 sep, 2018
Nu kan Ni, om Ni vill, läsa min operationsberättelse. :)
Har också lagt upp före/efter-bilder på min sida.
Chl
Kvinna ·
16 sep, 2018
Boobsanbus
Kvinna ·
16 sep, 2018
Nu är jag påväg mot Landskrona och i morgon är det dags för operation. Så spännande och lite nervöst.
Boobsanbus
Kvinna ·
17 sep, 2018
Nu är jag påväg mot Landskrona och i morgon är det dags för operation. Så spännande och lite nervöst.
Chl
Kvinna ·
17 sep, 2018
Hoppas att det gått bra för dig idag med att få de nya boobsen på plats! =D
Boobsanbus
Kvinna ·
17 sep, 2018
Hoppas att det gått bra för dig idag med att få de nya boobsen på plats! =D
Det har gått jättebra! :) gör inte så ont som jag trodde, men är lite stel. Storleken känns helt rätt, var ju lite nervös och velig kring det innan. Nu har jag precis ätit, så gott efter att inte ätit sen i går kväll.
Har du haft ditt återbesök? Känns det fortfarande bra med allt?
Boobsanbus
Kvinna ·
22 sep, 2018
Jag ska förmodligen opereras, bröstförstoring, i slutet av sep.
Bokat in hos Jörg Bohn.
Jag är övertaggad men nervös över hur det kommer se ut på mig. Skulle säga att jag idag är helt platt så att vakna upp med bröst kommer säkert kännas lite konstigt hehe
Boobsanbus
Kvinna ·
22 sep, 2018
Chl
Kvinna ·
22 sep, 2018
Stygntagning idag. Allt såg bra ut, lite varigt runt bröstvårtorna men inget alarmerande. Sköterskan gick igenom hur jag ska tejpa såren under läkningsprocessen samt massageteknik för att implantaten ska mjukna samt för att förebygga för ev. kapselbildning.
Hon tyckte mina bröst var fina och att de har sjunkit ner bra så hon sa att jag kan skippa bröstbandet nu om jag vill. Jag bestämde mig dock för att behålla det några dagar till. :)
Boobsanbus
Kvinna ·
22 sep, 2018
Stygntagning idag. Allt såg bra ut, lite varigt runt bröstvårtorna men inget alarmerande. Sköterskan gick igenom hur jag ska tejpa såren under läkningsprocessen samt massageteknik för att implantaten ska mjukna samt för att förebygga för ev. kapselbildning.
Hon tyckte mina bröst var fina och att de har sjunkit ner bra så hon sa att jag kan skippa bröstbandet nu om jag vill. Jag bestämde mig dock för att behålla det några dagar till. :)
Skönt att det såg bra ut! Jag längtar så efter att få slippa både bandet och bh:n, det sitter åt så att jag håller på att bli tokig.
Träffade du både läkare och sjuksköterska på återbesöket?
Visar 1 till 20 av total 26 objekt