Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Boobsanbus profilbild

Boobsanbus

Kvinna ·

01 sep, 2018

Vi som ska opereras på Citadellkliniken i september 2018

Bröstförstoring

Hej på Er! Jag ska göra bröstlyft/förstoring den 10 sep. Fler som ska op:as nu i september? Hade varit kul om vi kunde följas åt i denna tråd med tips, stöd och hjälp inför, under och efter op. Mvh Boobsanbus :)

26

Sortera efter

mydream

Kvinna ·

24 sep, 2018

Hur har det gått för er?? Jag opereras på onsdag den 26 av Jörg och börjar bli riktigt nervös och lite orolig. Har till och med haft mardrömmar om att det går åt helvete haha
Gilla

Chl

Kvinna ·

28 sep, 2018

mydream skrev:

Hur har det gått för er??

Jag opereras på onsdag den 26 av Jörg och börjar bli riktigt nervös och lite orolig. Har till och med haft mardrömmar om att det går åt helvete haha

Hur har det gått med fin operation? Opererades också av Jörg och är verkligen supernöjd med honom! :)
Gilla

mydream

Kvinna ·

28 sep, 2018

Det har gått bra! Har knappt ont utan är mest stel och att det trycker och spänner. Lite nojig över hur rörlig jag faktiskt är, och att det ibland känns som att det bubblar till i brösten.. Känt nåt liknande??
Gilla

Boobsanbus

Kvinna ·

21 okt, 2018

Hej tjejer! Hur har det gått för er, veckorna efter op med läkning och allt? //Boobsanbus
Gilla

Chl

Kvinna ·

22 okt, 2018

Boobsanbus skrev:

Hej tjejer!
Hur har det gått för er, veckorna efter op med läkning och allt?

//Boobsanbus

Hej! För mig har det gått över all förväntan! :) Fint resultat och har inte haft särskilt ont, så jag är väldigt nöjd! Nu tänkte jag snart börja träna lite smått med. Hur har det gått för dig?
Gilla

Boobsanbus

Kvinna ·

24 okt, 2018

Chl skrev:

Boobsanbus skrev:

Hej tjejer!
Hur har det gått för er, veckorna efter op med läkning och allt?

//Boobsanbus

Hej!
För mig har det gått över all förväntan! :)
Fint resultat och har inte haft särskilt ont, så jag är väldigt nöjd! Nu tänkte jag snart börja träna lite smått med.
Hur har det gått för dig?

Det har gått bra. Ingen smärta alls, bara typ som träningsvärk. Fick dock bekymmer med att trådarna i nedre delen utav vårtgården letade sig ut så det irriterade såren och läkningen har tagit längre tid. Nu har ruvorna fallit av och jag ska börja tejpa idag. Annars är jag nöjd med form och storlek! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem