Nina
Kvinna ·
29 dec, 2014
Vi som skall operera oss i mars 2015:)
BröstförstoringSom rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?
Sortera efter
Duenna
Kvinna ·
07 jan, 2015
Nina
Kvinna ·
08 jan, 2015
Tittis
Kvinna ·
08 jan, 2015
Även jag har op i mars =)
Den 6 mars på Proforma av Örjan.
Har konsultation i slutet av januari, så har inte bestämt ännu vilken implantatstyp eller storlek det blir, men skulle kunna tänka mig runda 350 - 450 cc.
Är otroligt glad över att äntligen bokat det jag drömt om i flera år! Dock väldigt nervös över narkosen att inte välja "rätt" implantat för just mig, och ifall jag kommer få komplikationer.
Men längtan och glädjen övervinner oron :-)
Mojjan
Kvinna ·
10 jan, 2015
Har konsultation i slutet av januari, så har inte bestämt ännu vilken implantatstyp eller storlek det blir, men skulle kunna tänka mig runda 350 - 450 cc.
Är otroligt glad över att äntligen bokat det jag drömt om i flera år! Dock väldigt nervös över narkosen att inte välja "rätt" implantat för just mig, och ifall jag kommer få komplikationer.
Asirnas
Kvinna ·
11 jan, 2015
Inte för jag gjort bröstförstoringen än men opererade knät något år sedan och fick narkos även där.
Minns inte äns när jag somnade och kändes som jag blinkade fast något groggy när jag öppnade ögonen igen :P
Tittis
Kvinna ·
12 jan, 2015
Det lutar lite åt att det blir bakomplacering:)
Mojjan
Kvinna ·
12 jan, 2015
Det lutar lite åt att det blir bakomplacering:)
Asirnas
Kvinna ·
15 jan, 2015
Operation bokad på Citadell! :D
11 Mars, Mentor coh1 high profile bakom muskeln. Super taggad! :D
Nina
Kvinna ·
15 jan, 2015
Bombini
Kvinna ·
17 jan, 2015
Jag har funderat så länge nu men äntligen fått tummen ur och bokat konsultation hos Patrik Höijer den 24/1:)
Nu gäller det bara att samla tankarna tillräckligt för att komma ihåg att ställa alla frågor.
Asirnas
Kvinna ·
17 jan, 2015
Längtar som fan! :D
knasen91
Kvinna ·
17 jan, 2015
Asirnas
Kvinna ·
17 jan, 2015
Åh Va kul! Kanske vi ses snabbt då ^^
Jag ska lägga in 375 cc Mentor coh1 hig profile :) Du då? :)
Nina
Kvinna ·
19 jan, 2015
Tassan
Kvinna ·
19 jan, 2015
Jag ska också opas i mars, åhh nervositeten stiger bara. Är väldigt osäker på implantatsstorlek. Enligt ristestet tycker jag 500cc ser bra ut till min kropp, MEN jag hade innan när jag surfat runt och kollat bilder siktat in mig på ca 300 cc. Jag vet att jag har rätt bred kropp och därmed kan större inlägg även se naturligt ut men jag tycker ändå 500cc känns mycket. Ska kolla bilder här på POF bara min medlemsnivå blir reviderad.. Det är så svårt att veta hur resultatet kommer att bli med olika storlekar.
Har ni något annat tips på hur man kan komma någorlunda underfund med detta (i den mån det går innan konsultationen)?
Nina
Kvinna ·
19 jan, 2015
Jag ska också opas i mars, åhh nervositeten stiger bara. Är väldigt osäker på implantatsstorlek. Enligt ristestet tycker jag 500cc ser bra ut till min kropp, MEN jag hade innan när jag surfat runt och kollat bilder siktat in mig på ca 300 cc. Jag vet att jag har rätt bred kropp och därmed kan större inlägg även se naturligt ut men jag tycker ändå 500cc känns mycket. Ska kolla bilder här på POF bara min medlemsnivå blir reviderad.. Det är så svårt att veta hur resultatet kommer att bli med olika storlekar.
Har ni något annat tips på hur man kan komma någorlunda underfund med detta (i den mån det går innan konsultationen)?
Asirnas
Kvinna ·
19 jan, 2015
Höll på att vela som fan innan konsultionen med både implantat och storlek. Men Helena tog bara fram implantat utan att säga vilket numme det var. POjkvännen var med också och vi alla tre tyckte 375 cc HP mentor coh passade jätte bra på mig :) Så gå på konsultionen först. Ärligt talat ingen idé och vela innan :)
Bara säg till läkaren vilket resultat du önskar så ordnar det sig ^^
Asirnas
Kvinna ·
19 jan, 2015
Sett några drömbröst här på Pof som andra tjejer har fått av kirurgen jag har valt ^^ (Helena)
Men försöker inte förvänta mig något då alla har olika förutsättningar, på det sättet slipper man bli besviken :)
knasen91
Kvinna ·
20 jan, 2015
Nina
Kvinna ·
20 jan, 2015
Sett några drömbröst här på Pof som andra tjejer har fått av kirurgen jag har valt ^^ (Helena)
Men försöker inte förvänta mig något då alla har olika förutsättningar, på det sättet slipper man bli besviken :)