Courtesy
Kvinna ·
Vilken storlek ca med 450cc?
Hej allihopa! Jag vet att det är svårt att säga (gissa) vilken storlek man landar på efter op. Men det skulle ändå vata intressant att höra vad ni tror på ett ungefär, många här verkar vara så kunniga. Jag är 170cm lång, väger 56kg har 70A (H&M) men fyller inte ens ut den. Har alltså inte mycket till egna bröst alls. Tanken är att lägga in 450cc bakom muskeln. Kirurgen sa att det blir en C kupa. Har löst att en storlek är 150cc. Kan det verkligen bli en C då? Vad tror ni? Blir det stort? Vet inte ens om 450cc klassas som 'stort'? Vill inte ha för stora bröst heller... *Nojig*
Sortera efter

Delilah
Kvinna ·

Anonym användare
Det blir nog en visuell C-D kupa

Me_2_
Kvinna ·

turisten
Kvinna ·
Jag är 178/60 kg och la in 300 cc i mina helt obefintliga bröst. Ser ut som en visuell c eller liten d så jag gissar att du hamnar på en visuell d.

Nikkiii
Kvinna ·
Jag är typ lika lång som dig och väger nått kilo mindre, la in 400 och jag är väldigt nöjd! Var också livrädd först att det skulle bli för stort, men sen tänkte jag att hellre lite för stort än för litet, när man nu ändå levt hela livet med för små :P Hade också 70a på hm innan och knappt fyllt ut då.

Courtesy
Kvinna ·

Nikkiii
Kvinna ·
En jag känner som är lite kortare än oss men ungefär samma vikt, och hade samma bh storlek innan, la in 445 och fick E/F , för det mesta F.

Anonym användare
Jag ska också lägga in 450cc bakom muskeln om 3 månader. Är lite längre än dig och väger ungefär lika mycket. Är jättenervös för att det kanske är för stort.. Vill också ha visuell C-kupa.

Anonym användare

Marie-Loise
Kvinna ·
SKa också till Anders Nilsson :-D Men har valt anatomiska, 360 cc. 175 cm, 62 kilo-ish. Och jag vill inte ha stora pattar, bara ett par bröst. Men jag gissar att du tyckte det kändes bra när du prova på konsultationen? :-)

Saendra
Kvinna ·
Varför haka upp dig på kupstorlek? Huvudsaken är väl att dom kändes bra när du provade dom :)

Courtesy
Kvinna ·
En jag känner som är lite kortare än oss men ungefär samma vikt, och hade samma bh storlek innan, la in 445 och fick E/F , för det mesta F.

Courtesy
Kvinna ·
SKa också till Anders Nilsson :-D Men har valt anatomiska, 360 cc. 175 cm, 62 kilo-ish. Och jag vill inte ha stora pattar, bara ett par bröst. Men jag gissar att du tyckte det kändes bra när du prova på konsultationen? :-)

Courtesy
Kvinna ·
Varför haka upp dig på kupstorlek? Huvudsaken är väl att dom kändes bra när du provade dom :)

Whatsername
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

Nikkiii
Kvinna ·
Nej det tycker jag verkligen inte, jag tycker att det passar :) Svårt att säga hur mycket/om det skiljer åt då mina inte är 'klara' ännu. Men kan nog nästan även säga att jag hade kunnat ta större storlek jag med. Fast, är super nöjd hur som helst :)

Nikkiii
Kvinna ·
Måste även hålla med om att du inte borde haka upp dig på kupstorlek. Jag blev livrädd när jag hörde E/F av min vän, jag försökte i panik få tag i min klinik för att säga att jag ville byta till mindre implantat. Och då hade jag redan valt 400 och min vän 445. Men hon övertalade mig att inte ta mindre, tur var det! För nu tycker jag ju att dom blev perfekta (och hade t.om kunnat då större) och så visade det sig att jag tydligen också har E ;) Det låter sååå stort men det är det inte! Kommer att lägga upp bilder ev. imorgon, så kan du kolla. :)

Marie-Loise
Kvinna ·
slutet på november, så länge kvar! ;-) Jag var helt inne på 315 länge, men var orolig att det skulle kanske bli för litet, så var på en andra konsultation och kände att 360 var rätt val :-) Jag vill inte alls ha stora som sagt, har rätt benig bröstkorg.

Anonym användare
Vi är väldigt lika i längd och vikt, jag lade in 440 cc och hade 70A från början och fick en visuell C kupa/liten D 🙂