Courtesy
Kvinna ·
Vilken storlek ca med 450cc?
Hej allihopa! Jag vet att det är svårt att säga (gissa) vilken storlek man landar på efter op. Men det skulle ändå vata intressant att höra vad ni tror på ett ungefär, många här verkar vara så kunniga. Jag är 170cm lång, väger 56kg har 70A (H&M) men fyller inte ens ut den. Har alltså inte mycket till egna bröst alls. Tanken är att lägga in 450cc bakom muskeln. Kirurgen sa att det blir en C kupa. Har löst att en storlek är 150cc. Kan det verkligen bli en C då? Vad tror ni? Blir det stort? Vet inte ens om 450cc klassas som 'stort'? Vill inte ha för stora bröst heller... *Nojig*
Sortera efter

Courtesy
Kvinna ·

Courtesy
Kvinna ·
Vi är väldigt lika i längd och vikt, jag lade in 440 cc och hade 70A från början och fick en visuell C kupa/liten D 🙂

maria_84
Kvinna ·
Måste även hålla med om att du inte borde haka upp dig på kupstorlek. Jag blev livrädd när jag hörde E/F av min vän, jag försökte i panik få tag i min klinik för att säga att jag ville byta till mindre implantat. Och då hade jag redan valt 400 och min vän 445. Men hon övertalade mig att inte ta mindre, tur var det! För nu tycker jag ju att dom blev perfekta (och hade t.om kunnat då större) och så visade det sig att jag tydligen också har E ;) Det låter sååå stort men det är det inte! Kommer att lägga upp bilder ev. imorgon, så kan du kolla. :)