dyirap
Kvinna ·
Vilken storlek ska man välja? 375cc eller 400cc?
Hej alla! Ska som sagt operaras av Hans Vintertun den 8 maj; någon som opererats av Hans och har några åsikter? Är ni nöjda? Var på konsultation i förrgår och det kändes jättebra. Det vi har kommit fram till är Mentors runda implantat med coh. 2 men det han rekomenderade till mig var 400cc Moderate plus bakom muskeln. Det jag hade helt ställt in mig på innan var High profile. Mina bröst är 13,5cm. Det han sa med hög profil var att mina bröstvårta kan kanske hamna för högt upp.
Vad tycker ni? Jag hade funderat lite på 375cc men känns mer som 400cc nu men fortffarande High profile. Jag är extremt rädd för platta breda bröst. Skulle blir väldigt tacksam för er hjälp!
Sortera efter

crazycatlady1
Kvinna ·

dyirap
Kvinna ·
Lutar åt det.. tack!

rocana
Kvinna ·
Velar också jättemycket på storlek och profil! Är med 170 och väger ungefär lika mkt som dig. När jag var på konsultation rekommenderade Tuve 400cc hp men är fortfarande så osäker då vi inte provade alls många olika storlekar och fattade knappt hur olika projektion skulle göra skillnad på resultatet? Vet du det? Känner mig inte alls hemma på skillnaden mellan mp, mp plus, hp och allt vad det nu är. Är rädd för det ska bli för stort eller se konstigt ut... Behöver hjälp i detta velande!! ❤️💡

dyirap
Kvinna ·
Hans ringde mig igår eftersom jag velat så mycket angående storleken. Han säger, precis det alla har sagt som jag frågat, att det skiljer 25ml.. Vad är det lixom? Så jag kommer att köra på 400. Bara för att jag vet att jag kommer ångra mig om jag tar 375cc, även fast det inte är nån direkt skillnad men mentalt vet jag att det är större! angående profilerna, vad jag har förstått så skiljer det bara ca 1cm så jag kommer att köra på den höga profilen. Låg och mellanprofil är det sällan man lägger in utan det är mp+ eller hp som man oftast lägger in. När vi pratar 375cc-400cc så spelar det som sagt inte så jättestor roll om du väljer mp+ eller hp men hade du varit över 400cc så hade inte jag inte tvekat på att ta hp. Sen har ju tyngdkraften ett finger med i spelet så lite hänhigare kommer brösten ändå bli efter ett tag. Jag kommer köra på 400cc HP coh. 2. Jag opererar mig ju några dagar innan dig så jag kan återkomma med vad jag valde 🙂 Hoppas det har hjälpt dig litegrann!

rocana
Kvinna ·

Kodnamnlisa
Kvinna ·
Jag är 169cm och väger ca 57kg och jag la in 375cc - du kan kolla mina bilder - jag är jättenöjd men jag hade lika gärna kunnat lägga in 400cc faktiskt :)

gymtjejen
Kvinna ·
hej! jag ska oxå opereras av hans vintertun den 8 maj :) jag velar oxå lite om storlek.. mellan 300 eller 350
jag provade att lägga i en 325cc innanför bh å tyckte de va fint men vill inte ha större..ska göra bakom muskel oxå. men lite av storleken kanske försvinner om man lägger bakom?
vad betyder Moderate plus? jag ska ha runda implantat med coh 2.
inga barn, 28år , 174cm 57kg
konsultation:24mars
operation:8maj Hans Vintertun plastikakademin
300cc alt 350cc Mentor coh 2 bakom muskeln

gymtjejen
Kvinna ·
får du oxå betala moms 25 procent för du inte fått barn innan operationen?

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

gymtjejen
Kvinna ·

dyirap
Kvinna ·

dyirap
Kvinna ·

gymtjejen
Kvinna ·

Anonym användare

dyirap
Kvinna ·

gymtjejen
Kvinna ·
okej vad kostigt att jag måste betala mera då fattar ingenting?? ska du göra av medicinska skäl eller har olika storlek eller nåt?

gymtjejen
Kvinna ·
ska du ha koksalt eller silikon ?

dyirap
Kvinna ·
låter lite lustigt.. Jag ska ha silikon! och jag gör ej av medicinska skäl!

gymtjejen
Kvinna ·

Anonym användare
Det skiljer ju inte så mycket emellan så jag hade valt den större storleken. Det försvinner ju lite bakom muskeln.