Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
dyirap

dyirap

Kvinna ·

Vilken storlek ska man välja? 375cc eller 400cc?

Bröstförstoring

Hej alla! Ska som sagt operaras av Hans Vintertun den 8 maj; någon som opererats av Hans och har några åsikter? Är ni nöjda? Var på konsultation i förrgår och det kändes jättebra. Det vi har kommit fram till är Mentors runda implantat med coh. 2 men det han rekomenderade till mig var 400cc Moderate plus bakom muskeln. Det jag hade helt ställt in mig på innan var High profile. Mina bröst är 13,5cm. Det han sa med hög profil var att mina bröstvårta kan kanske hamna för högt upp. 

Vad tycker ni? Jag hade funderat lite på 375cc men känns mer som 400cc nu men fortffarande High profile. Jag är extremt rädd för platta breda bröst. Skulle blir väldigt tacksam för er hjälp!

24

Sortera efter

gymtjejen

gymtjejen

Kvinna ·

Nej i år både hon å jag bokade i år samma månad
Gilla
dyirap

dyirap

Kvinna ·

Nej jag bokade i mars
Gilla
gymtjejen

gymtjejen

Kvinna ·

Ja ringde å prata med dem men fick en mail till hans så skickat å frågade.
Gilla
gymtjejen

gymtjejen

Kvinna ·

men du får billigare å han vill inte berätta varför ..så lägger ner detta nu tråkigt bara att du får billigare än mig när vi har exakt  samma förutsättningar. han ville inte säga varför då han inte diskuterar patienter så

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

knasen91

knasen91

Kvinna ·

Jag har lagt in 375cc mp+ och är jättenöjd med mitt val:) Min kirurg föreslog hp men då blir brösten lite smalare och mer put ut i profil, jag ville ha en förstoring jag både kan dölja & framhäva, & det har jag fått. Är jättenöjd med mp+ då jag har bra klyfta, lite sideboobs (vilket jag tkr är "sexigt" & ett lagom put i profil, dom är harmoniska till min kropp kan man väl säga :D Kika gärna in på min profil! Utan kläder tkr jag fortfarande att dom är jättestora haha..
Gilla
gymtjejen

gymtjejen

Kvinna ·

Ja jag antar det.
Gilla
dyirap

dyirap

Kvinna ·

Gud vad kul att du är nöjd! Jag har bestämt mig för 400cc HP. Kan förmodligen inte se så mycket bilder eftersom kag bara är bronsmedlem men jag ska kika!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem