svartemelie03 nov, 2019Missnöjd SOFIAHEMMET GYLBERTNågon som blivit negativt behandlad av Dr.Gylbert???Andra bröstoperationer00Dela
Sol8103 nov, 2019FettransplantationHej! Är det någon som har tagit ut sina bröstimplantat och sedan gjort en fettsugning för att lägga tillbaka eget fett i brösten. Har en inplanerad operation på nordiska kliniken den 11/11 och ska ta ut mina implantat för att sedan lägga in eget fett. Så vill gärna höra andras erfarenhet kring detta om hur det gick och hur resultatet blev.Andra bröstoperationer011Dela
Linska31 okt, 2019Vill INTE att brösten ska sjunka...Jag tycker jag läser att alla känner att de har brösten uppe under hakan som nyopererade, många undrar när de äntligen ska sjunka. För mig är det tvärtom! Jag tycker att mina bröst sitter precis där de ska så här en vecka post op. Jag vill varken att de ska sjunka eller svälla av! Då kommer de sitta nere på magen ju! Jag har gjort ett ankarly...Andra bröstoperationer02Dela
Leaa31 okt, 2019Hårda bröstJag opererade mej för exakt 2 månader sedan och det läker fint och jag är mycket nöjd, det är bara det att jag tycker de är fortfarande väldigt hårda! Hur länge tar det innan de blir mjuka? OM dom blir mjuka överhuvudtaget!Andra bröstoperationer02Dela
MLL123428 okt, 2019BH efter operation Vart köper man nästa BH efter bröstoperation? Andra bröstoperationer016Dela
Spa27 okt, 2019När kan man flyga efter operation?Hej! Vet inte om detta låter konstigt men frågar ändå. Bör man vänta en tid efter bröstoperation med att flyga? Om det är så hur länge? Funderar även på dykning, någon som vet? Planerar en semester som jag tänkte lägga ca 4 veckor efter operation. Tack på förhand.Andra bröstoperationer011Dela
nickir27 okt, 2019Finast ärrHej! Jag ska göra ett bröstlyft och funderar kring vilken kirurg som är riktigt bra på fina ärr? Jag har tidigare lagt i samt tagit ut implantat hos Örjan Gribbe och de ärren är fina, men tänkte ändå höra efter andra erfarenheter. Jag undrar också kring bröstlyft utan ankarärr, dvs ett bröstvårtslyft - berätta gärna era erfarenheter kring det!Andra bröstoperationer00Dela
Andrealima127 okt, 2019Dela med oss av bilder efter Ankarlyft Hej. Har inte hittat nån riktig tråd här där man delar med sig av erfarenheter efter ett Ankarlyft samt inlägg. Ärren, bilder före och efter. Blåmärken och svullnader. Jag har lagt ut bilder på mina bröst efter operationen den 24e ont 2019 (onsdags) jag är orolig över vänster bröst. Skulle gärna vilja höra era erfarenheter och se vad...Andra bröstoperationer00Dela
Linska26 okt, 2019Tillgång till förebilder?Jag har inga egna bröstbilder från innan operationen. Kan man få ut de bilder som togs vid konsultationen? Jag har varit på Art Clinic Uppsala. Det skulle ju vara väldigt kul att kunna jämföra förebilder med hur det ser ut vecka för vecka nu efter operationen! :)Andra bröstoperationer02Dela
Crisp26 okt, 2019Hur mådde ni?Hej, Har operationstid för bröstförstoring på AK i januari nästa år. Funderar på hur man mår efter operationen, man får ju gå hem samma dag. Jag har 3 barn hemma och är lite fundersam på hur jag ska hantera detta. Har i och för sig en man som löser allt med barnen men kanske blir obehagligt om mamma verkligen mår dåligt. Funderar nästan på att ta i...Andra bröstoperationer02Dela