Anonym användare09 sep, 2018Finns någon som ska göra bröstlyft+implantat men som är lika nervös som mig för ärren?Dela gärna med er av era tankar!Andra bröstoperationer016Dela
Anonym användare09 sep, 20182 barn och operation, hur göra?Hur många dagar ska jag boka på hotell eftr bröstlyft+implantat? Jag har inte tänkt sova hemma de första nätterna man har ont, för jag har små barn som vill bli burna av sin mamma och är ganska livliga. Hur många nätter/dagar hade ni ont?Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare09 sep, 2018Vem anser ni bäst i Sverige på bröstlyft+implantat?Varför? Vem är skickigast på snygga ärr? Vem är skickligast på själva formen om man har olika bröst och häng innan?Andra bröstoperationer03Dela
Anonym användare09 sep, 2018Hängbröst eller ankarärrÄr det värt ankarlyft? Är det värt ankarärr? Jag har sett både bra och dåliga ärr efter lyft med ankarärr. Beror det även mkt på kirurgen hur ärren blir?Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare09 sep, 2018Tubulära bröst som gjort lyft + implantatVill gärna se bilder på tubulära bröst eller hängiga förebröst som gjort ankarärr + implantat. Hur många cc la ni in? Ångrar ni er eller är ni nöjda?Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare09 sep, 2018Vi som är rädda för ankarärrFinns det bilder på ankarärr som någon vill dela med sig? Skriv även hur länge ni tejpat och hur gamla ärren är, tack.Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare09 sep, 2018Får man behålla sina gamla implantat?Som rubriken lyder. Och om man får det, vad har ni gjort med era gamla implantat? Ramat in eller slängt? Andra bröstoperationer03Dela
Anonym användare09 sep, 2018Har ni gjort behandling på ärr efter bröstlyft?Vilka alternativ finns för oss att "förbättra" ärren efter bröstlyft? Laser? Dermapen? Andra alternativ? Har det blivit bättre eller sämre, ärren?Andra bröstoperationer04Dela
Anonym användare09 sep, 2018Tips och råd om bröstlyftAlla tips och råd om bröstlyft här!Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare09 sep, 2018165 cm lång - 380 cc för stort?Finns någon med ungefär samma mått som mig som vill visa bilder? 167 lång, 65 kg, 75B innan, tänkt mig någonting av följande storlek, 330-420 cc. Vad rekommenderar ni mig om jag inte vill se ut som ett par vandrande bröst?Andra bröstoperationer02Dela