Anonym användare09 sep, 2018Nöjda med era bröstlyft?Blev ni nöjda med era bröstlyft?Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare09 sep, 2018Den stora tråden om bröstlyft+implantatInte många trådar finns om bröstlyft+implantat. Nu vill jag veta ALLT inför min tänkta operation men framförallt se bilder på era ärr. vill även veta följande: 1. Hur många cc la ni in? 2. Hög, medel eller låg profil? 3. Mentror eller Motiva, fördelar/nackdelar med bägge? 4. Ångrar ni er operation? 5. Hur många dagar efter operationen måste...Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare09 sep, 2018Ni som gjort bröstlyft hos Patrik HöijerHur har era ärr blivit? Tänker man mycket på ärret eller är man mest glad och nöjd med sina nya bröst?Andra bröstoperationer00Dela
LifeLife08 sep, 2018Ny bild på enbart bröstlyft, 2 år efter opHola! Är inte så aktiv här längre, men har nu uppdaterat med en bild på hur mina bröst ser ut nu, 1 år och 10 månader efter operationen. Har sen operationen gått ner 8 kg, så brösten är väl aningen mindre nu men har absolut inte börjat hänga igen. Är väldigt nöjd med operationen och har aldrig ångrat att jag gjorde den. Ibland funderar jag...Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare07 sep, 2018Bröstlyft+implantat av Patrik HöijerNågon som gjort bröstlyft+implantat av Patrik Höijer? Vilken storlek hade ni innan och vilken storlek tog ni? Blev ni nöjda med ärren (ankarärr) eller ångrar ni er op pga ärren? Lägg gärna upp bilder.Andra bröstoperationer047Dela
Hanna L06 sep, 2018Bröstlyft+uttag av implantatHej! Någon som kan berätta lite mer om uttag av implantat+ lyft? Hur vet man att det blir jämnt, om dom ritar innan och sen plockar ut implantatet, beräkna lyftet/höjd etc....så att dom blir jämna....kanske dumma frågor men men...funderar på att lägga in mindre eller inget alls. Eller vad har ni för tips?:)Andra bröstoperationer03Dela
Anne201805 sep, 201811 år sedan koksaltsimpl, nu dags för nya?Hej! Jag är ny här på forumet. Anledningen till att jag hittade hit igen är att jag för 11 år sedan genomgick ett ankarlyft med koksaltsinlägg på 475 resp. 525 cc (hade olika storlek på brösten innan). Den operationen blev utförd innan jag fick mina två söner. Nu efter graviditeter, viktuppgångar och nedgångar så har tuttarna flyttat mer söderut...Andra bröstoperationer06Dela
Hanna L05 sep, 2018OperationstiderHej! Är det svårt att få operationstider till Patrik Höijer? Hur länge har Ni fått vänta? Andra bröstoperationer02Dela
ellis9604 sep, 2018Byte av klinik vid byte av implantat?Gjorde en operation hos Nordiska kliniken hos Patrik Höijer, nu är jag sugen på att byta ut dessa ca 8 månader till större. jag har varit på 1 konsultation och mejlat, men, jag känner att jag får 0 hjälp av honom inför mitt byte. Innan min operation var han jätte informativ och svarade utförligt på min frågor inför operationen, men nu frågade ja...Andra bröstoperationer01Dela
Leia0704 sep, 2018Bröstoperation utomlandsNågon här som opererat sog utomlands och vill dela med sig av erfarenheter? Kommer man ner mycket i pris? Hur är kvaliteten? Jag vill göra ett lyft med implantat samt vårtgårdsförminskning. Tacksam för svar!Andra bröstoperationer00Dela