Sam29 maj, 2017Hitta Snygga bikinis stl 80G? Någon som vet vart man kan hitta snygga bikinis och bh:s i stora storlekar. Har själv 80G och hittar inga snygga. :( tips mottages Andra bröstoperationer01Dela
Maria3527 maj, 2017Vad för bh efter bröstlyft och nya implantat ?Vad ska man ha för stödbh efter ett bröstlyft och byte till mindre implantat? Vill hörna ha Tips på märke och modell.Andra bröstoperationer05Dela
Cillander26 maj, 2017Förstoring med eget fett efter lyftEftersom jag är ett kontrollfreak och måste känna att ja har koll på läget, men samtidigt inte vill ha implantat, undrar jag nu på det här med eget fett innan jag ens gjort lyftet. Jag ska lyfta brösten i vinter och då ta bort en hel del hud, men vill samtidigt fylla ut bh-n med samma mängd som idag. Någon dom gjort förstoring med eget fett ege...Andra bröstoperationer02Dela
Debbie24 maj, 2017Uttag av implantat och bröstlyft (ankarlyft) - 47 dagar!5 nya bilder i mitt galleri. Skrev fel på 4 av bilderna, 35 istället för 47 dagar. Ska såklart stå 47 dagar på alla fem nyaste bilderna. Precis bytt tejp efter hela 16 dagar. Allt ser bra ut. Speciellt glad att det läkt så fint i T-snittet. Två pyttesmå öppna sår i höger vårtgård, men de läker nog fort. Inte tejpat på de två ställena. Ska v...Andra bröstoperationer03Dela
Sam24 maj, 2017Ny bh Hej, jag undrar när ni började kolla på nya bh-ar? Gjorde ni det innan ni fick börja använda dom när ni fortfarande va svullna eller väntade ni? Jag skulle vilja gå ut och köpa men känner att det känns dumt att gå in i butiken med tortyrbhn och tejp på hela bröstet. Tips? Andra bröstoperationer02Dela
Mockingjay24 maj, 2017Försent att börja tejpa nu? Efter 5 månader?Hej! Jag undrar om det är försent att börja tejpa sina ankarärr nu efter 5 månader? Gör det någon skillnad eller det har gått för lång tid? Tack Andra bröstoperationer06Dela
Cillander23 maj, 2017Smärta efter opHur har ni som gjort bröstlyft upplevt smärtan efter op? Hur snabbt kunde ni gå tillbaka till jobbet? Jag jobbar som sjuksköterska och vill inte vara borta för länge, jag gör inga tunga lyft eller liknande. Andra bröstoperationer03Dela
Cillander23 maj, 2017Bröstlyft, hur välja? Hej! I vinter planeras ett lyft av mina taxöron, är nu i djungeln att hitta rätt klinik. Clinic Strömstad eller Akademikliniken Örebro är de jag tittat mest åt och har tid för konsultation hos båda. Bra/dåliga erfarenheter? Vad tycker ni som gjort lyft hos dessa? Blev det som ni tänkte? Andra bröstoperationer03Dela
Queenie22 maj, 2017Ni som opererats på plastikakademin i Linköping Fick precis hem mina papper inför operation på plastikakademin i Linköping. Har opererat mig där tidigare, 2008. Då opererade man sig på US, men nu verkar det vara på kliniken? Är det någon som har opat sig där och kan berätta lite? Får man eget rum, får man något att äta/dricka efteråt, hur var upplevelsen, vem opererade er osv. Anledningen till a...Andra bröstoperationer05Dela
Jaanah8720 maj, 2017När droppade andra bröstet *bild*Ja som rubriken lyder, när sjönk ert andra bröst? Ena bröstet har sjunkit fint och skapat en snygg form, men det andra håller sig uppe och är fortfarande fult och avlångt. Ha is i magen är inte min starka sida så frågar er, dröjde det länge innan det andra bröstet sjönk? Är det någon som fått göra en andra operation pga att bröstet aldrig sjönk...Andra bröstoperationer03Dela