Thegoddess22 jan, 2017Förminskat bröstvårtan ytterligare Någon som funderat på eller som minskat bröstvårtaorna ytterligare efter bröstlyft /förstoring?Andra bröstoperationer04Dela
Alfen21 jan, 2017200cc inlägg i stor bystHej allihopa Ja undrar om ngn har gjort den op. Ja själv skall göra. Eftersöker bilder. Jag har i dagsläget en 70F lite drygt (asymmetri) och skall opereras vilket innebär: ankarlyft, vårtgårdsminskning, asymmetri sant fylla upp bysten med ca 200cc och då sa kirurgen att de kommer vara på ett ungefär lika stora som mina är nu men de kommer upplev...Andra bröstoperationer05Dela
59K3M20 jan, 2017hjälp : välja klinik ! bröstlyft + förstoring Hej , undrar om någon har gjort bröstvårtlyft + förstoring på proforma kliniken i sthlm? Vid kontakt med kliniken så kunde dom inte veta om örjan gjorde bröstlyft via vårdgården. Någon som gjort så där? och har mer info? All info hjälper . Med vänlig hälsning, :) Andra bröstoperationer020Dela
Pralinen20 jan, 2017Örjan Gribbe konsultation.Då har jag äntligen varit på konsultation =D Jag var så nervös innan men direkt vi satte implantaten under tröjan kände jag sån lycka och lättnad. Och jag fick så mycket tips mm av Örjan. Så från att gå in jätte nervös till att känna mig så trygg, nöjd, säker och väl omhändertagen. Han var så lätt att ha med att göra, lätt att prata med och ja...Andra bröstoperationer03Dela
Alfen20 jan, 2017Vart på konsultation Hej allihopa! Precis kommit hem från min konsultation på Art Clinic hos Peter Zachrisson o va ja e nöjd!!! Förtroendeingivande, proffsig o visste precis va ja mena. D blir dyrt men nu måste ja få ihop pengarna så ska ja opas åååååhhh va ja längtar!!!!Andra bröstoperationer07Dela
Thegoddess19 jan, 2017bröstvårtor läkning, Peter CosmoHur lång tid tog det innan era bröstvårtor såg " normala" ut efter OP? Det har nu gått 4v för mig. ena bröstvårtan ser ok ut andra ser fortfarande ut som att den är placerad där och inte naturlig.. Nästa fråga, ni som blivit OP av Cosmo, hur var eran responds vid ev frågor efter? Jag upplever att han sällan svarar på mail osv. Andra bröstoperationer01Dela
Lift it18 jan, 2017Uttag av implantat och bröstlyftHar haft mina 450 cc bröst i 6 år nu. Hade 75c före op och nu 75G. Grunden till att jag opererade mig då, var att jag önskade ett par fastare bröst. I grunden var det en dålig självkänsla som drev mig till operationen-något jag insett nu flera år senare. Jag har på senare tid börjar störa mig mycket på den onaturliga "look" dom ger mig. Dom är ivä...Andra bröstoperationer017Dela
Annapanna17 jan, 2017Ni som korrat brösten, hjälp! :(Hur har det gått för er som korrat? Var det svårt att få igenom? Jag blev op:ad av Gunnar Kratz som jag hoppas kommer att hjälpa mig om jag inte är nöjd. Är lite orolig då mitt ena bröst sjunkit väldigt mycket och börjar se ut som tidigare. Kliniken har lovat att stå för korrigeringar gratis om det behövs, vilket är professionellt. Är det...Andra bröstoperationer00Dela
Jatropha16 jan, 2017Uttagna implantat (bilder)Eftersom jag själv letade ganska mycket efter information och bilder här utan att hitta så mycket, och det verkar komma nya frågor hela tiden nu, så tänkte jag bidra med min egen erfarenhet. Jag satte in Mentors anatomiska implantat i november 2011, så jag hade haft dem ganska exakt fem år när jag bestämde mig för att jag ville ta ut dem. Esteti...Andra bröstoperationer042Dela
Thegoddess16 jan, 2017BH träningTänkte bara höra om någon har koll på vilken typ av Sports topp som rek vid träning efter OP? Samt även vilken typ av BH använder ni andra till vardags efter att slutat använda klinikens?Andra bröstoperationer00Dela