Booba21 nov, 2016hängtuttar?när beräknas man ha hängtuttar? mäter man från nyckelbenet ner till bröstvårtan? Andra bröstoperationer034Dela
Catalina20 nov, 2016Se hit! Bara positiva upplevelser efter op! *Bilder*Hej! Gjort både ankarlyft och förstoring under samma op, och bara positiva upplevelser. Trots en resa m bil i över 6h till kliniken. Så valde jag klinik och kirurg med hjärtat. Alla frågor är välkomna. Och efter snart 7 månader sen op. Har allt gått så bra. Dock har mkt med lyckade resultat mkt med utgångsläge att göra. Kirurger är inte trollkarlar...Andra bröstoperationer022Dela
Nina8520 nov, 2016Lyfta bröstenHej! Vad är era erfarenheter gällande bröstlyft? Jag har gått ner väldigt mycket i vikt och vill lyfta dom. Jag är nöjd med storleken annars. Jag har storlek 75G. De är fortfarande fylliga men eftersom de är så tunga är bröstvårtorna relativt långt ner (inte långt ner som i längre ner än andras på så stora bröst, men för långt ner för min smak i al...Andra bröstoperationer034Dela
Näbbdjuret19 nov, 2016Bröstvårtor alldeles för högt upp! Snälla hjälpFörra december gjorde jag ett bröstlyft utan inlägg, jag reflekterade redan några veckor efter operationen att mina bröstvårtor satt på lite olika höjd men tänkte att det säkert skulle jämna ut sig när svullnaden var borta och dom hade hängt till sig lite. Hade en del problem med sår i krysset på ärret under brösten som inte ville läka ordentligt s...Andra bröstoperationer07Dela
blanket17 nov, 2016Piercing mot inåtvända bröstvårtor?Skulle vilja fixa mina inåtvända bröstvårtor men verkar som dom flesta blir nekade denna operation som ung utan barn i och med att man inte kommer kunna amma efteråt. Hört man kan pierca ut dom så undrar om någon testat detta och hur det gått för er? Låter ju mycket simplare än en dyr operation plus att det är snyggt :DAndra bröstoperationer02Dela
muffin_16 nov, 2016När försvinner inre stygnen?Jag har gjort förstoring och lyft, och har en hel del inre stygn och knutar, när försvinner stygnen?! En av de inre knutarna letade sig ut, så jag fick åka till kliniken för att dra ut och klippa bort den, vi snittade även upp andra bröstet för att ta bort en annan stor knut som var nära på att leta sig ut själv. Känner ett par knutar till under hu...Andra bröstoperationer05Dela
Anonym användare16 nov, 2016Urgröpt underpol efter uttag av implantat, någon som varit med om liknande?Tog ut mina implantat efter att ha fått muskelpåverkan och upplevde både obehag och smärtor av implantaten. Dock så har mina bröst nu antagit en väldigt konstig form där underpolen helt och hållet försvunnit (bilder på min profil). Har mailat min kirurg men ännu inte fått svar. Finns det någon som varit med om något liknande? Är väldigt ledsen och...Andra bröstoperationer05Dela
Fia198116 nov, 2016Någon som gjort bröstlyft ett år efter förstoring?Jag opererade mig hos Tuve för 10 månader sedan. Vi diskuterade fram och tillbaka om jag skulle ha ett samtidigt lyft men kom fram till att det inte skulle göras i nuläget. Jag är inte helt nöjd men profilen och höjden på brösten och funderar därför på ett lyft nu också. Jag har inget häng i den bemärkelsen men brösten sitter för lågt och jag kan i...Andra bröstoperationer04Dela
Rematsan16 nov, 2016Anatomiska eller Runda med ankar-lyft? Jag har planerat på att göra ankar-lyft med förstoring. Min fråga till er är anatomiska eller runda? Jag vet att dom ser olika ut i formen men varför väljer fler att gå med runda vid ett ankarlyft? Har sett få "nyare" operationer här på forumet som valt anatomiska vid ett ankar-lyft. Men jag tycker personligen att anatomiska blir SÅ SNYGGT!...Andra bröstoperationer012Dela
Rematsan15 nov, 2016Peter Cosmo eller Jörg Bohn? - * Citadellkliniken *Nu har jag bestämt mig! Det blir Citadellkliniken. Kommer att bli ankarlyft + förstoring. Men nu till den stora frågan precis som Rubriken lyder. Peter Cosmo eller Jörg Bohn? Har fastnat otroligt mycket för båda två genom resultat-bilder. Jag vet att jag inte kommer att få exakt deras bröst som på bilderna men jag hoppas på nått li...Andra bröstoperationer014Dela