Hysterika03 jan, 2016Kosmetisk kirurgi mars 2016Gjorde lyft + förstoring 450 HP 2007 men ska nu byta till mindre MP. Någon mer som skall göra där?Andra bröstoperationer00Dela
Gymtjej02 jan, 2016Hur långt tid måste man vänta innan korr?Tror absolut jag kommer måste korrigera mina bröst då de sitter aningen för högt. Men hur lång tid måste man vänta innan man ev. får korrigera? För känns ju som att de inte sjunker nåt mer efter mer än 8 veckor? eller har jag fel? Andra bröstoperationer05Dela
Leoritaaa02 jan, 2016klyftan mellan bröstenHej , jag opererade mig för 2 veckor sedan. Tycker dok de är för stort mellarum mellan brösten (klyftan) någon som känt samma sak? men de har blivit mindre klyfta med tiden? berätta vad ni vet och era erfarenheter :) Andra bröstoperationer012Dela
AnnaFia02 jan, 2016ny opererad och åka på solsemester!?Vad anses om att vara i solen med ny opererade boobis? Jag kommer operera mig i februari och tänker ev åka utomland i slutet av mars - april. Jag menar man kommer ju ha bikini och tejpa ärren. Vad anser ni? Nån som har gjort de?`:) Andra bröstoperationer06Dela
Babii_emma02 jan, 2016Nyårs tuttar * bild *Hej alla fina! Nu är det 2,5 Mån sen min op! Så här snyggt blev det med min nyårsklänning och nya tuttar :))) Så himla nöjd :))Andra bröstoperationer08Dela
mamma_till_202 jan, 2016Litet lyftJag läste på Citadells hemsida att man kan göra ett litet lyft, och att de då bara blir ärr runt bröstvårtan, någon som gjort detta? Jag har inte jättemycket häng så tänkte ev kombinera litet lyft med implantat. Andra bröstoperationer01Dela
Fröken Norrland02 jan, 2016Bli helt rökfri (op om 16 dagar)16 dagar till min op och jag måste hålla mig helt rökfri nu. Röker bara sporadiskt så jag är inte fysiskt beroende men röker kanske 1 cigarett om dagen +- ibland röker jag inte på flera dagar. Behöver lite uppmuntrande ord och tips så jag håller mig rökfri :OAndra bröstoperationer016Dela
Nord01 jan, 2016Ömt bröst, varar från tråden under tejpen.Har känt av under en vecka att högerbröst ömar mer och det lixom hugger till då och då. Var bara tvungen att kolla under tejpen. Dom är igår 15 dagar och har första återbesöket 8 Jan. Dvs om 1 vecka. Efter som att det käns och varar lite från op tråden under tejpen blir man lite orolig! Vad tycker ni tjejer att man skalm göra? Andra bröstoperationer04Dela
Gymtjej01 jan, 2016Träning Hej! Är det så att man inte får träna överkroppen på tre månader efter operation? Jag fick veta 5-6 veckor av min läkare. Jag kör vanligtvis ganska tungt men har tränat något lättare men inte så mycket lättare. Nu har jag undvikit överkroppen några dagar och bara kört ben. Jag blir även otålig av att inte få springa.... mina lår förändras...Andra bröstoperationer04Dela
Bambis30 dec, 2015Efterlysning, speciell tejpNär jag opererade mig för 8 år sen, fick jag med en rulle tejp från Citadellkliniken. Skulle byta var tionde dag, precis som nu. Gick jättesmidigt att byta, tejpen lossnade bara jag drog lite i den. Släppte jättesmidigt! Lämnade inga klisterrester alls, ingen klibb utan precis som utanför tejpkanterna. Nu när jag ska byta får jag dra, så det...Andra bröstoperationer06Dela