silizzz06 mar, 2015Förklaring på att brösten "faller i sin ficka"Hejsan. Vad menas egentligen med att brösten ska falla i sin ficka? Läst det i många trådar...Andra bröstoperationer03Dela
super12306 mar, 2015Max cc Perthese Jag undrar om någon vet vad som är max cc i uhp på perthese implantat? Ska göra en omoperation och valt 580 men fundera på om jag vill gå upp ett steg till om det är möjligt. :) Andra bröstoperationer03Dela
Belsa06 mar, 2015Konsultation på citadellklinikenNu har jag äntligen bokat konsultation hos Helena Sveinsdottir på Citadellkliniken den 19/3. Jag är så sjukt taggad och hoppas att allt verkar bra och att hon når upp till mina förväntningar. Kan inte ni som har träffat Helena berätta om hur hon var och även berätta om resultatet om ni nu opererade er hos henne. Jag planerar att göra ett lyft s...Andra bröstoperationer02Dela
Hängis06 mar, 20152v Patrik Höijerbröst. Silimed + lyftSå glad att jag gjort operationen och längtar tills jag kan börja röra mig som vanligt igen samt använda vanliga bh:ar.. men den tiden kommer :) Igår blev mia boobs 2 veckor. Har börjat få utslag/röra prickar/finnar på brösten, har hört att det kan vara vanligt. När brukar de försvinna? Fortfarande svullen och brösten höga, samt svullen mel...Andra bröstoperationer017Dela
Belsa06 mar, 2015Bröstlyft på citadellkliniken?Hejsan! Jag har under flera års tid velat göra ett bröstlyft, jag har sen cirka 1 år tillbaka velat göra lyftet hos dr Oya på strandkliniken men har nu på senare tid börjar vela mellan henne och citadellkliniken. Än sålånge har jag bara hört bra saker om citadellkliniken men skulle gärna höra vad alla ni tycker som har gjort ett lyft där. Jag undra...Andra bröstoperationer01Dela
Jullan1005 mar, 2015Erfarenhet av City Laser Göteborg??Någon som gjort brösten på City Laser i Göteborg och vill dela med sig? Vill veta hur dem är. Jag funderar på konsultation hos dem!Andra bröstoperationer02Dela
Alleirbag05 mar, 2015Vårtgårdsplastik utan lyftJag ska göra en bröstförstoring till hösten förhoppningsvis, men jag vill även göra vårtgården mindre då jag redan nu tycker att de är oproportioneligt stora. Jag har försökt googla och kolla runt men kan inte hitta någon som gjort detta utan att samtidigt göra ett lyft. Är det någon här som har gjort det? Och har det blivit ett bra resultat? ...Andra bröstoperationer03Dela
kiwitutte05 mar, 2015Amma med silikon tuttar?Hej! Jag vill och kommer troligen förstora mina tuttar. Jag har inga barn men vill ha sen i framtiden. Hur har ni upplevt att amningen har gått? Hur blev tuttarna under graviditeten och efter? Är rädd att man kanske kommer få op om dom efter barnfödandetAndra bröstoperationer04Dela
Linis05 mar, 2015Innan och efter korr.Ankarlyft och 300cc mp+. Såg ok ut från början. Ganska så fort insåg jag att de såg för jävliga ut:( Kirurgen var nöjd. Jag stod på mig ich fick ett nytt ankarlyft samt bytte implantaten till Hp för att ge mina hängiga bröst lite extra put. Önskar min kirurg föreslagit detta från början. Korr. Gjorde han gratis men fick betala 7000kr för nya imp...Andra bröstoperationer02Dela
Specialized04 mar, 2015*BILDER* Bröstlyft utan implantat, 6 månHär kommer bilder på mitt ankarlyft. Tar gärna emot åsikter. Jag känner mig nöjd men ibland undrar jag om de hängt ut sig lite. Samtidigt har jag gått ner några kg sen op och jag är en 42 årig kvinna. Vill se naturlig ut. Bifogar förebilder med: Andra bröstoperationer03Dela