Mijahen01 mar, 2015BröstbandHej På flera bilder finns det tjejer med läkbh samt så har dom ett bredd band över brösten ?? Vad är den till för , får alla så? Andra bröstoperationer07Dela
super12328 feb, 2015Peter vs JörgJag har bestämt mig för en omoperation. Har varit hos Peter på konsulation och bokat in ny operation. Men nu funderar jag på att gå till Jörg ist. Är inte helt nöjd med mitt bemötande av peter. Har fler haft den upplevelsen? Och till er som blivit operaerade av Jörg, är ni nöjda?? Vad tycker ni om honom? :) Andra bröstoperationer06Dela
kakans27 feb, 2015Då var det gjort!!Då var det gjort då. Så märkligt, häftigt men skulle inte göra om det hahahah! Så stolt dock att jag vågade, fick verkligen kalla fötter. Hade min OP tid 10, men fick lämna kring 17:15, hade så lågt blodtryck så svimmade nästan varje gång jag satte mig rakt upp. Så fick någon spruta i magen. Har riktigt ont med, men hoppas det släpper lite...Andra bröstoperationer06Dela
Mijahen27 feb, 2015Styrketräning och brösoperationUndrar lite hur det ligger till med träning efter bröstlyft +förstoring.. någon som gjort detta å sen styrketränar ? Kommer att lägga mina bakom muskel ? Hur påverkas det då, måste jag sluta m styrketräning, såsom bänkpress mm ?? Gillar ju att träna !!! Andra bröstoperationer02Dela
kakans27 feb, 2015Stora dagen här!Nu sitter jag i soffan nyduschad med descutan (känner mig som ett sandpapper..) och väntar på att fara in på Laser och Estetik. Har verkligen varit så sjukt nervös, är nervös fortfarande men vaknade emd ett leende på läpparna att det verkligen blir av nu!!! Hoppas på att jag vaknar, inte får en blödning, att jag vaknar och inte har allt för on...Andra bröstoperationer06Dela
winny26 feb, 2015orolig på hur det kommer bli i framtiden med pojkvänHej! Efter flera års vilja har jag nu äntligen gjort mina bröst för exakt två veckor sedan idag. Min pojkvän som redan var supernöjd med mina sedan innan har stöttat mig och tyckt jag skulle göra det om det var det här jag ville, vilket jag nu gjort. Först tyckte han att detta ska bli jättespännande och pratade ganska mycket om det med mig,...Andra bröstoperationer010Dela
Maddox26 feb, 2015korr av kapsel hos GerleeÄr det någon här som gjort re-operation hos Gerlee som haft kapsel? Blev det bättre efteråt och framförallt, fick ni betala något? Jag opererades för 2 år sedan i Maj och tog som tur var en kapselförsäkring. Andra bröstoperationer00Dela
Sandy8125 feb, 2015Bröstförminskning på St Göran?Någon som har erfarenhet av bröstförminskning på St Göran? Och vilken läkare har ni haft? / Sandra Andra bröstoperationer00Dela
Omegastar25 feb, 2015Storleksångest inför OP 325 cc eller 350? *bild*Jag ska opereras av Peter Cosmo Mån 23 mars och vi bestämde vid konsultationen 325 cc bakom muskeln, mentor runda, moderate plus profil, då jag tyckte 300 cc-testet kändes lagom och vill mest fylla ut mina bröst i den formen de har. Och lite slukas ju av kroppen så det blev 325 cc. Fick även testa 400 cc och det kändes som att det absolut skulle pa...Andra bröstoperationer010Dela
Tuttlös 201425 feb, 2015Dags för första bh-n Hejsan ! Har ca 2 veckor kvar med tortyren från citadell. Vad ska jag köpa för bh ? Bygel får man ha men ej Puch up. Vad har ni på natten ? Tacksam med tips från alla experter ! Andra bröstoperationer017Dela